Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 10, 2015 Dela Inlagd Juli 10, 2015 Tesco lotus BKK Nohnt Själv har jag aldrig sett dessa plastflaskor i Thailand. Visserligen har jag mest varit på mindre affärer och köpt ketchup men jag hade föredragit en sådan flaska till varmkörven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 10, 2015 Dela Inlagd Juli 10, 2015 Har du släpat med ketchup från Sverige Nej nej, finns på lotus, fanns inte förra året. Inte fan åker jag runt med en ketchupflaska runt halva jorden, så helvetes korkad är jag inte Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 10, 2015 Dela Inlagd Juli 10, 2015 Nej nej, finns på lotus, fanns inte förra året. Inte fan åker jag runt med en ketchupflaska runt halva jorden, så helvetes korkad är jag inte Man vet ju inte med dig Svider dock att medge svammelsvampen hade rätt i frågan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 10, 2015 Dela Inlagd Juli 10, 2015 Kollar in tantens matlagningskonster thaifrämmande idag Mums Mums Lis Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 10, 2015 Dela Inlagd Juli 10, 2015 Fan var du ränner /Enis Ja det va f-n. Inte alls planerat asså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 Vet inte om du handlat Heinz ketchup någon gång i Thailand men jag har då aldrig stött på den där plastflaskmodellen där... Den finns bla på Tesco, men e onödigt dyr. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 (ändrad) Den finns bla på Tesco, men e onödigt dyr. Jo ,det gäller att hålla igen på dom dyra utgifterna såsom ketchup om man vill ha en någorlunda dräglig tillvaro Edit. Såg att du citerade knasen o då blev ditt inlägg mer förståeligt ,hahaha! Ändrades Juli 11, 2015 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 Jo ,det gäller att hålla igen på dom dyra utgifterna såsom ketchup om man vill ha en någorlunda dräglig tillvaro Mja tre ketchup tokiga ungar och jag väljer den billigare glasflaskan. Dvs också för jag inte gillar de däringa uppochnerflaskorna. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 (ändrad) Väljer glass på seven sen lite bada. Ändrades Juli 11, 2015 av Preecha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 Tittar på Thai Premier League, Osotspa möter mitt favoritlag Port F.C.Ifall någon här är intresserad så är det bara klicka in på länken nedan (True4U).https://anywhere.truevisions.tv/player/play Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 En glad dotter (och far) har fått besked att hon har kommit in på Universitetet i Hong Kong... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 En glad dotter (och far) har fått besked att hon har kommit in på Universitetet i Hong Kong... då får vi lite närmare när vi hälsar på våran dotter, hon börjar ju plugga i höst i Valencia Spanien! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 mekar i ordning lite tillbehör till grillkvällen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 En glad dotter (och far) har fått besked att hon har kommit in på Universitetet i Hong Kong... Grymt! Då har du en bra anledning att åka hit ibland. Finns mycket kul här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 Själv sitter jag hemma med ond rygg medans frugan får fotmassage i MeaSai. Kanske jag också får gå på thaimassage eller gå på Tiger och dansa :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 kokat potatis o lagt några grillpinnar i blöt... lagt svamp o squash i marinad..... o se där, en kall öl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 Regnet som står för underhållningen igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 då får vi lite närmare när vi hälsar på våran dotter, hon börjar ju plugga i höst i Valencia Spanien! Kan bara hålla med dig Grymt! Då har du en bra anledning att åka hit ibland. Finns mycket kul här. "Tyvärr" så åker hon bara en termin, så det är inte säkert att jag hinner att åka och hälsa på, men annars vore det en perfekt ursäkt för en sväng till HK... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 Helt ensam idag. Blev en dag (nästan sovandes) på stranden. Nu käk. Lite taco. Funderade på om det passade med pilsner eller rödtjut. Valde både och - varför inte? Nu en schysst rulle i BluRay spelaren och sedan ökar vi! Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 Kramat om samt vinkat av Pia som nu drog till Gardemoen för att sedan flyga mot Los Angeles Språkresa i tre veckor med bästa kompisen /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 Kramat om samt vinkat av Pia som nu drog till Gardemoen för att sedan flyga mot Los Angeles Språkresa i tre veckor med bästa kompisen /ENis Visst "svider" det lite när "lilltjejen" växer upp och lämnar, det gjorde det för mej. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Juli 12, 2015 Dela Inlagd Juli 12, 2015 Nöjesåker på landsbygden och njuter av alla dofter som uppkommit efter nattens regn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 12, 2015 Dela Inlagd Juli 12, 2015 Kollar flygfän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 12, 2015 Dela Inlagd Juli 12, 2015 sippar på en öl efter lite trädgårdspyssel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 12, 2015 Dela Inlagd Juli 12, 2015 Tänt grillen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu