gorjos Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 ACn i vårat sovrum pajade. Så nu provar vi barnbarnens rum, som för tillfället saknar barnbarn men har fungerande AC. Ser att frugan inte släpade med järnridån. Vad det nu kan betyda? 4 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 2 timmar sedan, skrev Enis: vad du är snäll 🙃 enis Så snäll så man är dum...😎 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 3 timmar sedan, skrev ellim63: Väntar...😎 Undrar hur många timmar man väntat under alla dessa år 🤔 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 20 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Undrar hur många timmar man väntat under alla dessa år 🤔 Vill jag inte ens tänka på.. 😆 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16 Dela Inlagd Juni 16 42 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Undrar hur många timmar man väntat under alla dessa år 🤔 20 minuter sedan, skrev ellim63: Vill jag inte ens tänka på.. 😆 Å nåde om man själv är en microsekund sen vid något tillfälle ... så tar det hus i H-Vetet VARFÖR SKALL JAG BEHÖVA STÅ HÄR OCH VÄNTA PÅ DIG?! 😉 Enis 2 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 17 Dela Inlagd Juni 17 On 2024-06-15 at 12:16, skrev Peolito: Lunchöl på Parma. V75 ska bli 7 rätt. Blev 7 rätt. 87 kr var :-) 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 17 Dela Inlagd Juni 17 Väntar 🙂 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 19 Dela Inlagd Juni 19 Kl. 18 har vi bjudit släkten på en middag på lokalhaket. Nu 17.40 jobbar frugan fortfarande på kontoret. Jaja klockan är ju 18 ända till 18.59 3 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 19 Kom ju iväg till slut och var framme några minuter innan 19, så inga problem. Blev väl nästan 30 pers, men det gick inte mer än 10-12 Chang, så notan stannade på 4540 Thb. 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19 Dela Inlagd Juni 19 On 2024-06-17 at 14:02, skrev Kenneth4618: Väntar 🙂 Svampskogen är inte igång ännu!🤠 2 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Juni 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 20 Häckar på Sunk loungen på Arlanda. Skall till Tallin och fira Jaanipäev. Blir nog ett gäng Viru Valge med midsommarbrasa å folkmusik ute vid kusten. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 20 Solar 😎 Och inte slipper man kineser med flaggbärare här heller😄 22 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... wavis Inlagd Juni 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 20 Har gjort något jag aldrig skulle fått för mig , Trodde jag ,, Släppte av darlingen på ett självplockning jordgubbar Darlingen blev osäker hur man skulle plocka o betala så följde med , Ja slutade med att vi plockade 30 liter tillsammans , Ja 20 l gick till jobbet.. Citat 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 21 Reser lite. Om man är snuskigt rik så kan man tydligen göra så här i skärgården 🤔 Lååååång korridor Fullmåne Rosthög På väg till Helsinki Tallin 28 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd Juni 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 21 Sitter och slappar efter en rundtur i Nakhon phanom av stef@n, tack för allt min kära vän. 33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 21 Dela Inlagd Juni 21 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Reser lite. Om man är snuskigt rik så kan man tydligen göra så här i skärgården Jaha, du är ute och ser om dina domäner. 😎 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 21 Börjar få mat och ölkoma. Kommer ni till Tallin så besök detta ställe. Den bästa haxe jag ätit och god öl från det egna bryggeriet. Härlig miljö med passande musik till 😃 34 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 21 Dela Inlagd Juni 21 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Börjar få mat och ölkoma. Kommer ni till Tallin så besök detta ställe. Den bästa haxe jag ätit och god öl från det egna bryggeriet. Härlig miljö med passande musik till 😃 Ja där har man vart!Gott gotti gott gott! 4 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 21 Dela Inlagd Juni 21 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Börjar få mat och ölkoma. Kommer ni till Tallin så besök detta ställe. Den bästa haxe jag ätit och god öl från det egna bryggeriet. Härlig miljö med passande musik till 😃 Ja där har man vart!Gott gotti gott gott! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 22 Dela Inlagd Juni 22 Vilket hotel har den fina poolen mot floden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd Juni 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 22 25 minuter sedan, skrev lasseiudon: Vilket hotel har den fina poolen mot floden? 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Juni 22 Dela Inlagd Juni 22 (ändrad) F Ändrades Juni 22 av Don Went 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 22 Då har lösöret kommit in under lås och bom. Varit och kollat till vårt gamla hus, som jag varit skriven på under denna resan. Nu väntar vi bara på en systerdotter som skall ta oss med när hon åker hem till Bangkok. Skall bo ett par nätter hos henne innan hemresan. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 22 Dela Inlagd Juni 22 Väntar 🙂 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 22 Väntar på avgång. Jäkligt fin färjeterminal här, i baren kunde man välja på en halv liter öl eller gingrogg i glaset 🙂 15 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu