B747 Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Hämtat grabbens nya dator blev ett hopplock från Inet. Meningen var att jag skulle köpa en till mig själv. Men jag köpte nytt moderkort och en ssd-disk till min och den flyter på som aldrig förr! Tveksamt om han får nån julklapp i år! Denna var ej gratis! Satan att man är så blödig när det kommer till grabben! Det är han väl värd. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Det är han väl värd. Klart han är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Att man aldrig lär sig 20141203_154027.jpg Där har du till biljetten En sann alkoholist ska försörja både fru och barn enkom på tomglas Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Hämtat grabbens nya dator blev ett hopplock från Inet. Meningen var att jag skulle köpa en till mig själv. Men jag köpte nytt moderkort och en ssd-disk till min och den flyter på som aldrig förr! Tveksamt om han får nån julklapp i år! Denna var ej gratis! Satan att man är så blödig när det kommer till grabben! Gjorde samma sak för ett år sen,det är dom värda de små liven. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Precis gått upp och skall åka till flygplatsen och vidare till Singapore. Det är mörkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Precis gått upp och skall åka till flygplatsen och vidare till Singapore. Det är mörkt. Untitled.jpg Tänd lyset. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Tänd lyset. Vet du hur man ser ut kl. 3 på natten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Angör Malmö. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Hämtat grabbens nya dator blev ett hopplock från Inet. Meningen var att jag skulle köpa en till mig själv. Men jag köpte nytt moderkort och en ssd-disk till min och den flyter på som aldrig förr! Tveksamt om han får nån julklapp i år! Denna var ej gratis! Satan att man är så blödig när det kommer till grabben! Du får väl tänka som Lemmy i Motorhead sa i en dokumentär om honom när de frågade honom om vilket var det bästa han någosin gjort, honom så pekade han på sin grabb. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Har precis skurit upp cirka 1 kilo gris och nötkött i små tärningar till mina isterband jag ska göra, ska se hur det blir med finskuret istället för mald kött, det blir nog lite mer korv att tugga på. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Sitter å tjötar med svärmor och fruns syster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Köper AC till gästrummet. En kompis från Sverige kommer på besök nästa vecka Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Kickar i gång dagen, efterhängsam förkylning till dagen i ära. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Hemma hos Raimo .Men ja får tydligen dricka upp pillsner själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Hemma hos Raimo .Men ja får tydligen dricka upp pillsner själv Är varje dag din lördag numera? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuppari Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Är varje dag din lördag numera? självklart Med vänlig hälsning pensions prinnsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Helvete nu sliter hann sig inte från skärmen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Helvete nu sliter hann sig inte från skärmen Har ni fått virus på skärmen ? , , , , , , , , , , , , , bikinivirus Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuppari Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Har ni fått virus på skärmen ? , , , , , , , , , , , , , bikinivirus Ögonvirus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Frusist halva dagen, men snart är det klart.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Är varje dag din lördag numera? När jag uppnår pensionsålder så hoppas jag att varje dag ska kännas som en lördag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 När jag uppnår pensionsålder så hoppas jag att varje dag ska kännas som en lördag Nja tror fredag är bätter så man kan jävlas med Svampfan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Har precis skurit upp cirka 1 kilo gris och nötkött i små tärningar till mina isterband jag ska göra, ska se hur det blir med finskuret istället för mald kött, det blir nog lite mer korv att tugga på. 030.JPG 032.JPG Nu har det stoppats Småländska isterband Nu ska de hänga i 3-5 dagar och syra till sig. Kokte några som jag ska prova att röka. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 När jag uppnår pensionsålder så hoppas jag att varje dag ska kännas som en lördag Nja, har nog sett för många HP som supit ner sig för att vilja det, en annan vetting sysselsättning är nog inte så tokigt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 (ändrad) "Super" till hos Maitan och firar kungens födelsedag Ändrades December 5, 2014 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu