MickeN Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 En öl igen, nu hänger jag inte med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Förråden börjar sina... Den bilden är en dag gammal (tror jag) och nu är det bara hälften av korven kvar. Jag skall ut och leta käk. Nån vänlig själ som kan föda en barang och så fylla på med lite käk i kylen så jag har till imorgon åxå. Får bara passa mig så jag inte går för långt mot floden för då kommer jag nog hem med nåt levande. Inte fisk, men det luktar som det på vissa ställen. Avvägningar, kanske skulle gå åt andra hållet istället. Eller parallellt, tja... Jag tar med mig telefonen och har * märkt var hotellet ligger, annars hittar jag väl fan inte ens "hem". ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Bytt soffa Ut med gammalt och in med nytt. Direkt testas det att sova i, funkar tydligen:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Aha en automatisk lövkrattnigsmaskin "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Får se om den blir rak[emoji11] [emoji15] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Nähn gen idé och skicka bilder med fånen[emoji11] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 En sipparator, dvs hembrännare ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Nähn gen idé och skicka bilder med fånen[emoji11] Provat vrida på telefonen innan du fotar? ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 (ändrad) Förbereder mig för avfärd mot Norrköping,sista bortamatchen för våra stolta krigare ÖSK Inget vidare bra bild men ni vet vilka jag menar ÖSK Ändrades Oktober 26, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Laddar upp... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Nu svänger det... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 DSC00036.JPGFörbereder mig för avfärd mot Norrköping,sista bortamatchen för våra stolta krigare ÖSK Inget vidare bra bild men ni vet vilka jag menar ÖSK Hehe, det blir en tung hemresa för dig.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Hehe, det blir en tung hemresa för dig.. Det tror jag inte,Peking är på dekis.Örebro har ju inte så mycket att spela för men med 2000 tillresta supporters så försöker dom nog göra sitt bästa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Ska strax på romantisk middag i Kampeangphet med min älskade fru som fyller 42 i dag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Jag är stolt över jubileums-nålen 75 år 7/3 1972 som jag fick av Lars-Gösta ”Lacke” Hall. ”Lacke” var Hammarbys huvudtränare i fotboll 1967-1971. Nu kör vi över Gais. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Det tror jag inte,Peking är på dekis.Örebro har ju inte så mycket att spela för men med 2000 tillresta supporters så försöker dom nog göra sitt bästa Nja, Snoka har faktiskt underpresterat och har kontraktet att spela för nu, så helt enkelt blir det inte för Örebro. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Sitter i Samutprakarn och väntar på Matchen på Wizig lr Xbmc. Makrillar come on! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Sitter på balkongen och blickar ut över pölen, helt vindstilla och nästan inga brädseglare. Och enligt mätaren är det 30 C behagliga grader kl. 17.00 Jo jag tackar. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Dags att ge sig ut på soi bua khao och se vad kvällen har att erbjuda.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Tittar pa en orm i tradgarden.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Sitter och Fikar efter att ha krattat gräsmattan och konstaterar att bordet behöver mögelsaneras Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Laddar upp... Vart då? Hubben? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Med anledning av Kim Anderssons bortgång fick det bli en nostalgitripp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Det tror jag inte,Peking är på dekis.Örebro har ju inte så mycket att spela för men med 2000 tillresta supporters så försöker dom nog göra sitt bästa Det räckte inte, blev en dryg hemresa? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu