FF Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 (ändrad) Skulle citera Enis, blev lite galet.. Min Pocher Ferrari F40 Scala 1/8 köpte som en 40årspresent till mig själv. FF Ändrades Oktober 8, 2014 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Min Pocher Ferrari F40 Scala 1/8 köpte som en 40årspresent till mig själv. BR5A9828.JPG BR5A9829.JPG FF Leksakerna blir dyrare med åldern! Gissar att den kvaddade quadron kostade ett par nollor till. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Leksakerna blir dyrare med åldern! Gissar att den kvaddade quadron kostade ett par nollor till. Mvh Amja Nu när man äntligen har råd, så ska jag köpa det jag vill, inte som förut vad jag hade råd till.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Just kommit hem från 6 tim på akuten för att konstatera en blodpropp i benet. Bilden från tidigare besök, nu ser det likadant ut upp till knä. 950kr för 21 dagars medicin och hemskickad. IMG_1211.JPG Mvh Amja krya på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Just kommit hem från 6 tim på akuten för att konstatera en blodpropp i benet. Bilden från tidigare besök, nu ser det likadant ut upp till knä. 950kr för 21 dagars medicin och hemskickad. IMG_1211.JPG Mvh Amja Krya på dig och var rädd om dig ,blodproppar är inte å leka med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Bygger modellbil, länge sen sist.. BR5A9826.JPG FF Äsch dammsamlare, Köp ett flyetyg , quad ,, eller varför inte modellflyg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Krya på dig och var rädd om dig ,blodproppar är inte å leka med Fick nån medikament som heter XARELTO, ska tydligen vara bra, man slipper alla täta kontroller som man måste ha om man käkar VARAN. En bra sak var att dom kollade i princip ALLT, lerver, njurar, blodsocker och en massa annat och allt var ok. Dom tog 8 rör blod, så nuär man genomkollad! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Just kommit hem från 6 tim på akuten för att konstatera en blodpropp i benet. Bilden från tidigare besök, nu ser det likadant ut upp till knä. 950kr för 21 dagars medicin och hemskickad. IMG_1211.JPG Mvh Amja Ja det där är inte att leka med!!! Haft samma efter ryggoperation blodtunnande varan osv! Krya på Dig! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Äsch dammsamlare, Köp ett flyetyg , quad ,, eller varför inte modellflyg Håll Dig till Maten!!!Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Skulle citera Enis, blev lite galet.. Min Pocher Ferrari F40 Scala 1/8 köpte som en 40årspresent till mig själv. BR5A9828.JPG BR5A9829.JPG FF Ja detta är ju ett nöje ochså Men Din matlagning är SURP!!! Skit i Modeller bättre Verklighet! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Håll Dig till Maten!!!Hi Hi Ops . Tror nog jag flyger mina modeller bättre än min mat konst, , Men visst , Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Blivit med kök, eller tja en gryta i alla fall. Hon lagade till nåt som inte alls var så tokigt, sen "lagade" jag biff från närmaste restaurang. Men hon går hårt åt mina öl... fan vet om det inte är en dojja i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Just kommit hem från 6 tim på akuten för att konstatera en blodpropp i benet. Bilden från tidigare besök, nu ser det likadant ut upp till knä. 950kr för 21 dagars medicin och hemskickad. IMG_1211.JPG Mvh Amja Krya på dig Amja! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Försöker göra öltestet med HCs nya iphone 6+ men den är för stor manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Har L64 glömt bagaget i Oslo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Försöker göra öltestet med HCs nya iphone 6+ men den är för stor uploadfromtaptalk1412864162327.jpg Nä nä. Det är glaset som är för litet. Uppgraderad telefon kräver uppgraderad glas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Laddat upp spår 5 "Golf". http://youtu.be/MMYXAmLoQYE Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Avkalkar en kaffebryggare MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 SDC12127.JPG Blivit med kök, eller tja en gryta i alla fall. SDC12115.JPG Hon lagade till nåt som inte alls var så tokigt, sen "lagade" jag biff från närmaste restaurang. SDC12137.JPG Men hon går hårt åt mina öl... fan vet om det inte är en dojja i alla fall. Känns ju fräscht att laga mat på toalettgolvet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Känns ju fräscht att laga mat på toalettgolvet Ser inga problem med det. Brukar du skita på golvet? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Ser inga problem med det. Brukar du skita på golvet? Mvh Amja Det känns ganska tryggt att du har dina aktiva år bakom dig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Ser Ryssland ta ledningen o Sverige bomma en straff... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Lite jäst vete till matchen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 Packar upp min nya Songkhrankamera som kom idag Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 9, 2014 Dela Inlagd Oktober 9, 2014 (ändrad) Packar upp min nya Songkhrankamera som kom idag 25meter! Då skulle jag till och med kunna ha den när jag snorklar, bara vara lite försiktig så jag inte simmar för djupt. Fast det är ju sällan så djupt i Thailändska snorkelvatten... Undrar hur långt ner GPSn hänger med? MVH Tommy Ändrades Oktober 9, 2014 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu