Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

33 minuter sedan, skrev wUThai:

 


Hoppas inte för mycket! Smack, smack! 5 fingrar på varsin sida! :)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

 

Det kan jag ta bara hon kommer hem välbehållen :sure:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ringer

 

589b91cb87fed_laddaned.png.3e1578690002e001f1ed70a17f7d1754.png

 

Feberrusning trots antibiotika

 

 

/Enis

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkomnandet på Gävle sjukhus akutmottagningIMG_4878.thumb.JPG.e4b8f2f24bc35b1cfd0473c421b58b5d.JPG

 

ingen där...

 

 

når de så småningom masa fram sig någon så var det minst två timmars kö samt så medelade han att hälsocentralen och sjukhuset körde två olika system så värdet på provet som togs igår kunde de inte få fram och kunna jämföra mot ev värde taget på sjukhuset 

 

 

vi äkte hem igen och sköter vården själv över natten och ringer hälsocentralen i morgonbitti istället

 

Sverige 2017 med värdens bästa sjukvård

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Raggmunken:

 

Ge henne en pekpinne som hon kan rappa pappas fingrar med när han inte lyssnar :)

 

 

Mmm exakt vad hon hotar med om jag inte gör dagens läxa före hon kommer hem från skolan.....hm

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Mmm exakt vad hon hotar med om jag inte gör dagens läxa före hon kommer hem från skolan.....hm

Det är helt rätt, det börjar ju bli dax att du lär dig språket i landet du bor i, annars klassar vi dig snart bland Araberna i Rosengård :D

ps. nu var jag elak....då flertalet av Araberna i Rosengård faktist talar Svenska redan efter några år i landet :D

 

ps2. lycka till med studierna, nu när dottern blivit inblandad är jag säker på att du visar resultat inom en snar framtid, chook dee!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Mmm exakt vad hon hotar med om jag inte gör dagens läxa före hon kommer hem från skolan.....hm

 

Inget MPR på en vecka :crazy:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Chan2014:

Bygger monter, Central Plaza, Ubon.

Chan201420170209_084438.thumb.jpg.bdb6dd51274ee34ee401c1d5951523bd.jpg

Montern ser ju ut att ingå i hyran, den är ju t.o.m märkt Central Plaza, så vad är det du bygger?

Ser man till fotot så ser det ju ut som att din frus dotter(för du är väl pankis?) packar upp saker i den redan färdigbyggda montern.

Eller har jag fel :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och tittar på v bakdäck på vår gamla Mazda pickis, punka, undrar hur många Leo jag måste dricka innan det lagar sej själv :sweat:

Link to comment
Dela på andra sajter

Montern ser ju ut att ingå i hyran, den är ju t.o.m märkt Central Plaza, så vad är det du bygger?

Ser man till fotot så ser det ju ut som att din frus dotter(för du är väl pankis?) packar upp saker i den redan färdigbyggda montern.

Eller har jag fel [emoji3]


Tror du har fel, då han tidigare hade bild på monter bak på pickupen....men ingen röd flagga på den överskjutande lasten och fick böter för det....
Så här ska det se ut.
925d19376c05c596c45c6e63344201bc.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:


Tror du har fel, då han tidigare hade bild på monter bak på pickupen....men ingen röd flagga på den överskjutande lasten och fick böter för det....
Så här ska det se ut.
925d19376c05c596c45c6e63344201bc.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Jag tvivlar. Om du tittar in lite djupare i fotot så ser du att ALLA montrar ser likadana ut. Vad är sannolikheten att alla utställare har likadan monter? och vad är sannolikheten att skynket är graverat med Central Plaza på just Central Plaza? han kanske byter skynke varje utställning(men jag tror skynket kostar likamycket som han drar in på en helg :D  )

Nå Tomurdoc, den här gången har du nog fel........igen.......hehehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tvivlar. Om du tittar in lite djupare i fotot så ser du att ALLA montrar ser likadana ut. Vad är sannolikheten att alla utställare har likadan monter? och vad är sannolikheten att skynket är graverat med Central Plaza på just Central Plaza? han kanske byter skynke varje utställning(men jag tror skynket kostar likamycket som han drar in på en helg [emoji3]  )

Nå Tomurdoc, den här gången har du nog fel........igen.......hehehe


Kanske jag har fel, tänkte bara på fotot för några veckor sen med en monter bak på pickupen.
Sitter på telefon så ser inte bilden så bra.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:


Kanske jag har fel, tänkte bara på fotot för några veckor sen med en monter bak på pickupen.
Sitter på telefon så ser inte bilden så bra.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Tittar man på fotot så ser man 2st montergrupper med 4st utställare i varje, dvs. att montrarna är byggde för 4st platser. Knappast att Mini-Juggen har samordnat det så att just hans monter han kör runt på flaket skulle passa ihop med både B;C och D och att samtidigt de 4 montergrannarna har likadant :D

NÄÄ Mini-Juggen drog nog en vals.......

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Soengsang:


Kanske jag har fel, tänkte bara på fotot för några veckor sen med en monter bak på pickupen.
Sitter på telefon så ser inte bilden så bra.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Förstår det. Brunögat är väl blint? :-):-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det ser ut som om du väntar på gas för att få lite kraft



Gas har jag så det räcker!

Skickat från min E2303 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är helt rätt, det börjar ju bli dax att du lär dig språket i landet du bor i, annars klassar vi dig snart bland Araberna i Rosengård [emoji3]

ps. nu var jag elak....då flertalet av Araberna i Rosengård faktist talar Svenska redan efter några år i landet [emoji3]

 

ps2. lycka till med studierna, nu när dottern blivit inblandad är jag säker på att du visar resultat inom en snar framtid, chook dee!


Nu ska vi inte tjafsa om araber här i denna tråd.
Men om du inte har noterat så försörjer Sverige det satans packet du vurmar om....ger de fri utbildning i språk mm ...tar hand om deras anhöriga, så de e fan skyldiga att lära sig språket.

Thailand ger inte mig ett skit, så jag är inte skyldig nått till landet.

Men för eget välbefinnande är det ju praktiskt att kunna läsa.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixar kaffe på den jättetuffa vattenkokaren.

Ska väl tillägga att det inte var jag som valde vattenkokare. DSC_0006.JPG

Skickat från min E2303 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på att tvätten ska bli färdig....rätt sarjigt....
44c3f46dd85881cbb9c183a1b41566d9.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Montern ser ju ut att ingå i hyran, den är ju t.o.m märkt Central Plaza, så vad är det du bygger?

Ser man till fotot så ser det ju ut som att din frus dotter(för du är väl pankis?) packar upp saker i den redan färdigbyggda montern.

Eller har jag fel :D

Du har helt rätt i ditt ord märkande, iordningställande av montern vore mer korrekt, den prylen du nämde bak på bilen får vi nog klassificera mer som en försäljnings disk, kvinnan som gör iordning montern är min fru sedan 10 år, jag gick i pension vid 55 år, min fru är 33 år och jag 63 år, har du några problem med detta? Eller vad har du för problem med oss? Eftersom du kommer med denna fullständigt meningslösa citering, skicka gärna pm så kanske jag kan lösa din sociala missanpassning. 

 

Chan2014

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad Leo är bra, behövde bara en så tog jag fram kompressorn, pumpade och åkte sen 200 m till gummiverkstaden så drog dom ut spiken

tätade hålet så enkelt det kan vara

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev koppar55:

Sitter som tjuren Ferdinand under ett träd i Laemchabang och väntar på Ford Road Assistant. 

Stendött batteri - fungerade inte ens med startkablar. 

 

1486617047829.thumb.jpg.134a7014e5018465ba07764c5e211314.jpg

1486617043394.thumb.jpg.4c75866cbde41bccc2abdb50bacecf49.jpg

20170209_120821.thumb.jpg.a0e925659038716b60e12330f9fed4b1.jpg

 

 

Bad cell

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-01-29 at 18:19, skrev ellim63:

Är i valet och kvalet.... 

 

DSC_0331.JPG

 

DSC_0332.JPG

 

Svårt att bestämma sig när det är kampanj på nya....

 

DSC_0378.thumb.JPG.77ae4efe5a068f067d2c7343ce98c871.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev ellim63:

 

Svårt att bestämma sig när det är kampanj på nya....

 

DSC_0378.thumb.JPG.77ae4efe5a068f067d2c7343ce98c871.JPG

 

Mmm jag vet, fick min nya (annat märke)  i förrgår. F-n va roligt de e med en ny bil..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...