Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

dricker smoothies, så jävla gott

attachicon.gifIMG_2463.jpg

Jordgubbar, vattenmelon eller kanske rent utav lingonsylt?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den låten är tung alltså, bland de bättre låtar de gjort av alla bra

 

Här är en annan favorit.

Judas inte helt fel min favorit "Dimonds & Rust"!!!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tankat moppen, nu blir det en heldag ute i skogen med kompisar, grilla lite korv och snacka viktigheter, kanske kommer någon badbild på eftermiddan :good: 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte synkat kameran ännu, så det får bli lite bilder på skåpmat. Men $1.75 för ett helrör gör ju att jag inte orkar lämna hotellet nästan.

 

Får väl gå med i AA när jag kommer hem, blir nån liter öl om dagen åxå. Men det roliga är att jag blir fan inte mao.

 

post-11193-0-24519200-1414919985_thumb.j

 

Dock blev det kambodja käk igen, billigt är väl bara förnamnet... Ca 2/3 av priserna i Thailand, så jag sparar en slant ju längre jag stannar.

 

Men nu har jag klassat upp mig på hotell, strandnära. Tja, ett stenkast ifrån stranden och 15$ kan det väl vara värt. AC och fläkt, hur dom nu har funderat vet jag inte.

Kanske fläkten kom först. Eller så går det att hyra måbadsvis och betala separat för el, Då fattar jag det.

 

Kyl och tackochlov varmvatten denna gång, så det blir att slänga sig i duschen och njuta av varmt vatten. Förra hotellet (12$) hade inte den lyxen ens. Jäkla loppcirkus, men tyst som f*n. Nu kutar det omkring en massa folk runt min bungalow istället.

 

Går väl inte att bo strandnära utan att ha en massa folk rännandes runt en, som nam na... som jag bäddar får jag ligga. Funderar på att kasta ut 25åringen, hon har varit på min whiskey... Kan bli en till tung natt.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Judas inte helt fel min favorit "Dimonds & Rust"!!!

Håller med. Grym låt!

 

Texten handlar tydligen om henne och Dylan.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

hallon, jordgubbar, kiwi och banan.

Inte ett rätt hade jag.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har blivit minst sagt rörigt i tabellen i TPL efter incidenten utanför SCG Stadium där mitt lag Singhtarua F.C. fått 9 poängs avdrag.
Det är inte första gången Muangthong United supportar attackerar bortalagets fans.

Nu är det sista omgången i TPL och det hänger på en skör tråd om vi hänger kvar i högstadivisionen.
Det är tre lag som kan göra det surt för oss Chainat, Police United eller TOT.
Det blir en nagelbitare denna söndag, Bajen som krigar för att ta steget upp i Allsvenskan och Singhtarua F.C. för klara sig kvar i TPL.

Singhtarua F.C. möter Sisaket F.C.
Ifall någon här är intresserad så är det bara klicka in på länken nedan.
http://www.rojadirecta.me/goto/sportvivoandres.blogspot.com/p/futbolandres06.html

post-3887-0-30041300-1414929553.jpg
 

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Singhtarua F.C. tog sig i kragen och vann sina tre sista matcher vad som krävdes för att hänga kvar i TPL.

Dagens match Singhtarua F.C. - Sisaket F.C. 3-1. :)
Nu är det bara Bajen som ska ta klivet upp i Allsvenskan.
post-3887-0-22469400-1414934248.jpg

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

På g till Söderstadion...

Oh fan är matchen flyttad ,hade ni inte råd att hyra er på tele2 arena
Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar till Wanlop idag igen

post-3356-1414943224,24_thumb.jpg

Och kontrollerade att ljusen brann och tände några till

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Singhtarua F.C. tog sig i kragen och vann sina tre sista matcher vad som krävdes för att hänga kvar i TPL.

Dagens match Singhtarua F.C. - Sisaket F.C. 3-1. :)

Nu är det bara Bajen som ska ta klivet upp i Allsvenskan.

attachicon.gifIMG_1546_resize.JPG

Hur gick det för buriramarna vann dom ligan?

Med vänlig hälsning jrk

Ändrades av jrk
Link to comment
Dela på andra sajter

Oh fan är matchen flyttad ,hade ni inte råd att hyra er på tele2 arena

 

Vi har stålar,  har även köpt vip-paketet med 4-0 (än så länge)  :heat:

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lyssnar på Schön musik :music:

http://youtu.be/Pb1XXs7e7ac

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har stålar, har även köpt vip-paketet med 4-0 (än så länge) :heat:

Ok ni köpte vip på söderstadion och kollade matchen på tv som gick på tele2 arena [emoji3] [emoji3] [emoji3]
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...