Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Kör en "ellim"

 

Dvs njuter av livet med världen bästa fru.

image.thumb.jpg.6f204d7732e153afae2d24655769dc71.jpg.

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev hamnoi:

Kör en "ellim"

 

Dvs njuter av livet med världen bästa fru.

image.thumb.jpg.6f204d7732e153afae2d24655769dc71.jpg.

 

 

Gött.Är ni på Paddingtons?

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev hamnoi:

Kör en "ellim"

 

Dvs njuter av livet med världen bästa fru.

image.thumb.jpg.6f204d7732e153afae2d24655769dc71.jpg.

 

 

Kan man njuta med falcon på bordet...? :crazy:

 

Nu blev det lite hytthäng! 

 

DSC_1816.thumb.JPG.bb413a76522f55fa72fc1b75a55351de.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev B747:

Gött.Är ni på Paddingtons?

Självklart sickan.. Efter mer än en sjuttis wirre o lite rödvin igår, och med sänggående efter 03 så var det välbehövligt med en "bengansöndag" hehe.

 

Kommer du och förstör nerverna för mig till jul igen, kanske  med frugan?

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev ellim63:

Kan man njuta med falcon på bordet...? :crazy:

 

Nu blev det lite hytthäng! 

 

DSC_1816.thumb.JPG.bb413a76522f55fa72fc1b75a55351de.JPG

Haha, faktisk, var längesedan men den smakade fint. Tog en sparken först men bytte till Falcon , frun drack hof, intressant med hur stor skillnad det är smakmässigt på  vanliga bira. Men idag så var smaken inte det primära , att bli mjuk stod på menyn.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev hamnoi:

Självklart sickan.. Efter mer än en sjuttis wirre o lite rödvin igår, ochmed sänggång efter 03 så var det välbehövligt med en "bengansöndag" hehe.

 

Kommer du och förstör nerverna för mig till jul igen, kanske  med frugan?

He he.Ja det kan tänkas om jag har kvar några kompdagar.Sen måste jag kolla upp hur det är med jouren.

Du studsar väl upp ur sängen i morgon förstår jag.:big_smile:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev B747:

He he.Ja det kan tänkas om jag har kvar några kompdagar.Sen måste jag kolla upp hur det är med jouren.

Du studsar väl upp ur sängen i morgon förstår jag.:big_smile:

Härligt, det hoppas vi!

 

Kan ta ett kort på gymmet 05.30, men för dig så blir det ett mms med bild från duschen.

 

Har faktiskt glömt av ditt önskemål om det, trots dina  påminnelser😩

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev hamnoi:

Härligt, det hoppas vi!

 

Kan ta ett kort på gymmet 05.30, men för dig så blir det ett mms med bild från duschen.

 

Har faktiskt glömt av ditt önskemål om det, trots dina  påminnelser😩

Ställ nu inte till så jag får kväljningar för helvete.:cry:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev B747:

Ställ nu inte till så jag får kväljningar för helvete.:cry:

Åja, ska nog mycket till om deeptroat-bengan ska kväljas....

Men Hussein med buttplug och gagball löser jag inte. Annars fixar jag dina önskemål enligt plan.

Pengarna på kontot efter ett smakprov som vanligt!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev hamnoi:

Åja, ska nog mycket till om deeptroat-bengan ska kväljas....

Men Hussein med buttplug och gagball löser jag inte. Annars fixar jag dina önskemål enligt plan.

Pengarna på kontot efter ett smakprov som vanligt!

Huva, gå på sängen nu din perverterade sörlänning.

HUVA

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev B747:

Huva, gå på sängen nu din perverterade sörlänning.

HUVA

Ska bli chefen, trött som ett bangkokluder som jobbat dubbla pass med ett italiensk fotbollslag.

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Packar ner finkläderna för imon e.m. skall jag åka till Kycklingstaden på östkusten för en kick-off med säljorganisationen........

Jag kommer att provocera duktigt bland Nannes fans........:rotfl:

IMG_0973.thumb.JPG.6924a0804be3e160b75e019c99b5bffc.JPG

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar utsikten från nya boendet. Om jag nu flyttar.20170911_161502.thumb.jpg.c0a9a226afad66f05398907980721ea3.jpg

 

Blir nog så. Stannade just en brud utanför.

20170911_161612.thumb.jpg.5154ee312f788e95fc285733ee585042.jpg

 

Egen bar finns ju åxå. :big_smile:

20170908_103616.thumb.jpg.e502619bc0a217f49907a410c5c73f2a.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev ellim63:

Incheckad, ser bra ut! 

 

DSC_1829.thumb.JPG.9a08b5a46bd860221c31924e2e87ae70.JPG

 

DSC_1830.thumb.JPG.f069f2823023f65e9b6e079302362eb9.JPG

 

Centreringen av muggen ser okej ut, eller vad tror du @Kötthandlarn? 

 

DSC_1831.thumb.JPG.0d95cf947b0939c1d7b04e35fa9454e9.JPG

 

Den får godkänt....:14:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar på när Frugan nyss hemkommen från Svampskogen ränsar Tratt, Karl Johan & en handfull Gula!IMG_20170911_151300.thumb.jpg.cc931f9cfc4c2cc7aee5030fbf1205bc.jpgIMG_20170911_151505.thumb.jpg.67104d8e84b0ac7b22db858234a043fd.jpgIMG_20170911_151315.thumb.jpg.ccdbdeb647d65b1ddb63a1b3979be8ec.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev ellim63:

Incheckad, ser bra ut! 

 

DSC_1829.thumb.JPG.9a08b5a46bd860221c31924e2e87ae70.JPG

 

DSC_1830.thumb.JPG.f069f2823023f65e9b6e079302362eb9.JPG

 

Centreringen av muggen ser okej ut, eller vad tror du @Kötthandlarn? 

 

DSC_1831.thumb.JPG.0d95cf947b0939c1d7b04e35fa9454e9.JPG

Jag har förstått att centreringen av muggen är lika viktig som det beryktade benutrymmet på flyget.:big_smile:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev B747:

Jag har förstått att centreringen av muggen är lika viktig som det beryktade benutrymmet på flyget.:big_smile:

Vi som har en viss rondör är extra noga med det :look_down:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...