Drik Inlagd December 28, 2017 Dela Inlagd December 28, 2017 4 minuter sedan, skrev B747: Det ser underbart ut i alla fall. Första gången vi besöker Koh Samui och det är helt klart värt ett besök! Tyvärr så har vädret varit ganska uselt och tråkigt men det är ju inte mycket att göra åt. Kommer helt klart återkomma hit i framtiden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 28, 2017 Dela Inlagd December 28, 2017 7 minuter sedan, skrev B747: T21 är ett mycket fint bygge som vi besökte i Juni,blev dock sur att dom inte har en bar med trubadur som The mall hade förr. Jo det skulle inte ha varit helt fel med en bar så man har något att göra när man väntar ut shoppingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 28, 2017 Dela Inlagd December 28, 2017 10 minuter sedan, skrev jlh66: Jo det skulle inte ha varit helt fel med en bar så man har något att göra när man väntar ut shoppingen Exakt vad jag menade hehe. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 28, 2017 Dela Inlagd December 28, 2017 2 timmar sedan, skrev svampen: Uttråkad i detta grå Tjernobylväder tur är väl att Lill kronorna spelar ikväll så man kan kolla på burken! Håller på med lite Hockeykäk till kvälla Rotfruktsgratäng med riven Brännvinsost!!! Lök/tomat/Chilisallad därtill!!!Mums Också ett par kalla !!!! Läste jag fel eller skulle du inte på kalas, men dina foton håller MPRvärldklass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 28, 2017 Dela Inlagd December 28, 2017 3 timmar sedan, skrev B747: T21 är ett mycket fint bygge som vi besökte i Juni,blev dock sur att dom inte har en bar med trubadur som The mall hade förr. Du får väl dra fram Dunken & stämma Guran ????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 28, 2017 Dela Inlagd December 28, 2017 4 minuter sedan, skrev svampen: Du får väl dra fram Dunken & stämma Guran ????? Hans gura är så liten så inte lönt att stämma och dunken är slut för länge sen, blir vila för propellergubben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 28, 2017 Dela Inlagd December 28, 2017 2 minuter sedan, skrev Boa52: Hans gura är så liten så inte lönt att stämma och dunken är slut för länge sen, blir vila för propellergubben Fortsatt stämmning i Gnällbältet!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 28, 2017 Dela Inlagd December 28, 2017 1 timme sedan, skrev svampen: Du får väl dra fram Dunken & stämma Guran ????? Bara om du är med??!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 28, 2017 Dela Inlagd December 28, 2017 10 minuter sedan, skrev B747: Bara om du är med??!! Det vet Du Hojta till kommer Jag med Banjon !!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 Njuter av utsikten på rummet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 16 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Njuter av utsikten på rummet Försök inte, det där e direktörns kontor, det vet ju alla! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev audirs2: Försök inte, det där e direktörns kontor, det vet ju alla! Om det så vore ändå......... Ändrades December 29, 2017 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 En Långpromenad i Solskenet på mörra Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 Helt Fuck Up Nu börjar det snöa !!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 Home sweet home! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 Så där ja nu är vi incheckade och klar Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 (ändrad) Min terak vart lite sur över att hon bara fick vara med delvis på bild. Men jag är inte sämre än att jag kan rätta mig Ändrades December 29, 2017 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 8 minuter sedan, skrev Mankan: Min terak vart lite sur över att hon bara fick vara med delvis på bild. Men jag är inte sämre än att jag kan rätta mig Hehe jag brukar också bara fota biran. Ha en trevlig resa nu. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 12 minuter sedan, skrev Mankan: Min terak vart lite sur över att hon bara fick vara med delvis på bild. Men jag är inte sämre än att jag kan rätta mig Trevlig resa, vi ses väl i Pattis ?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 33 minuter sedan, skrev ellim63: Trevlig resa, vi ses väl i Pattis ?! Yeeeees Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Njuter av utsikten på rummet Är Du på Konferans ????555 Med Tallen ????? Ho Ho Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 hade ett tjyvstopp på kylan precis,, inte kul så här inför långhelgen.. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 Mellanfika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 CPH otroligt trist lounge (SAS). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 Tråkig lounge, fika rummet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu