Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Hamnat i gudvetevart, ena kameran är utan ström och den andra vägrar synka.

men 12 timmar på bussen var ju en plåga i alla fall. Sånt går ändå inte att fotografera.

Vafan , du vet ju inte vart du är, vart du ska , eller var du har varit ....

e de too much sangsom ?

Dela på andra sajter

Vafan , du vet ju inte vart du är, vart du ska , eller var du har varit .

e de too much sangsom ?

Näpp, har inte den blekaste som vanligt.

Sitter i nån jäkla kojja i Isaan.

Sakon nakom tror jag det hette, men jag befinner mig inte i dom centralare delarna. Nästan tillbaka i Kambodja känns det som.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Peolito vet du om Roger fortfarande är aktiv på half way inn??

Polarn sade att det vart samma ägare länge kanske 20 år men dom är inte så ofta där. Igår jobbade en äldre tjusig skånska lät det som. Mycket trevligt ställe med många stammisar och god öl. Igår hade dom en fantastisk öl på tappen från hantverksbryggeriet en julöl som jag förstås glömt namnet på.

Dela på andra sajter

F-n mackan, med all den träningen som du gör så måste du vara ribbad som ett Biafrabarn efter ramadan...

Själv så kollar jag bredbandsuppkopplingen på bussen... Inte för illa om jag får säga det själv...

attachicon.gifbus4you.png

om det ändå vore så väl, inga synliga resultat ännu och min målvikt jag hade satt till årsskiftet kommer missas med 2-3kg

Får nog ta till kniven snart...

Både uppkopplingen och att du åker buss är imponerande ;) 

Dela på andra sajter

om det ändå vore så väl, inga synliga resultat ännu och min målvikt jag hade satt till årsskiftet kommer missas med 2-3kg

Får nog ta till kniven snart...

Både uppkopplingen och att du åker buss är imponerande :wink:

Såg att det var populärt med gastric bypass operationer i Sverige, kanske något för farbror? Sojade bara, flickorna hänger ju som klasar på dig, så du har inget att gå ner i vikt för... 

EDIT Censur

Angående bussen så antar jag att det är det närmsta jag kommer egen chaufför i detta livet...

post-5045-0-85028200-1417349033_thumb.jp

Ändrades av bob
Dela på andra sajter

Såg att det var populärt med gastric bypass operationer i Sverige, kanske något för farbror? Sojade bara, flickorna hänger ju som klasar på dig, så du har inget att gå ner i vikt för... 

Själv så är det bara pojkar som hänger på mig... usch, nu känner jag ångesten kommer över mig igen...

attachicon.gif2014-08-08 23.07.47.jpg

Angående bussen så antar jag att det är det närmsta jag kommer egen chaufför i detta livet...

Haha, det ser ut som att du stortrivs med pojkarna ;)

Dela på andra sajter

Kanonmatch  :dance1:  :dance1:  :dance1:

nä fy fan, fel målvakt från start. Imponerande back HV har värvat, trodde han skulle vara sämre vid den åldern.nu blir HV giftiga 

Dela på andra sajter

nä fy fan, fel målvakt från start. Imponerande back HV har värvat, trodde han skulle vara sämre vid den åldern.nu blir HV giftiga 

Trodde med han skulle vara sämre än han visat sig vara. Så hoppas det går bra denna säsongen, förra säsongen var ju fullständig katastrof. 

Dela på andra sajter

Polarn sade att det vart samma ägare länge kanske 20 år men dom är inte så ofta där. Igår jobbade en äldre tjusig skånska lät det som. Mycket trevligt ställe med många stammisar och god öl. Igår hade dom en fantastisk öl på tappen från hantverksbryggeriet en julöl som jag förstås glömt namnet på.

Roger var dörrvakt på Berns samt Down Town när det begav sig..

Dela på andra sajter

den lär väl barra till Lucia

Plast barrar inte, men bör ha vittrat sönder långt innan jul... :wink:

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

borje222, on 30 Nov 2014 - 21:46, said:

Plast barrar inte, men bör ha vittrat sönder långt innan jul... :wink:

Mvh. borje222

Plast kan man väl inte ha :huh: vart ska då alla jordekorrar busa, och inte luktar granen svamp heller

Ändrades av husse

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...