Sam sip sam Inlagd Januari 4, 2015 Dela Inlagd Januari 4, 2015 Ligger sitter på patong beach och går igenom öl listan B-)DSC_0507.JPGDSC_0512.JPG inga solstolar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Januari 4, 2015 Dela Inlagd Januari 4, 2015 Inga solstolar . Det är ju där man vill sitta , under parasol och gött sej Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 4, 2015 Dela Inlagd Januari 4, 2015 Undrar om det är någon som har flyttat i helgen, eller utslängd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 4, 2015 Dela Inlagd Januari 4, 2015 Lite rökt ål o öl till hockeyn.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 4, 2015 Dela Inlagd Januari 4, 2015 Var på. Akkurat och lyssnat på Thon Lizzy covers. Live and dangerous från 1977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 4, 2015 Dela Inlagd Januari 4, 2015 Var på. Akkurat och lyssnat på Thon Lizzy covers. Live and dangerous från 1977. ImageUploadedByMaipenrai1420408785.714377.jpgImageUploadedByMaipenrai1420408801.465424.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Lillkrabban hörde nyss en lätt duns på taket och gav mig ett smajl. Förstod inte riktigt men hon fattade direkt. Något senare kom en moloken PiBaeng in och sa att den radiostyrda helikoptern han fått i julklapp landat på taket av Kråkslottet Hur ska PiBaeng göra nu, hans favoritleksak fast på taket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Har precis checkat mitt emot Nid Bar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leffen11 Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 en kall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Ao Nong beach Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Ao Nong beach Härligt Drik Se nu till att du tar dig ut till Ao phranang oxå, + en 3-4öars-tur rekas oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Härligt Drik Se nu till att du tar dig ut till Ao phranang oxå, + en 3-4öars-tur rekas oxå.f Vi kom hit idag och jag jobbar på att få en Isaan tjej att åka båt! Inte helt lätt men tror att det finns hopp. Phi Phi Island kan du rekommendera det heller finns det bättre dagsturer att göra? första gången vi är här nere, så vi kan inget!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 inga solstolar Läser du inte nyheterna de har ju tagit bort allt Nu får du skärpa dig he he När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Nu ska jag titta på tv när dyrgården får smisk i shl på tv När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Vi kom hit idag och jag jobbar på att få en Isaan tjej att åka båt! Inte helt lätt men tror att det finns hopp. Phi Phi Island kan du rekommendera det heller finns det bättre dagsturer att göra? första gången vi är här nere, så vi kan inget!! Fredom beach är kanonfint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Läser du inte nyheterna de har ju tagit bort allt Nu får du skärpa dig he he klart jag läst det ,men allt kan ändras fort stooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllle hi hi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Vi kom hit idag och jag jobbar på att få en Isaan tjej att åka båt! Inte helt lätt men tror att det finns hopp. Phi Phi Island kan du rekommendera det heller finns det bättre dagsturer att göra? första gången vi är här nere, så vi kan inget!! Känner igen det där, tvärvägrade pga att hon inte kan simma. Men flyga kan hon tydligen för att åka upp med planet till Khon Kaen var inga problem. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Dax att trycka i sig 8932 kcal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Dax att trycka i sig 8932 kcal pizza.png Sa du inte till om extra dressing hehehe. Den såg välmatad ut. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Dax att trycka i sig 8932 kcal pizza.png tur att du tog en Cola ZERO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Har precis checkat mitt emot Nid Bar Favoritpoolen alla gånger... Eller hur Rangson... Där har vi spenderat många timmar och intagit många "Vitamin"!!!!! hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 surfar o sippar på en god öl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Beer Lao försökte jag att få tag på I Udon..visste att den fanns på Makro..men icke ,,slutsåld .orka inte leta vidare sen..så det blev Chang o Leo o Tiger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Assisterat junior med skylandes, nu Top Gear i soffan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Sa du inte till om extra dressing hehehe. Den såg välmatad ut. Han frågade ju om jag ville ha extra, man kan ju inte säga nej, inte snällt att göra... Hehe, värsta av allt, den är inte min, själv tog jag en "riktig" Cola för att vara helt säker på att jag får i mig dagens näringsintag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu