Havet Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Hamnat i gudvetevart, ena kameran är utan ström och den andra vägrar synka. men 12 timmar på bussen var ju en plåga i alla fall. Sånt går ändå inte att fotografera. Vafan , du vet ju inte vart du är, vart du ska , eller var du har varit .... e de too much sangsom ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 (ändrad) Vafan , du vet ju inte vart du är, vart du ska , eller var du har varit . e de too much sangsom ? Näpp, har inte den blekaste som vanligt. Sitter i nån jäkla kojja i Isaan. Sakon nakom tror jag det hette, men jag befinner mig inte i dom centralare delarna. Nästan tillbaka i Kambodja känns det som. Ändrades November 30, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Köttbullar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Idag hoppar jag över gymmet, tar en pw i det fina vädret istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Bytte gamla sovrums-tvn mot detta (BMS lite avis? ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Idag hoppar jag över gymmet, tar en pw i det fina vädret istället ImageUploadedByTapatalk1417339797.362575.jpg F-n mackan, med all den träningen som du gör så måste du vara ribbad som ett Biafrabarn efter ramadan... Själv så kollar jag bredbandsuppkopplingen på bussen... Inte för illa om jag får säga det själv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Peolito vet du om Roger fortfarande är aktiv på half way inn?? Polarn sade att det vart samma ägare länge kanske 20 år men dom är inte så ofta där. Igår jobbade en äldre tjusig skånska lät det som. Mycket trevligt ställe med många stammisar och god öl. Igår hade dom en fantastisk öl på tappen från hantverksbryggeriet en julöl som jag förstås glömt namnet på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Kopt en liten Pytonorm som ska slappas fri imorgon,vid en liten flod Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 F-n mackan, med all den träningen som du gör så måste du vara ribbad som ett Biafrabarn efter ramadan... Själv så kollar jag bredbandsuppkopplingen på bussen... Inte för illa om jag får säga det själv... bus4you.png om det ändå vore så väl, inga synliga resultat ännu och min målvikt jag hade satt till årsskiftet kommer missas med 2-3kg Får nog ta till kniven snart... Både uppkopplingen och att du åker buss är imponerande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Kopt en liten Pytonorm som ska slappas fri imorgon,vid en liten flod Vad kostade den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Vad kostade den? 500 Bath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 (ändrad) om det ändå vore så väl, inga synliga resultat ännu och min målvikt jag hade satt till årsskiftet kommer missas med 2-3kg Får nog ta till kniven snart... Både uppkopplingen och att du åker buss är imponerande Såg att det var populärt med gastric bypass operationer i Sverige, kanske något för farbror? Sojade bara, flickorna hänger ju som klasar på dig, så du har inget att gå ner i vikt för... EDIT Censur Angående bussen så antar jag att det är det närmsta jag kommer egen chaufför i detta livet... Ändrades November 30, 2014 av bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Såg att det var populärt med gastric bypass operationer i Sverige, kanske något för farbror? Sojade bara, flickorna hänger ju som klasar på dig, så du har inget att gå ner i vikt för... Själv så är det bara pojkar som hänger på mig... usch, nu känner jag ångesten kommer över mig igen... 2014-08-08 23.07.47.jpg Angående bussen så antar jag att det är det närmsta jag kommer egen chaufför i detta livet... Haha, det ser ut som att du stortrivs med pojkarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Haha, det ser ut som att du stortrivs med pojkarna Ännu en orsak till att inte besöka Bossy igen... ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Fulöl till hockeyn... IMG_2617.jpg En kall Spaten hade suttit bättre men det får vänta några veckor till Kanonmatch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Kanonmatch nä fy fan, fel målvakt från start. Imponerande back HV har värvat, trodde han skulle vara sämre vid den åldern.nu blir HV giftiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Kollar lite hockey mellan Nässjö HC och HV71, pojkar födda -05 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 nä fy fan, fel målvakt från start. Imponerande back HV har värvat, trodde han skulle vara sämre vid den åldern.nu blir HV giftiga Trodde med han skulle vara sämre än han visat sig vara. Så hoppas det går bra denna säsongen, förra säsongen var ju fullständig katastrof. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 En Jämtlands julöl till Tottenham mot Everton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 kollar på Mountain men på History channel, en dokumentär om 747:an och Andrejs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Monterat och klätt / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Polarn sade att det vart samma ägare länge kanske 20 år men dom är inte så ofta där. Igår jobbade en äldre tjusig skånska lät det som. Mycket trevligt ställe med många stammisar och god öl. Igår hade dom en fantastisk öl på tappen från hantverksbryggeriet en julöl som jag förstås glömt namnet på. Roger var dörrvakt på Berns samt Down Town när det begav sig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 ImageUploadedByTapatalk1417378223.890392.jpg Monterat och klätt / Enis den lär väl barra till Lucia Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 den lär väl barra till Lucia Plast barrar inte, men bör ha vittrat sönder långt innan jul... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 (ändrad) borje222, on 30 Nov 2014 - 21:46, said: Plast barrar inte, men bör ha vittrat sönder långt innan jul... Mvh. borje222 Plast kan man väl inte ha vart ska då alla jordekorrar busa, och inte luktar granen svamp heller Ändrades November 30, 2014 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu