Odin Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Tror inte jag vill se han lägga golv Förresten när man ändå är inne på detta, fantastiskt vilken skillnad på offerter man får nu i dessa rot/rut-tider... hur fan kan 2 företag med likvärdiga vitsord på en större offertsida lägga offerter där den ena e 80% dyrare än den andre!? Gör detta företag dubbelt så bra jobb? Nä, jag valde det billigare företaget som har sin hemmabas 400 meter från mig så blir de lättare att gå ner o skälla ut dom ifall resultatet inte blir bra! Kan du prata med montörerna utan tolk i det billigare företaget? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Vi? Jag tyckte mig läsa att det var flygplansmat på g inom kort... Det kommer, får hålla er på kanten några dagar till bara ;-) Hade inga problem att prata med vare sig johan eller martin som skall göra jobbet Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Tjongat in en julskinka i ugnen för lite slowkocking Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Samt kokat grissvål Frugan skall göra bacon eller Nem Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Tjongat in en julskinka i ugnen för lite slowkocking ImageUploadedByTapatalk1413015561.575864.jpg Enis Slowkocking fram till jul då ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Jag slökokar ett rimmat grisaben. Spadet ska sen få agera hemmabas till kålrot, någon morot och en eller annan potatis, beroende på om vi eller jag ska äta! Jag är hardcore och kokar bara kålrot, men familjen vill ha lite mer barnmatigt! Vi får se hur många som vill äte! Ligger ju en hel del slafs i byttor och inväntar konsumering. Kort kommer inom kort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Thailand meets Sweden in a foodcontest! Mehhh, hörru! Fläskberg! Maka dig nu ur baljan så vi andra får plats och får bada! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Kollar in när den nya thaisåpan "Vilse bland svamp och bär" spelas in “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Kollar in när den nya thaisåpan "Vilse bland svamp och bär" spelas in Är det fortsättningen på /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Det värmer ett snart 50årigt hjärta när lillan, 100% thai, vill äta med de stora pojkarna! Hon ville ha rotmos och fläsklägg och inte mammas thaislafs! Därför får kålroten sällskap av lite morot och potatis! Frugan muttrade något om orm och barm... Jag visslade glatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Tror inte jag vill se han lägga golv Förresten när man ändå är inne på detta, fantastiskt vilken skillnad på offerter man får nu i dessa rot/rut-tider... hur fan kan 2 företag med likvärdiga vitsord på en större offertsida lägga offerter där den ena e 80% dyrare än den andre!? Gör detta företag dubbelt så bra jobb? Nä, jag valde det billigare företaget som har sin hemmabas 400 meter från mig så blir de lättare att gå ner o skälla ut dom ifall resultatet inte blir bra! Klart dom är billigare. Det är ju resekostnaden som skiljer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Just nu på UKK “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Sitter och konstaterar att så här dags om en vecka så dricker jag vodka på bussen till Stockholm Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Sitter och konstaterar att så här dags om en vecka så dricker jag vodka på bussen till Stockholm Å fan, skulle vara goare med en sommarlätt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Å fan, skulle vara goare med en sommarlätt Jag kan kalla den för sommarlätt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Jag kan kalla den för sommarlätt Hoppas vi hinner med en jäger och pilsn på lillbåten före vi går på den stora Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 så, det var dags... Nu är det historia! Jo, jag vet, det blev slätstruket med stavmixern, inte grovt och klumpigt som jag gillar... men ändå, sååååå underbart gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Laddat upp spår 7 "Hoa Hoa". http://youtu.be/8YtvMlvrQY4 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Kollar på en av mina favoriter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Jag kan kalla den för sommarlätt Eller E 18 Höst ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Kollar på en av mina favoriter. Nu vart jag sugen på Varmkorv! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 så, det var dags... Nu är det historia! Jo, jag vet, det blev slätstruket med stavmixern, inte grovt och klumpigt som jag gillar... men ändå, sååååå underbart gott! 20141011_122525.jpg Bli inte proppmätt!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Hoppas vi hinner med en jäger och pilsn på lillbåten före vi går på den stora Vi är uppe vid 14-15-tiden och när båten går vet jag inte(så dags bryr jag mig inte) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Tittar på National Geografi på tv om se slavarna i Bangkok När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Laddat upp spår 7 "Hoa Hoa". http://youtu.be/8YtvMlvrQY4 FF borde ju gilla denna låt i alla fall... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu