borje222 Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 Fan... Har varit och rensat ut det sista ur växthuset... Satt upp nya nät för komposten, och plockat undan... Sitter och tittar på TV, då det börjar klia...En satan fästing sitter och tuggar på mig...! ( Måste tamme tusan vara det mest vidriga/onödiga djur på vår jord..) Klämde ihjäl äcklet, och smorde på lite dunder från Thailand...Får väl se om man får TBE och borrelia, kanske även en släng av Ebola... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 Satans, blev blodvite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Funderar på varför jag åkte till Thailand Ja, nu kommer jag ihåg.. Drickat... Frukten... Och vänner... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 (ändrad) Dricker morgonkoppen & rensar svamp sista rundan I skogen nu är det fullt i frys & skåp av trattisar,gula, Karl Johan & taggsvamp see you Forrest next year! Ändrades Oktober 7, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 tittar på en händig kille! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 färdigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 färdigt! Nästa grej blir att lägga om plattorna då Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Krattar löv Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Sliter med bokföringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Sliter med bokföringen. 2014-10-07 14.09.29.jpg Är det klipp å klistra varianten? trodde det bara va Borgmästarn i Örebro som gjorde så Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Promenad runt Huvudsta med Jezzi. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Laddat upp spår 3 "Allting vänder". http://youtu.be/5tiKhincTGM Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 färdigt! Jag har jobbat med inredningar i över 25 år, men nog ser det ut som översta bladet på porten inte är parallell. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Dricker morgonkoppen & rensar svamp sista rundan I skogen nu är det fullt i frys & skåp av trattisar,gula, Karl Johan & taggsvamp see you Forrest next year! Jaja vi e lite olika, släktträff i frysen. Håhåjaja Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Är det klipp å klistra varianten? trodde det bara va Borgmästarn i Örebro som gjorde så Landshövding om jag får be!!!!Och Marjasin heter han Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Jag har jobbat med inredningar i över 25 år, men nog ser det ut som översta bladet på porten inte är parallell. FF Det är från din synvinkel Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Nästa grej blir att lägga om plattorna då du vet att du har en inbjudan redan.....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Jag har jobbat med inredningar i över 25 år, men nog ser det ut som översta bladet på porten inte är parallell. FF jag tror måne har rätt! en bild på när han hade tagit bort en "remsa" för att gjuta upp så jag slipper kratta löv i garaget nåt mer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Laddat upp spår 4 "En för alla". http://youtu.be/2MjVV62qodI Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Bygger modellbil, länge sen sist.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Bygger modellbil, länge sen sist.. BR5A9826.JPG FF Slängde en kubikmeter med modellbyggsatser, bilar för hela slanten för något år sedan... Något jag grymmt ångrar nu... var klenoder i från 60-talet med i den lådan /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Just kommit hem från 6 tim på akuten för att konstatera en blodpropp i benet. Bilden från tidigare besök, nu ser det likadant ut upp till knä. 950kr för 21 dagars medicin och hemskickad. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Just kommit hem från 6 tim på akuten för att konstatera en blodpropp i benet. Bilden från tidigare besök, nu ser det likadant ut upp till knä. 950kr för 21 dagars medicin och hemskickad. IMG_1211.JPG Mvh Amja Krya på dig! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 8, 2014 Dela Inlagd Oktober 8, 2014 Krya på dig! Tackar! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu