kitungmakmak Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Har du kollat dig själv,skabb och bagg är på återtåg Blir väl helrakat som gäller om det händer - ragson gillade ju det. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Nyss invald i en (hemlig) herrklubb i de fina kvarteren i Göteborg och idag var det vinprovning på schemat, haft sämre torsdagskvällar Såg denna tavla på toan, hoppas ingen ser nåt negativt i det.,,,, manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 (ändrad) Är lika road varje gång jag handlat på Makro, kvittot ska verifieras med vad som finns i kundvagnen innan man få gå ut. Bilden hamnade visst lite fel men det får väl gå. Ändrades Oktober 17, 2014 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Sitter på sodaverandan och kollar NHL-hockey. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Jag gör en vädernotering och det visar ca. 35 C på mätaren och så gott som vindstilla i Pattaya. I dag lyckades jag trots idogt spanande inte hitta något moln, och disigt (kanske heter sjörök ) så man har inte kunnat sikta Koh Larn på en hel vecka. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Åkt till polisen o hämtat min stulna gräsklippare, inte trodde jag att skulle få tillbaks den. Lastad o säkrad i Caddyn sen bolaget affären Claes Olhsson o hemgång sen sålde den till grannen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Sitter på Birka bussen Sent from my iPhone using Maipenrai mobile app Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 (ändrad) Fredagssysslan samt att jag såg" Måne" smyga omkring på håll har väl köpt bussöl till imorg!!! Ändrades Oktober 17, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Har precis druckit min dyaste drink i Thailand någonsin och dricker nu dito öl Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Jag skulle gärna sitta där uppe och dricka dyra drinkar igen. Avundsjuk är bara förnamnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Sitter på O'Learys i Liljeholmen och rullar hatt. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 (ändrad) Fredagssysslan samt att jag såg" Måne" smyga omkring på håll har väl köpt bussöl till imorg!!! F-n har dom snott min bil :give_heart:Skiftar du mellan spelbutiken och bolaget?Sent from my sickbed Ändrades Oktober 17, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Spanar in ett polisingripande utanför jobbet, vasagatan / kungsgatan Någon på trottoaren där till höger som lät som en böneutropare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Spanar in ett polisingripande utanför jobbet, vasagatan / kungsgatan Någon på trottoaren där till höger som lät som en böneutropare. Va Fan gör Du i Mosken?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Va Fan gör Du i Mosken? ? Jag undrade detsamma, därför jag kollade ut genom fönstret och såg det var stort pådrag. Så nu är moskén upplöst igen, trafiken rullar och häktet har fått en ny besökare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Jag undrade detsamma, därför jag kollade ut genom fönstret och såg det var stort pådrag. Så nu är moskén upplöst igen, trafiken rullar och häktet har fått en ny besökare. Du får säkert en kopp Neskaffe Tommollowww! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 F-n har dom snott min bil :give_heart:Skiftar du mellan spelbutiken och bolaget?Sent from my sickbed Ja mer eller mindre gillar inte Minimjölk & Tofflor!?!?Puss Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Back to basic igen! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Och nu lyssnas det på musik Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Back to basic igen! Nu dreglar nog towe Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Och nu lyssnas det på musik Haha, du hittade parkeringsgaraget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Nu har det matats. Det är bara att tuta så kommer de 007.JPG och de börjar att bli nästan för närgångna 004.JPG 006.JPG En aphona kom och satte saj i mitt knä i Loppburi ett antal år sedan , tydligen vart det ente populärt för en hanne sprang fram och bet maj i låret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Nu är det fredagsmys... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Nu är det fredagsmys... IMG_2189.jpg ännu ett finglas! o godricka också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 ännu ett finglas! o godricka också! Ingen riktig koll på glasen, Skruf Sweden Handcrafted står det på dem, gillar dem oavsett. Även whiskyglasen i samma serie är bra. P.LEX är ju rapparen Petters, smakar ok och är organiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu