L64 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Har SJ börjat köra till Bangkok ? Bangkok!? Livet är inte bara Thailand Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Tvättar bilen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Mja, inte just nu men vad jag gjorde igår... Synkade just upp gammelskrället med datorn. Den nya vill inte vara med och leka längre. Först kollar man på menyn - och sen ger man upp. Hon får väl beställa då... Lika bra det, nu blev det nåt med lite drag i i alla fall. Ville ha det, i Thailand får jag säga till om motsatsen. Tja, lite mer skall det ju vara... tror inte allt har ens kommit in ännu... Men ölen finns där i alla fall, ett glas. Hmm, modell större. Sen blev det en såndär skakig hemfärd igen... Nån av tuk-tukarna tog mig hem. Sånt lägger jag dock inte på minnet. Men, när man nu pratar om el, så var denna bland det bättre jag sett. Såg nästan perfekt ut. Fast, dock finns det undantag på hur dom drar el åxå. Dom ligger på min icke synkbara kamera just nu. Tja, jag är väl inget ljushuvud på att dra stömkablar själv. Kunde ju strypt teddy i sömnen. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Tittar på grovdiskaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Sitter och vilar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 ImageUploadedByTapatalk1416044744.139924.jpg Sitter och vilar Vad är det för mening att gå till ett gym för att vila, funkar lika bra hemma.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Vad är det för mening att gå till ett gym för att vila, funkar lika bra hemma.. FF jag kör dubbla pass fattar du väl, snart skall jag vila hemma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 jag kör dubbla pass fattar du väl, snart skall jag vila hemma! Klart att jag gör, ville bara ge en dålig kommentar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 jag kör dubbla pass fattar du väl, snart skall jag vila hemma! Med chips & starköl.Därefter en flottig kebabpizza på fyllpizzan med LP kanske he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Med chips & starköl.Därefter en flottig kebabpizza på fyllpizzan med LP kanske he he. Det hade suttit fint med en deg och några Spaten på fyllpizzan men det blir först kring jul... Lp däremot körde den kombon senast igår det svinet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Det hade suttit fint med en deg och några Spaten på fyllpizzan men det blir först kring jul... Lp däremot körde den kombon senast igår det svinet Ha ha.Så han deffar inte längre då. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Ha ha.Så han deffar inte längre då. Inte på helgen, men han tränar varje morgon innan jobbet vilket är sjukt imponerande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Inte på helgen, men han tränar varje morgon innan jobbet vilket är sjukt imponerande Säg åt fanskapet att han loggar in här igen och slänger lite käft så det blir lite fart på forumet... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Säg åt fanskapet att han loggar in här igen och slänger lite käft så det blir lite fart på forumet... Det kommer nog till vintern när han har mer tid över gissar jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Handlar thai-mat på Thai Laan i Haninge Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Handlar thai-mat på Thai Laan i Haninge ser mer ut som du var och gjorde service på bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Bubblar lite Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Som om det inte vore nog med att stiga upp kl07, köra ett 90-minuters pass på gymmet så har jag även hängt in alla rena kläder i garderoben Startat första tvättmaskinen, blir 4st idag Badrummet har städats Dessutom har jag rakat huvud, bröst och pung Nu är det dags att åka och handla lite mat inför en hockeykväll på soffan Förstår att detta låter ouppnåeligt för det flesta, men ha i åtanke att jag är en supermänniska! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Som om det inte vore nog med att stiga upp kl07, köra ett 90-minuters pass på gymmet så har jag även hängt in alla rena kläder i garderoben IMG_2513.JPG Startat första tvättmaskinen, blir 4st idag IMG_2514.jpg Badrummet har städats IMG_2515.jpg Dessutom har jag rakat huvud, bröst och pung Nu är det dags att åka och handla lite mat inför en hockeykväll på soffan Förstår att detta låter ouppnåeligt för det flesta, men ha i åtanke att jag är en supermänniska! En stekare helt enkelt.Nu låter du som Andrejs PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Som om det inte vore nog med att stiga upp kl07, köra ett 90-minuters pass på gymmet så har jag även hängt in alla rena kläder i garderoben IMG_2513.JPG Startat första tvättmaskinen, blir 4st idag IMG_2514.jpg Badrummet har städats IMG_2515.jpg Dessutom har jag rakat huvud, bröst och pung Nu är det dags att åka och handla lite mat inför en hockeykväll på soffan Förstår att detta låter ouppnåeligt för det flesta, men ha i åtanke att jag är en supermänniska! Använde vinkelslip där nere som riktiga män gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Kollar thaisåpa på tv:n medan tjejen stryker mina nytvättade tröjor. Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 ser mer ut som du var och gjorde service på bilen Det låg en däckfirma i den lokalen förut så det är inte så fel tänkt ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Inga bilder på det, men blev gräsänkling igen för 3e gången idag. Men hon verkar ju komma tillbaka så lite trevligt är det ändå... Bilder från... tja igår eller iförrgår tror jag det var... Eller kanske dan före det. Ska vara nån mästerhjärna för att hålla reda på alla otyg och annat jag går på. Nä det var inte den, det är mer hennes normaltillstånd. Hittar inte igen bilden nu... har några tusen foton så jag hittar liksom inte igen ens hälften av dom själv. Tror det var rätt tjej i alla fall, nåt ska väl bli rätt nångång. Nu tror jag det blev rätt, sen är det väl upp till er att gissa vem som är min vän. Ett tips är att hon äter i alla fall. Verkar göra det dygnet runt utan att lägga på ett kilo. Jag fattar inte hur. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Saknar dom här två som är i Nacka o leker och spelar samtidigt den här låten som ett hommage till min fru https://www.youtube.com/watch?v=9w1lCmXblKQ Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Dags att lägga sig på soffan och kolla hockey, idag håller vi på Örebro! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu