Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

5 timmar sedan, skrev Peolito:

Närbild.

730b8e44cde8ad1142e6598f0e40dd51.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

För oss kattbögar e den kult!:rotfl: Skicka den till firman pronto! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev svampen:

Äter frukostbuffe på USÖ sen vart det rökrutan.

Fick åka in akut igår yrselanfall och dubbelseende sockerhalt på 18.7 nu blir det medecinering.

IMG_20170712_083654.jpg

IMG_20170712_083521.jpg

IMG_20170712_084435.jpg

Ja nog va du lite virrig igår när du ringde, men tänkte du har väl pyst en 7,3 a för mycket. Krya på dig gube

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

För oss kattbögar e den kult!:rotfl: Skicka den till firman pronto! 

Du är en sann konstälskare. [emoji1]


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar på när tanten lagar mat åt mig [emoji4]

 

IMG_20170712_185043.thumb.jpg.b9a37e858a9cfa70e4ac74e6bdaf418d.jpg

Knasen! Har ni hittat den pannan i Svedala? Lite på jakt efter sådan. Eller får man släpa hem från LOS?

Mokata är inte fel [emoji39]

 

Tapatalkat

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Nilsson68:

Knasen! Har ni hittat den pannan i Svedala? Lite på jakt efter sådan. Eller får man släpa hem från LOS?

Mokata är inte fel emoji39.png

 

Tapatalkat

 

 

 

 

Hemsläpad från LOS. Har sett på vissa thaishoppar bland annat Thai Fong i Märsta, men priset är då i kronor vad de kostar i baht i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Hemsläpad från LOS. Har sett på vissa thaishoppar bland annat Thai Fong i Märsta, men priset är då i kronor vad de kostar i baht i Thailand.

Thanks!

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite put, ingen bild. Är det bara jag som måste godkännas i vissa trådar. bl.a JK frågade om en sak,

svarade vettigt det jag vet, han får ju inte svaret förrän i morgon om nån ska godkänna det. Vet mod

bättre varför ska nån av oss svara vissa frågor om mod ska godkänna om det är rätt. känns lite dagis

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Lite put, ingen bild. Är det bara jag som måste godkännas i vissa trådar. bl.a JK frågade om en sak,

svarade vettigt det jag vet, han får ju inte svaret förrän i morgon om nån ska godkänna det. Vet mod

bättre varför ska nån av oss svara vissa frågor om mod ska godkänna om det är rätt. känns lite dagis

 

Vissa avdelningar, visum bl.a. kräver godkännande från mod av alla som skriver där.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Vissa avdelningar, visum bl.a. kräver godkännande från mod av alla som skriver där.

 

 

Ok men den som frågar nåt får inget svar på många timmar, kanske vill ha ett snabbt svar

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar F1 Live från London. Kul sätt att visa upp sporten och alla inblandade ! [emoji106][emoji106][emoji106]

b2382c4f4a036d5f76e1b303d85e4021.jpg

Skickat från Galaxy S8

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev samet:

alla inblandade !

 

Ja, alla utom HAM, han tog semester idag...

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar på gumman med en HB russian i handen medans hon skruvar i hop sina nyss inköpta balkongmöbler.Det roliga är att jag får inte lov att hjälpa till.Thai can do[emoji1]8e9ef7bab0373ec28ea95034235e0129.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev B747:

Tittar på gumman med en HB russian i handen medans hon skruvar i hop sina nyss inköpta balkongmöbler.Det roliga är att jag får inte lov att hjälpa till.Thai can doemoji1.png8e9ef7bab0373ec28ea95034235e0129.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

 

Kollar hon thaisåpa på paddan samtidigt? :D

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Knasen:

 

Kollar hon thaisåpa på paddan samtidigt? :D

 

Naturligtvis :rotfl:snacka om simultankapacitet av hög klass.

Jag tackar dock Gud att hon inte blev flygplansmekaniker:yes:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Opps, händige knasen har varit i farten igen. 

 

Efter att ha svurit ve och förbannelse över rangligt plastskit till hylla så såg jag på kartongen när jag plockade undan att det blivit en smärre felmontering med hyllplanen. Åtgärdat och stadigt, nåja, som berget :rotfl:

 

IMG_20170713_162747.thumb.jpg.e8cb982933638d50a44a6d6e1b71909d.jpg

 

Instruktionsböcker och monteringsanvisningar är för kärringar, en karl tycker om att göra jobbet två gånger istället :crazy:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Knasen:

en karl tycker om att göra jobbet två gånger istället

 

Även jobbrelaterat? ;)

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag har holt på med en del ärenden idag Gött å komma hem och relaxa med musik  Jag växte ju upp med Elvis Tommy Stel tiden  men den här gubben är grym i denna videon med orkester och kör har aldrig sett nåt sånt tidigare ds Hörlurar gäller

 

Ändrades av clion
feltext
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev clion:

Ja jag har holt på med en del ärenden idag Gött å komma hem och relaxa med musik  Jag växte ju upp med Elvis Tommy Stel tiden  men den här gubben är grym i denna videon med orkester och kör har aldrig sett nåt sånt tidigare

 

 

Pridemusik

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Bibben:

 

Även jobbrelaterat? ;)

 

 

 

Mja, nu är det ju inte mitt jobb att sätta ihop hyllor så då kan an ju stå ut med att göra det två gånger :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev B747:

Tittar på gumman med en HB russian i handen medans hon skruvar i hop sina nyss inköpta balkongmöbler.Det roliga är att jag får inte lov att hjälpa till.Thai can doemoji1.png8e9ef7bab0373ec28ea95034235e0129.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Ha Ha

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...