Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Äntligen säger jag bara, sitter och kollar tantens Visa till England, efter fyra hjärnblödningar så lyckades vi få ett Visa till England för henne och gratis var det också...

 

Så för er som gärna vill en tur till England med er respektive och de inte har svenskt pass så skall ni göra följande;

 

Visat er som sagt gratis om man lyckas klicka rätt... tryck EEA family member, skall ligga under Other, tryck inte general...

Se till att ha alla hennes och dina papper klara (vi översatte dem inte till engelska), det vi tog med var, hennes och min lönespec 6 respektive 3 månader, utdrag från hennes bankkonto 6 månader bak i tiden, papper på att hon är 50% ägare till vårt hem, hennes jobbkontraktet, mitt pass kopierat, alla sidorna, dokument att vi är gifta.   

Om hon inte har jobb så är det viktigt att du har med alla dina papper...hellre ett papper för mycket än för lite...

 

post-5045-0-48060600-1418318576_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Julpyntar lite...

Vilken samling du fått till, den är beundransvärd :good:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar rysarhockey,Örebro-Frölunda.Tät match som Örebro leder efter första  :im_happy: 2-1 hoppas det håller i sig  :_russian:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar rysarhockey,Örebro-Frölunda.Tät match som Örebro leder efter första  :im_happy: 2-1 hoppas det håller i sig  :_russian:

hoppas inte det håller i sig...

Link to comment
Dela på andra sajter

hoppas inte det håller i sig...

10-7 i skott än så länge och Frölunda övertygar inte,kan ÖHK vara ett spöke för Frölunda?Som Leksand är för Örebro?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

10-7 i skott än så länge och Frölunda övertygar inte,kan ÖHK vara ett spöke för Frölunda?Som Leksand är för Örebro?

just nu verkar alla lag vara spöken för frölunda, 3 raka torsk tror jag :(

Link to comment
Dela på andra sajter

just nu verkar alla lag vara spöken för frölunda, 3 raka torsk tror jag :(

Jag har ju tippat Frölunda som seriesegrare,de har den bästa kvaliteten i sitt lag.Dom kommer nog snart igen.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ställningen nu 4-3,nervöst jävlar det här

Leksand leder med 2-0 just nu

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

2-3,kämpa husse

Ja det är fan att skänka bort segern, blircså jävle less

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kollar rysarhockey,Örebro-Frölunda.Tät match som Örebro leder efter första  :im_happy: 2-1 hoppas det håller i sig  :_russian:

 

 

 

 

 

VAD GÖR DU JUST NU? BILDTRÅD.

Link to comment
Dela på andra sajter

VAD GÖR DU JUST NU? BILDTRÅD.

 

 

Själv då?

 

 

post-4721-0-49905100-1418334769.jpg

post-4721-0-16971000-1418334683.jpg

post-4721-0-97290200-1418334728.jpeg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på vilken som känns mer rätt än den andra

 

 

post-3426-0-87143700-1418358315_thumb.jp

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Makham behövde en halvtimmes fundering på om han verkligen kunde tillåta att det vistades en farang på hans domäner.

En bit korv löste det hela på ett smidigt sätt för alla parter.

 

post-3083-0-99553400-1418360054_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...