Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Fan, kan inte ändra i mitt inlägg, men fixade igång allt så jag skulle kunna dra in HPs och Intels och gudveteallt... drivrutiner. Laddat ner allt på en USBdisk--- som vanligt så ska det djävlas. Win 7 fixade inte min USB2/3 controller... :huh: Nån däruppe måste skojja med mig. Eller om det är han därnere i h*lvetet. Tror nästan på det senare.

 

Snart åker HPn (datorn) ut genom fönstret... :52: Orkar inte börja bränna en CD till, nu blir det att öppna en folkis och käka lite kyckling, lugna ner mig en aning. Har ju pyttedatorn i alla fall.

 

Hade varit lycklig om jag hade haft en floppystation (fast dom drivrutinerna ryms ju inte på en floppy heller nåmer). Har en usb-variant nere i källaren men det blir ju moment 22.

 

F*n vad sur jag är...

 

Det är väl bara att ladda ner drivrutinerna och installera dom direkt, varför ska du blanda in usb-minnen och CD-skivor för det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nä nu är det fan dags att börja fira valborg, skål!

 

post-8371-0-40412500-1430402794_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Det är väl bara att ladda ner drivrutinerna och installera dom direkt, varför ska du blanda in usb-minnen och CD-skivor för det?

För att nätverksdrivisarna inte hittades på skivan. Inte tråd och inte WiFi (följde säkert en skiva med datorn, men var den är vete fan) så hur skall jag ladda ner nåt?

Men det är klart, jag skulle kunnat skriva in dom i hexkod åxå, det var inte många MB. 

 

Därför satte jag W7 drivarna på en USB-disk och trodde i min enfald att USBn skulle fungera, men nähä.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

o så fick frugan smak på konjaken..!

 

 

Shit happens...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

91040308e5a10ba3ec8a3184f59439c1.jpg

Enis

Skickat från min iPhone med Tapatalk

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

c88acca24a9f218da4d71dc714ce29ce.jpg

Enis

Skickat från min iPhone med Tapatalk

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, Bajen kommer klä av ÖSK i kväll så det är bra att du förberett dig :thumbsup:

Bajen ska nog känna sig oerhört glada för 1 poäng idag.Om det var några som blev avklädda så var det de grönvita  :nyam: trodde nog det skulle bli tufft för ÖSK men bajen var nog långt ifrån toppform idag.Den korrekte militären från Skövde(domaren) gjorde några konstiga beslut men skötte sig skapligt iaf.Härligt att bajem är tillbaka i allsvenskan och de grönvita supportrarna är underbara i sina hyllningar,om ÖSK hade 1/10 av den supporten så skulle jag vara helnöjd,alla dessa trevliga bajarna höjer ju stämningen så oerhört.Tack alla bajare för ert föredömliga uppträdande och jag är nog inte ensam om att det är så här fotboll ska upplevas  :give_rose:  :give_heart:  :good:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Frivillig flygspanare från poolområdet [emoji2]

68779917072b93d95ef789f67f2fb570.jpg

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Käkar tysk hotellfrukost i Hamburg

post-3404-1430458850,56_thumb.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Musikstunden innan NHL Thonight klockan 08.00

https://youtu.be/eaZRSQfFo8Y

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

En ljuvlig morgon med nybryggt kaffe och City Boys debutalbum.9ba629341bcf163408b893093b14dd88.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...