svampen Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 Packar in lite nyskjuten Hjort Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 Försöker fixa visa till UK för frun som inom kort kommer att bli ex-frun om det inte snart löser sig. Ni som tycker det är jobbigt att fixa visa till sverige, skall försöka fixa fixa till UK, jag säger bara JÄVLA Ö-APOR och alla JÄVLA TEORISTER som gör det så jävla inveckla att söka ett jävla visa helvete... Om det är någon som undrar hur jag tänkte här, så kom hit så skall jag personligen slå in pannbenet på er... Nu får jag snart en hjärnblödning... måste in och be om ursäkt till frun nu... jävla visa helvete..faaaaaaaaaaaaaaan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 Efter en jävligt tråkig timme på löpbandet blir det en stund här Alltid retar det någon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 Inte just nu men för en stund sen... Helt klart fel bar, bara jag som hade damsällskap och käkade nåt. Nån herrklubb för F1 fans antar jag. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 eftersom vi ska äta indiskt om en stund o det med all säkerhet är kryddstarkt är det bäst att jag tar en öl i förebyggande syfte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 eftersom vi ska äta indiskt om en stund o det med all säkerhet är kryddstarkt är det bäst att jag tar en öl i förebyggande syfte! Ojojoj hur ska det sluta Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 Ojojoj hur ska det sluta både frugan o dottern är med så det blir nog lugnt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 både frugan o dottern är med så det blir nog lugnt! Då har du ju stöd från båda sidorna,verkar stabilt tycker jag ös på,indiskt är gott.PS bilen är nyservad och klar DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 Väntar på att åka till förlossning, 5 min mellan värkarna nu. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 Ser att teddy har dragit hem nåt igen... Får väl se när hon vaknar vad det är. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 Precis käkat lunch. Potatissalladen var nog den goaste jag ätit i Thailand Pytten var oxå helt OK Detta var på Benkes på Lamai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 Frun på jobb och barn i skolan. Då är andrejsdenruskige herre i sitt eget hem. Nu är det en massa metal som strömmar ur högtalarna. Väntar bara på att nya stärkaren ska anlända så man kan få ut lite till från dessa mjölktetror, vars konstruktör jag faktiskt träffade på torsdag. Just nu In Flames - Upon An Oaken Throne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 Beundrar utsikten... Hon har just käkat klart, för vilken gång idag har jag ingen aning om. TVn står på nån Thaikanal så jag fattar ju inte ett smack. Dvs, livet är som vanligt. Bara hon blir av med huvudvärken så bär det nog av till jomtien den 27e. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 Julbak. Arbetet fördelat rättvist. Barn bakar - jag äter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 Frun på jobb och barn i skolan. Då är andrejsdenruskige herre i sitt eget hem. Nu är det en massa metal som strömmar ur högtalarna. Väntar bara på att nya stärkaren ska anlända så man kan få ut lite till från dessa mjölktetror, vars konstruktör jag faktiskt träffade på torsdag. Just nu In Flames - Upon An Oaken Throne. gammal göteborgsrock är aldrig fel även om den plattan inte är min favorit med In Flames Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 gammal göteborgsrock är aldrig fel även om den plattan inte är min favorit med In Flames In Flames har rätt så bra producerade skivor. Det snurrar oftare och oftare (streamas) här hemma. Tycker att mackan borde skaffa sig en skrivbordsanläggning. Man blir nästan religiös när man hör dessa små fruvänliga mojänger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 Orkar inte handla, får bli en smoothie till middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 Detta är vad man monterar i Norge silos rör skruvar för foderhantering, sen ska elen kopplas det slipper jag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Packar väskan för byte av sjö Gulf of Siam -> Andaman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Incheckad på samui airport Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Packar väskan för byte av sjö Gulf of Siam -> Andaman Trevligt. Men vad har du pakettejpen till, nått kinky? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Trevligt. Men vad har du pakettejpen till, nått kinky? Mkt kinky.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Sänker en bira på lokal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Monterar en 180 tums duk till F1 simulatorn med proggar & lite monteringsdryck tillhör! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Sitter på Interbar i Chiang Mai och njuter av kvinnor öl och sång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu