Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Käkar frukost...2evepeby.jpg

Jaha Stekaren nr 3  :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja verkligen då jag inte har ett endaste flytetyg

Enis

Nä men mor och far :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då är det inget problem, den är ok, jag svarade utifrån ditt inlägg vart du skrev att den inte var

 

pröjsat  :thumbsup:

 

Edit; beroende på från vilket datum det står den skall starta

i juli och i dag har jag sprungit runt stan för att få en låne nalle först i femman ingen låne nalle sen upp till koppar märra ingen där heller.Kungsgatan 20 nästa annhalt äntligen .Fan man är ju naken när man inte har nån telefon ringa banker och spärra körkorts anmälan spårvagnskortet

har inte följt  tråden om invandrare utan ut me packet och tiggare

Mvh rasisten :bb2:  Nu ska jag ta mig ut till nya varvet och va social och glömma skiten  :hi:  :15: 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

i juli och i dag har jag sprungit runt stan för att få en låne nalle först i femman ingen låne nalle sen upp till koppar märra ingen där heller.Kungsgatan 20 nästa annhalt äntligen .Fan man är ju naken när man inte har nån telefon ringa banker och spärra körkorts anmälan spårvagnskortet

har inte följt  tråden om invandrare utan ut me packet och tiggare

Mvh rasisten :bb2:  Nu ska jag ta mig ut till nya varvet och va social och glömma skiten  :hi:  :15: 

Nallar har du säkert flera av (i alla fall jag) skaffa ett kontantkort eller tanka upp 100kr på skypeout så kan du ringa från datorn istället om det nu duger.

 

Jo, jag vet att det är en bildtråd men jag har ingen bild från idag. Chattat mest lite med damen i Thailand som jag inte kan placera i ex/oex.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar på lättklädda damer gammla som unga i sommarvär.en men det gäller ju att hålla sig i skinnet så man inte blir haffad

post-3356-1406927577,26_thumb.jpg

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror på att vägen är smal och folk (jag) vill inte riskera att bilen dras emot mitträcket.

 

Förstår inte riktigt vad du menar med att bilen dras mot mitträcket :neo: , man styr väl mot mitträcket om man nu inte sitter och leker med mobilen samtidigt som man kör förstås :nono: .

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Blingar" bilen med lite mer kromdetaljer

 

post-3404-0-61506100-1406972974_thumb.jp

 

post-3404-0-23711000-1406972829_thumb.jp

 

 

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Folie eller nya lister?

/Enis

 

Lister i rostfritt stål

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter just nu som en stolt nybliven morfar 5:27 i morse och tar igen mig på Thailand Kungsträdgården med en Singha.

Härligt att bli morfar.Grattis

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vattnar blomster,grönsaker och en o annan stekare

Solrosen slog ut idag

post-4567-0-38490800-1406999735_thumb.jp

post-4567-0-82410900-1406999753_thumb.jp

post-4567-0-84743100-1406999775_thumb.jp

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...