Borgmästarens Son Inlagd December 16, 2014 Dela Inlagd December 16, 2014 Dags för detta Ber om ursäkt för den dåliga bild kvalitén men kameran är ner packad Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 16, 2014 Dela Inlagd December 16, 2014 Dags för detta 10850807_10152406092917330_1035910114_n.jpg Ber om ursäkt för den dåliga bild kvalitén men kameran är ner packad Ha de bäst och hälsa alla stollar Och gör inget som inte jag skulle gjort, utan gör lite mer manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 16, 2014 Dela Inlagd December 16, 2014 Ha de bäst och hälsa alla stollar Och gör inget som inte jag skulle gjort, utan gör lite mer Tackar Japp de ska jag göra Nej då jag lovar Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 16, 2014 Dela Inlagd December 16, 2014 Dags för detta 10850807_10152406092917330_1035910114_n.jpg Ber om ursäkt för den dåliga bild kvalitén men jag är packad. Härligt.Ta en sangria nu he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 16, 2014 Dela Inlagd December 16, 2014 Härligt.Ta en sangria nu he he. Nja men de kan bli en vodka russian Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 16, 2014 Dela Inlagd December 16, 2014 vodka russian Vodka är väl samma som russian manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Tar en morgonmugg med java och inser att man kan ha det sämre en december morgon. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biran Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Sitter och kollar på när ett nytt solskydd monteras vid altanen. Biran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Kollar vintersolen i Nerike -3 inatt ! Men en kopp svart värmer! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Kollar vintersolen i Nerike -3 inatt ! Men en kopp svart värmer! Här på gräddhyllan är det sol och 4 grader + Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Här på gräddhyllan är det sol och 4 grader + Ja här har tempen stigit till 5 "i förorten"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Slappar med kompisen på Koh Chang Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Hyperventilerar efter att endast högst kunna smakat av ca 25 % på det som var framställt på julbordet "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Vart nere i Femman och letat efter julklappar tar en vätskepaus på Murveln och i går var det en tur med en av de gamla spårvagnarna Den gick de 2 första åren i Gävle 1952 innan den komm till Göteborg Då var nog Enid i planering stadiet då blev det också en vätske paus på O Leary Så äntligen dök hon upp Glögg och Lussekatt satt fint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Slapp Jag skulle kunna bli hård /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 i går var det en tur med en av de gamla spårvagnarna Den gick de 2 första åren i Gävle 1952 innan den komm till Göteborg http://www.gd.se/gastrikland/gavle/nytt-museum-for-gavles-gamla-sparvagnar http://www.gd.se/gastrikland/gavle/nu-flyttas-gavles-sparvagnar /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Jag skulle kunna bli hård /ENis Som tur är har dom en väl kyld pool här Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Tittar på snön som vräker ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Ska just sopa lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Ska just sopa lite. ImageUploadedByMaipenrai1418828320.438268.jpg Eller som frugan sa första gången hon såg Curling. "why are they cleaning?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Som tur är har dom en väl kyld pool här Pool på Koh Chang?? Har dom låga dörrposter? Bästa jäkla vattnet i Thailand å du snackar pool?? Om du har problem med saltvattnet så ta ett dopp i vattenfallet ovanför Elephant-treckingen (sväng vänster i första byn efter WS.) Där har dom den bästa grillade kycklingen i LOS. by the way. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Hände ut en hink vatten på golvet innan klinkring för att kolla att fallet är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Pool på Koh Chang?? Har dom låga dörrposter? Bästa jäkla vattnet i Thailand å du snackar pool?? Om du har problem med saltvattnet så ta ett dopp i vattenfallet ovanför Elephant-treckingen (sväng vänster i första byn efter WS.) Där har dom den bästa grillade kycklingen i LOS. by the way. Det viktiga med poolen är att den är kyld. Havet svalkar knappt och uppe vid vattelfallet är det torka den hlr tiden så inget att ha och dessutom en svettig promenad upp. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Väntar på färjan in till fastlandet från Koh Chang Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 (ändrad) Det viktiga med poolen är att den är kyld. Havet svalkar knappt och uppe vid vattelfallet är det torka den hlr tiden så inget att ha och dessutom en svettig promenad upp. Den var dålig! Finns det nåt skönare än ligga i vattenbrynet och rulla runt i 30-32 gradigt saltvatten?!! Ändrades December 18, 2014 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu