audirs2 Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 50 minuter sedan, skrev clion: Som sagt det finns mer men de behåller jag för mig själv Så hon jobbar inte i en lampaffär då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 (ändrad) Tittar på Dr Phil och tänker på Clirre Ändrades November 2, 2017 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 On 2017-11-01 at 11:56, skrev svampen: Lite hemtjänst med Turbon Kom att tänka på denna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 7 minuter sedan, skrev ellim63: Kom att tänka på denna... Det är märkligt vad renliga vi blir när vi besöker Pattaya, där dammsuger jag minst 2h varje dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev Cavemannen: Det är märkligt vad renliga vi blir när vi besöker Pattaya, där dammsuger jag minst 2h varje dag Det är synd att man är gift, det är tur! Ändrades November 3, 2017 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 (ändrad) @clion Jag undrar hur många kärlekskranka gubbar det är runt om i Europa som skickar pengar till samma tjej(organisation)? Och undrar även hur mycket flickstackaren får i lön för att hon ställer upp som ett ansikte(målvakt) utåt? Om sen gubbarna kommer på besök 1v var 10år och man måste ha sex med dem...........men det skötte ju din ganska bra genom att spela svår,oskuld + att hon var tvungen att resa bort under den veckan du var där pga att en släkting dog. Sen sa den släkt som var kvar och vakta dig att det var farligt att gå ut, så du satt i en lägenhet resterande tiden, men du fick ju några öl om dagen i alla fall...........att inte alarm-klockorna har ringt i din hjärna kan jag bara inte förstå? Detta börjar ju bli värre än Monty Phytons satiriska humor........... Ändrades November 2, 2017 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 Precis checkat in på ett dvärghotel i Estockholmo... men va fan... jag som är högertorkare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 Lagt en lammstek i marinad innehållande rödvin, honung, vitlök, timjan, rosmarin och nymalen svartpeppar... Nu får den gotta till sig i kylskåpet ett par dagar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 15 timmar sedan, skrev Enis: Djävlar vilken tron, där kan man hålla i när man tar i för kung och fosterland enis Räckverk nästan hela vägen runt.👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Kopplar av lite efter frukosten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 4 timmar sedan, skrev koppar55: En uppfriskande morgonpromenad i Penang innan frukosten. Hotel Equatorial granne med Penang Golf Course. Några bilder från polen och trädgården. Där har man badat några gånger i den poolen. Bubbelpoolen inne i grottan är trevlig Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Kaffe & en milkshake , sedan en promenad nere vid vattnet. Besök på marinmuseum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Var och hämtade ut passen på Coop med visumstämplar i... Då tittade räkmackorna så vädjande på mig att det blev dagens frukost.. Fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Enna kaffekopp i Sola blåmesen käkar talg skön Fredag! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 8 timmar sedan, skrev koppar55: Ja, ett trevligt hotell. Ligger lite långt borta från allt men är man där för att golfa är det kanon. Härlig utsikt också Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 SD träff i Pattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 1 timme sedan, skrev koppar55: Snurrade en stund innan vi fick landa men som tur var fick vi varsin mini Whiskey on the rocks efter maten och vinet. Sen var det som vanligt på immigrationen. Så planer ventilerades hur bäst ta sig till Rama 3. Men nu börjar det äntligen ordna upp sig. Det där var inga 4:or! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Preppar lite middag men fick en smula dåligt samvete....... Har jag precis aborterat en paprika??........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Tittar på Morden i Midsommer... Och sippar på ett glas rött tillsammans med några små goda salami! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Nu jävlar skall det lagas mat......... Dagens ingredienser blir: paprika, purjolök, gul lök, gräddblandning bestående av grädde (uppenbarligen), creme fraiche, sambal oelek, mango chutney, salt svartpeppar & lite curry, dessutom blir det skogschampinjoner, bacon, kycklinglår & västerbottenost....... Vad månde bli av detta??....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Nu jävlar skall det lagas mat......... Dagens ingredienser blir: paprika, purjolök, gul lök, gräddblandning bestående av grädde (uppenbarligen), creme fraiche, sambal oelek, mango chutney, salt svartpeppar & lite curry, dessutom blir det skogschampinjoner, bacon, kycklinglår & västerbottenost....... Vad månde bli av detta??....... Min käre kock! Kommer bli mumma som vanligt [emoji4][emoji106].Vill tipsa om en Sambal jag hitta i thaishoppen. Grymt god.Trevlig helg på dig.Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 På lokal. Halvsegt faktiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 11 minuter sedan, skrev Nilsson68: Min käre kock! Kommer bli mumma som vanligt . Vill tipsa om en Sambal jag hitta i thaishoppen. Grymt god. Trevlig helg på dig. Tapatalkat Tack för info min vän........ Skall hålla utkik efter den........ Me like sambal........ Trevlig helg önskar jag dig också......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 On 2017-11-02 at 15:56, skrev koppar55: Affärsplaner smides. Av allt smidande blev vi hungriga framåt kvällskvisten. Du tycks ta mig tusan ha världens bästa jobb! Gratulerar å det ödmjukaste! Jag sitter framför datorn (med dryck och snacks) och minns svunna tider..... Låter dottern måla mitt ansikte en varm sommardag. Nåväl, säga vad man vill - men jag ser i alla fall bättre ut efter hennes insats. Skål och kram till den snällaste varelsen som går i ett par skor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Kikar lite. Vad säger Boa? Riktiga Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu