Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Guest jlh66

Snygg fog.   :great:        Så här brukar det se ut häromkring:

bad-weld-01a08.gif

Sådär kan det nog se ut hos mig med dom dåliga dagarna :dribble:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ledsnade på min gamla laggande Samsung så jag fick hem en sån här idag :)

 

 

CIMG2432.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Ledsnade på min gamla laggande Samsung så jag fick hem en sån här idag :)

 

 

CIMG2432.JPG

Vad är det?En rakapparat?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vad är det?En rakapparat?

Vi säger väl att det är det om det gör farbror glad :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi säger väl att det är det om det gör farbror glad :crazy:

Farbror kan inte så mycket om tekniska prylar,men tomglas är jag bra på,och cigaretter.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Fick du nåt bra pris på en OPO? Funderade på att köpa en åt kärringen, hennes nuvarande funkar inte vidare bra.

Men sen skall hon ju gilla den åxå och den skall vara på Thai så jag anar att en kineslur med kitkat går bort i alla fall. Tja så länge hon inte vill ha nån iFån så får väl hon bestämma. Men är priset bara rätt så tror jag det kan vara en bra lur.

4000 SEK tycker jag är lite mycket för en telefon.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Fick du nåt bra pris på en OPO? Funderade på att köpa en åt kärringen, hennes nuvarande funkar inte vidare bra.

Men sen skall hon ju gilla den åxå och den skall vara på Thai så jag anar att en kineslur med kitkat går bort i alla fall. Tja så länge hon inte vill ha nån iFån så får väl hon bestämma. Men är priset bara rätt så tror jag det kan vara en bra lur.

Köpte 64 giggaren + ett flip fodral med express frakt för 3147 bagare. Thaispråk fanns när jag kikade igenom menyerna. 16 giggaren är 350 billigare fodralet kostade 119 och expressfrakten var 40 kr dyrare. Eftersom jag vet att du är "ekonomisk" och i så fall kommer köpa 16 giggaren med vanlig frakt så blir priset 2638 kr för denna flaggskepps-dödare, rekommenderar att slå till innan tvåan kommer ut och invites-eländet börjar om igen.

Var dock in och kikade nu på deras hemsida och då var dom "sold out" vad nu det innebär. 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Citera har gett upp för mig just nu, men jag måste nog vänta lite. En OPO skulle nog passa henne fint dock om dom går att köpa där i Thailand.

Just nu klurar jag på hur jäkla bra jag är på Thai... jag fattar faktiskt inte allt "คุยกันเลิกงานนะ ok" får jag till att jag gjort nåt bra (men jag kommer inte ihåg vad, så det kan inte stämma) eller att hon är på jobbet. Fan vet.

Vågar inte köpa en telefon åt henne härifrån och ta med ner, hon skall ju gilla den åxå. Själv kör jag vidare med min X10 mini pro, X1an och en desire. Ingen iFån här i alla fall även om jag har haft en tidigare -  men den förstod mig inte, eller tvärt om.

E: Hon fattar inte mig heller vad jag förstår "อ่านไม่ออก". 555

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Citera har gett upp för mig just nu, men jag måste nog vänta lite. En OPO skulle nog passa henne fint dock om dom går att köpa där i Thailand.

Just nu klurar jag på hur jäkla bra jag är på Thai... jag fattar faktiskt inte allt "คุยกันเลิกงานนะ ok" får jag till att jag gjort nåt bra (men jag kommer inte ihåg vad, så det kan inte stämma) eller att hon är på jobbet. Fan vet.

Vågar inte köpa en telefon åt henne härifrån och ta med ner, hon skall ju gilla den åxå. Själv kör jag vidare med min X10 mini pro, X1an och en desire. Ingen iFån här i alla fall även om jag har haft en tidigare -  men den förstod mig inte, eller tvärt om.

E: Hon fattar inte mig heller vad jag förstår "อ่านไม่ออก". 555

Om den inte duger åt henne så verkar du ju onekligen själv vara i stort behov av en ny lur :)

Själv tänkte jag eventuellt överlåta denna om ett halvår eller nåt till kärringen om tvåan visar sig vara så pass bra att det är värt att byta upp sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Tja kan fortfarande inte citera, men hittar du en mindre telefon än min X10a med tangentbord så är jag lite imponerad.

027.thumb.JPG.f16b331735cdb45b2aa823a8ee

Lagom stor

028.thumb.JPG.2f84103a88a75882a5050bad91028.thumb.JPG.2f84103a88a75882a5050bad91032.thumb.JPG.5dbbf42d4d8701edde8c0bc777

Och jag gillar att den har ett tangentbord.

 

Men alla är vi olika.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemkommen

 

_SAM5885.JPG

Hemkommen

_SAM5885.thumb.JPG.244aeeef113bbe7bcb178

Hemkommen

_SAM5885.thumb.JPG.244aeeef113bbe7bcb178

Fan var du ränner

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

För en vecka sen 26-27 grader nu 15-16 och vinterkläderna är framme igen.

20150709_205512.jpg

20150709_205543.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall äta frukost efter en timmas promenad och ett litet träningspass efter.

 

image.thumb.jpg.7ae1da04b19462a83059e9f3

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Skall äta frukost efter en timmas promenad och ett litet träningspass efter.

 

image.thumb.jpg.7ae1da04b19462a83059e9f3

 

Träningspass?

Kvalifiserat skitsnack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jublar,de 2 kurder som var inblandade i mordet på en somalier(2 skadade oxå)i Örebro har gripits i Malmö.Självsaneringen har påbörjats

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Träningspass?

Kvalifiserat skitsnack!

Joförfan, chins,situps, armhävningar o stretchövningar för ryggen.

Varje morgon efter promenaden:burn_joss_stick:

Men efter det så ödslas minimalt med energi:46:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Skall äta frukost efter en timmas promenad och ett litet träningspass efter.

 

image.thumb.jpg.7ae1da04b19462a83059e9f3

 

Har du släpat med ketchup från Sverige ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ja Heinz är ju helsvenskt??????????????

Vet inte om du handlat Heinz ketchup någon gång i Thailand men jag har då aldrig stött på den där plastflaskmodellen där...

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...