Odin Inlagd Oktober 19, 2014 Dela Inlagd Oktober 19, 2014 Landar Buk eller krasch? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 19, 2014 Dela Inlagd Oktober 19, 2014 Buk eller krasch? Darling en har väll tatt igen Hingstens fest med uppsala gormeteena så nu har det.antagligen vart en del jobb När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Oktober 19, 2014 Dela Inlagd Oktober 19, 2014 En 6 Absolut Kurant med en skvätt Sprite [emoji3] [emoji7] [emoji3] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Oktober 19, 2014 Dela Inlagd Oktober 19, 2014 Den va go 1 till Absolut Kurat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 19, 2014 Dela Inlagd Oktober 19, 2014 Haaru lååssat några snäpp på bältet som snört åt magsäcka? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 Jobb, jobb och åter jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 Allmänna kommunikationer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 Vart så Djävla trött på detta regnväder så jag öppnade en Burk lite tröst ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 Buk eller krasch? Gick förvånandsvärt bra,i säng skapligt på söndagen och uppe tidigt på MÅNEdagen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 Sitter fortfarande och njuter Över ÖSK:s vinst med 3-0 mot,ja ni vet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 22, 2014 Dela Inlagd Oktober 22, 2014 Musikstunden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Oktober 22, 2014 Dela Inlagd Oktober 22, 2014 Vart så Djävla trött på detta regnväder så jag öppnade en Burk lite tröst ! Ojjj äkta bälsta å vatten.;) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 22, 2014 Dela Inlagd Oktober 22, 2014 Dricker gratisdrinkar på Kölnmässan, hårt jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 23, 2014 Dela Inlagd Oktober 23, 2014 Spanar på frugan då hon håller på med skolarbete Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 23, 2014 Dela Inlagd Oktober 23, 2014 Tar en sen frulle Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 23, 2014 Dela Inlagd Oktober 23, 2014 Tar en sen frulle Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 23, 2014 Dela Inlagd Oktober 23, 2014 Varit ner och handlat på "smile", ost, korv och öl till det blir nog min lunch. Sen har jag försökt pruta på hotellet till halva priset, men av förklarliga skäl tog jag ingen bild på det. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Strandpromenad med tillhörande frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Datormusen slutade helt plötsligt att fungera, plocka isär rengöra plocka ihop, mycke damm och hår var det men nu fungerar den perfekt igen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Som vanligt på fredageftermiddag gör jag en vädernotering. I Pattaya för att vara tydlig. Tempmätaren visar blygsamma 32 C, inte konstigt att det kändes lite svalt när man vräkte sig i badtunnan i morse. Och i dag ser man faktiskt ända till Koh Larn, men lite disigt. Förra fredagen syntes inte Koh Larn. Och moln noteringen, nästan molnfritt kl. 14.30 utom lite moln som jag zoomade in över Jomtien. Jag blir inte förvånad om det i kväll kommer en riktig regnskur eftersom jag skrivit så positivt om vädret. Trevlig Helg! "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 tittar på när 3 grabbar från särskolegymnasiet gör höstfint i trädgården! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Nästan tomt på gatan när jag knatade iväg för lite förtäring i vätskeformat och en tub - tja fan vad den hette här, fungoral heter den i Thailand, mot fotsvamp. Ett paket LM för under 1$ fick följa med åxå, och lite haribo sura "happy cola". Korv ost smör kaviar och knäckebröd har jag redan så det blir lättlunchen eller vad man nu skall kalla det. Jajustdet, trafiken: Åt andra hållet Lugna gatan. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 På väg till Big Travel för att höra och eventuellt beställa en resa till Brasilien.Blir knäpp på det här vädret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 På väg till Big Travel för att höra och eventuellt beställa en resa till Brasilien.Blir knäpp på det här vädret Afrika då, var det inte någon flyttkarls syster på g där? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 (ändrad) Afrika då, var det inte någon flyttkarls syster på g där?Får vänta ok damen smsar varje dag men har ringt herr Chang och läskat honom ok får se.Fick ju ett present kort i present på 6500 när jag slutade.Men nu är present kortet utställt av Big Travel och det är ju inget billigt resebyrå . Så håll tummarna Ändrades Oktober 24, 2014 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu