Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

11 timmar sedan, skrev dooks:

Alltså förlåt för frågan, men vad är det med dessa fula ärmlösa linnen och camo-kläder? Varför changlinnen och midjeväskor? Bara för man kommer till tropikerna måste man väl inte klä ner sig? Vet att många kommer känna sig träffade gällande den specifika stilen som jag kallar "Pattaya kostym" Det flashas med  flygplatslaunchbilder med "fin mat" och där en GT är det finaste man kan dricka(för fint ska man resa;))!! Snälla förklara, skiter ni totalt i ert utseende eller fyller kläderna någon funktion förutom midjeväskan? Personen på bilden har inget med frågan att göra än att statuera ett exempel. Ursäkta för off-topic

 

Hahah orka bry sig hur andra klär sig, så satans lamt och Svenskt......

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
11 timmar sedan, skrev dooks:

Alltså förlåt för frågan, men vad är det med dessa fula ärmlösa linnen och camo-kläder? Varför changlinnen och midjeväskor? Bara för man kommer till tropikerna måste man väl inte klä ner sig? Vet att många kommer känna sig träffade gällande den specifika stilen som jag kallar "Pattaya kostym" Det flashas med  flygplatslaunchbilder med "fin mat" och där en GT är det finaste man kan dricka(för fint ska man resa;))!! Snälla förklara, skiter ni totalt i ert utseende eller fyller kläderna någon funktion förutom midjeväskan? Personen på bilden har inget med frågan att göra än att statuera ett exempel. Ursäkta för off-topic

Kanske för att man vet att det får en del korkskallar som inbillar sig att de är lite finare än andra att må illa  :look_down:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha,har aldrig själv linnen över huvudtaget.ofta vanlig tshirt eller tennis tröja.
Dock tycker jag att var och en får ha på sig vad dom vill. Just nu har jag en platboy t-shirt som jag fick i julklapp av min svåger.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
On 2017-04-13 at 05:23, skrev Fritz:

Inspekterar gästsängen som byasmeden svetsat ihop och den får klart godkänt betyg. :good:

 

DSCN0589.thumb.JPG.40d17dbf6bfaa856ea558c9609aa17e8.JPG

 

 

Men jag undrar om hur dom tänkt att det ska gå att baxa upp den till övervåningen genom denna trånga passage? Nåja, den som lever får se, nu blev det paus i arbetet för songkrangfirande, återkommer i ärendet.

DSCN0587.thumb.JPG.7c286b301901837cb05a971a6e90b601.JPGDSCN0586.thumb.JPG.451d85ecc44df05a011765f5dd8f1411.JPG

 

 

 

 

Hm, springa ner för den trappan, lite på lyset, i mörkret....är förenat med viss fara. Bra belysning och kanske räcke även på andra sidan....åtminstone...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ankommer Stockhom om 5 minuter.25ce2faea52326a09d73af128100eb2a.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

 

Hm, springa ner för den trappan, lite på lyset, i mörkret....är förenat med viss fara. Bra belysning och kanske räcke även på andra sidan....åtminstone...?

Jag tänker inte springa i den trappen nåt mer. Har flyttat till enplansvillan på markplanet. :sure:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
34 minuter sedan, skrev B747:

Ankommer Stockhom om 5 minuter.25ce2faea52326a09d73af128100eb2a.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

En jetdriven kvast.  Jo Jo fint ska de vara

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

En jetdriven kvast.  Jo Jo fint ska de vara

Ha ha.Det gäller att följa teknikutvecklingen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Installerar mig på hotellet i gamla stan och tar mig en rackare.Nu blir det middag med Peolito på tjabba thai[emoji106]c5a7fadfa0b9bd22189dfed8d0503651.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev B747:

Installerar mig på hotellet i gamla stan och tar mig en rackare.Nu blir det middag med Peolito på tjabba thaiemoji106.pngc5a7fadfa0b9bd22189dfed8d0503651.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Bad Boy!!!!

Happy Kyckling!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev B747:

Installerar mig på hotellet i gamla stan och tar mig en rackare.Nu blir det middag med Peolito på tjabba thaiemoji106.pngc5a7fadfa0b9bd22189dfed8d0503651.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

 

 

Ingen gammal HP där inte :burn_joss_stick:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Har trevligt på en thai restaurang med peolito.[emoji106]3080253204edab890db8417359da7151.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev dooks:

Alltså förlåt för frågan, men vad är det med dessa fula ärmlösa linnen och camo-kläder? Varför changlinnen och midjeväskor? Bara för man kommer till tropikerna måste man väl inte klä ner sig? Vet att många kommer känna sig träffade gällande den specifika stilen som jag kallar "Pattaya kostym" Det flashas med  flygplatslaunchbilder med "fin mat" och där en GT är det finaste man kan dricka(för fint ska man resa;))!! Snälla förklara, skiter ni totalt i ert utseende eller fyller kläderna någon funktion förutom midjeväskan? Personen på bilden har inget med frågan att göra än att statuera ett exempel. Ursäkta för off-topic

Ursäkta att jag inte öppnade dörren kände inte igen DIG!?!?

thomas-kuebler-life-size-sculpture-portrait-strange-weird-bizarre-creepy-freak.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Fritz:

Jag tänker inte springa i den trappen nåt mer. Har flyttat till enplansvillan på markplanet. :sure:

 

Fritz..

 

Finns det nån del av enplansvillan som inte ligger i markplan ? ;-)

 ;-)

 

 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 minut sedan, skrev Stoneys:

 

Finns det nån del av enplansvillan som inte ligger i markplan ? ;-)

 ;-)

 

 

En enplansvilla på pålar ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

På väg ner till Göteborg för avgörande semin.. Mitt finger ger jag till SHL över den dåliga domarstandarden  Frölunda hugger och slår   

14921842843251137068526.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

En enplansvilla på pålar ;)

Utan trappa ;-)

 

Större bekvämlighet. Bor du in en enplansvilla så kommer du att slippa springa upp- och ner för att hämta exempelvis tvätten. Du kommer att kunna städa betydligt enklare och du kommer att leva med lite mindre besvär.

Placeringen av trappan: den slipper du helt – en fråga som annars är en betydligt svårare nöt att knäcka än vad många tror

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Stoneys:

Utan trappa ;-)

 

Större bekvämlighet. Bor du in en enplansvilla så kommer du att slippa springa upp- och ner för att hämta exempelvis tvätten. Du kommer att kunna städa betydligt enklare och du kommer att leva med lite mindre besvär.

Placeringen av trappan: den slipper du helt – en fråga som annars är en betydligt svårare nöt att knäcka än vad många tror

Frågan var finns det enplansvillor som inte ligger i markplan. Inte om det fanns trappa eller inte.

Men du kanske missade denna ;)

 

Förövrigt så byggde vi en enplansvilla i Thailand för att slippa trappor på ålderns höst :blind:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Frågan var finns det enplansvillor som inte ligger i markplan. Inte om det fanns trappa eller inte.

Men du kanske missade denna ;)

 

Förövrigt så byggde vi en enplansvilla i Thailand för att slippa trappor på ålderns höst :blind:

Missade inte den ;-) men du missade kanske denna    ;-)   eller denna ;-) eller en likadan fast gul ;)

Ändrades av Stoneys

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Frågan var finns det enplansvillor som inte ligger i markplan. Inte om det fanns trappa eller inte.

Men du kanske missade denna ;)

 

Förövrigt så byggde vi en enplansvilla i Thailand för att slippa trappor på ålderns höst :blind:

Hur kommer man upp i en enplansvilla på pålar ?

  Hiss ;-) gammal smiley , ;)  Men då ligger den inte i markplan eller.;)

Ändrades av Stoneys

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev B747:

Installerar mig på hotellet i gamla stan och tar mig en rackare.Nu blir det middag med Peolito på tjabba thaiemoji106.pngc5a7fadfa0b9bd22189dfed8d0503651.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

 

Det där fick jag också råd av min far att dricka dagligen när man var ute och reste till platser där hygienen var sämre så man riskerade att åka på magsjuka.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev B747:

Installerar mig på hotellet i gamla stan och tar mig en rackare.Nu blir det middag med Peolito på tjabba thaiemoji106.pngc5a7fadfa0b9bd22189dfed8d0503651.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Kväver min herre än uppkastning :sweat:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...