Benriach Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 2 timmar sedan, skrev uptoyou: Ursäkta, men det är nog den äckligaste öl jag druckit, vill inte ens kalla den för öl, nog mer åt pisshållet fast jag aldrig smakat det Här en OK lördagsfylleöl Nu har du missförstått allt. En öl som heter IPA,EPA,APA eller har smak av något du normalt associerar till dessert är kultur och ingår i hipstertrenden som många vill vara en del av.En vanlig jävla lageröl klassas som lowlife, om det nu inte är från ett bryggeri som ligger max 3 kvarter bort och har en smak av antingen koriander eller sur dansk ost... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Ursäkta, men det är nog den äckligaste öl jag druckit, vill inte ens kalla den för öl, nog mer åt pisshållet fast jag aldrig smakat det Här en OK lördagsfylleöl [emoji4] Ja den är sådär. Jag stod för vodkan och polaren ölen. Firade segern med några goda öl på Akkurat.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Bakar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Minns gårdagen match Dif Örebro med värme.ÖrebroklackenSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Tog en sväng i skogen idag igen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Skogspromenad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Jag bad frugan hålla käften... Jäklar vad ont det gjorde.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 (ändrad) enis Ändrades September 17, 2017 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 7 minuter sedan, skrev Enis: enis Du är för jäkla pysslig, jag är djupt imponerad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 (ändrad) enis Ändrades September 17, 2017 av Enis Telefonen som spöka "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Sådärja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Inte idag men igår skördades chilipepparn och dom sista tomaterna,(en otroligt bra skörd i år,säkert 7-8 kg)... Jag skurade växthuset med grönsåpa... Och frugan fixade odlingshinkar och krukor..vilket jäkla jobb! Sen njöt vi ledighet..! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 18, 2017 Dela Inlagd September 18, 2017 Käkar frukost med bästa Skuggan på Bake n Brew!Skickat från min SM-G930F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 18, 2017 Dela Inlagd September 18, 2017 Loungar på väg till Vilnius Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 18, 2017 Dela Inlagd September 18, 2017 Benutrymne ok. Jag är inte så stor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 18, 2017 Dela Inlagd September 18, 2017 Detta skulle vara färdigrensat tills frugan kommer hem.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 18, 2017 Dela Inlagd September 18, 2017 Har för mig att jag såg en bild på en romantisk middag här. 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 18, 2017 Dela Inlagd September 18, 2017 Tron bild. Radisson Blue Lietuva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 18, 2017 Dela Inlagd September 18, 2017 7 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Tron bild. Radisson Blue Lietuva Muggen var mycket välcentrerad och svängrummet var det inget fel på. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 18, 2017 Dela Inlagd September 18, 2017 24 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Tron bild. Radisson Blue Lietuva Bara man inte sätter sig lite snett, då blev man av med oskulden..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 18, 2017 Dela Inlagd September 18, 2017 43 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Tron bild. Radisson Blue Lietuva Den var bra....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 19, 2017 Dela Inlagd September 19, 2017 Sådärja, det sjunker ihop en del efter förvällning.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 19, 2017 Dela Inlagd September 19, 2017 On 2017-09-16 at 13:10, skrev Peolito: Tar på en tolvåring innan jag åker iväg och ser Dif Örebro. Skickat från min iPhone med Tapatalk Härlig bild med matchande glas, med droppar på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 19, 2017 Dela Inlagd September 19, 2017 Härlig bild med matchande glas, med droppar på! Tack. Tyckte den var fin jag också Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 19, 2017 Dela Inlagd September 19, 2017 On 2017-09-08 at 17:35, skrev hamnoi: Vad är gröna näsan? Torde man kunna få efter ett besök på röda näsan med efterföljande fylla på en gräsmatta kanske? Gröna näsan är när man är nycker Röda näsan är när man är bakis Hur svårt kan de va Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu