ellim63 Inlagd December 14, 2017 Dela Inlagd December 14, 2017 2 timmar sedan, skrev Gorocco: Kom till UD Town, Lillkrabban ska med och hon vill träffa er. Vi drar om cirka 30 minuter. Försökt ringa dig på line... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 14, 2017 Dela Inlagd December 14, 2017 Kvällsmys med släkten i risbyn Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 14, 2017 Dela Inlagd December 14, 2017 Mysigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 14, 2017 Dela Inlagd December 14, 2017 Irish Coffee är ju fantastiskt gott..! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 14, 2017 Dela Inlagd December 14, 2017 8 timmar sedan, skrev ellim63: En finöl och en god bok i väntan på att frugan lackerat färdigt naglarna! Åh dessa naglar... Dottern gjorde samma för någon dag sedan - på Thaisalong förstås. (Trots att det säkert är 20 år mellan min 12 åriga dotter och din förtjusande fru) 3 timmar sedan, skrev ellim63: Mysigt! Stiligt! Vad är det för ställe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 5 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Åh dessa naglar... Dottern gjorde samma för någon dag sedan - på Thaisalong förstås. (Trots att det säkert är 20 år mellan min 12 åriga dotter och din förtjusande fru) Stiligt! Vad är det för ställe? Centara hotell i Udon Thani. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 Kom ett paket med godsaker. Tack Kenneth4618 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 Nya mål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 Framme! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 Tvättar bilen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 Fan Tallen har Du amputerat ??????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 Rökeriet!Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nong Bua Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 Ska ta ett smakprov av denna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 (ändrad) @Naam kaeng här är den.... Tittar på jag minnenas television då Pia tillverkades.... fanns just inte så mycket annat att göra då Enis Ändrades December 15, 2017 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 4 timmar sedan, skrev Nilsson68: Rökeriet! Tapatalkat Åland? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 Mycket på samma gång nu......... Tur att man är byggd på ett fjolligt chassi, så man har simultankapacitet...... Kollar damernas semifinal i den sortens sport som männen i "La liga, Serie A" etc. skulle behöva pröva på istället för deras deras ständiga filmande och klemande..... Samtidigt stämmer jag en ackgura......... Fan, jag hade mina misstankar men jäklar va lätt den här låten är att spela....... T.o.m. för en så talanglös "wannabe" som mig...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Mellanmål... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Pratar med Barnbarn på Skype idag ska Hon vinna på Lotto!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Tittar på en bild från igår. Firmans icke jul fest med krabba, hummer, havskräftor etc. Inte dumt alls [emoji1].Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Kört ner till Bangkok från risbyn och checkat in på Dusit Thani Hotell. Snacka om miljöbyte Nu blir det shopping ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Vi dricker finöl.. Medans tjejerna åker på sightseeing! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Inspekterar grannens fönsterputsmakapär, verkar åka omkring planlöst som en robotdammsugare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 20 minuter sedan, skrev ellim63: Vi dricker finöl.. Medans tjejerna åker på sightseeing! Wow, fin Tuktuk nästan som min sen stolen över batteritet, bra ide en sån ska jag göra när vi åker ner i feb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Tittar på Kalla då det fanns svt1 bland tv kanalerna på rummet i Hua Hin “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Ute med lokalguiden i Hua Hin “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu