Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

On 2023-10-06 at 17:15, skrev ellim63:

En stund efter lunchen tog frugan sig en massage med mera och jag fick vara mig själv för en stund!💕🙏

 

received_279451878341023.thumb.jpeg.06cf2c8bf1a686d047a6c73cc376837d.jpeg

 

received_678837997539788.thumb.jpeg.4c6dd4bdfa1d9633849611438c552808.jpeg

 

received_1271300516912144.thumb.jpeg.9d0bc47ada9a16b16fa316c1df9c2771.jpeg

 

20231006_150136.thumb.JPG.6d53b386fe88b403deea3774e13ab7a1.JPG

Det e så man håller kärleken vid liv, sen lite resa utanför orten där man bor gör susen!

  • Ge karma 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev ellim63:

Siljansbygden live and direct..
Fantastiskt vackert!❤️🇸🇪🙏
20231008_082430.thumb.JPG.dfcc674f822a742ba5650b613bb5c358.JPG

Ja du Mille du anar inte hur många gånger jag varit runt den pölen å härjat... Sollerön, Orsaparken, Mora, Leksand och Hjortnäs brygga mm. Det var en underbar uppväxt

  • Ge karma 4

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Odin:

Ja du Mille du anar inte hur många gånger jag varit runt den pölen å härjat... Sollerön, Orsaparken, Mora, Leksand och Hjortnäs brygga mm. Det var en underbar uppväxt

jag har inte varit i närheten av Siljan nån gång och både jag och frugan var helt bländade av alla bilder från mobilen som ser ut som de vackraste vykort..Wow!❤️🇸🇪🙏

  • Ge karma 7
Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev ellim63:

jag har inte varit i närheten av Siljan nån gång och både jag och frugan var helt bländade av alla bilder från mobilen som ser ut som de vackraste vykort..Wow!❤️🇸🇪🙏

Gissar på att ni gör ett återbesök till sommaren och tar varvet runt sjön.

  • Ge karma 7
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad lungt på forumet det är nu, undrar varför?😂👍

  • Ge karma 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Imponeras av att den sveriges  innovationsförmåga tar sig ny uttryck och hävdar sig på världsscenen: I samband med en internationell jämställdhetskonferens i Umeå 2022 lanserades Machoindex på engelska. Det kan användas av både flerspråkiga organisationer inom Sverige och verksamheter i andra länder: The macho index. 

 

Eller kompisen kärring är barnmorska  så då gäller det  att höja kompetensen: Kurs i HBTQIPA+  Nu ska de inte  säga könet på barnet (son/dotter) utan bara grattis till barnet. Sen såklart inte Mamma och pappa utan livmoderförälder eller vad fan det var. Inget som vet varken in eller ut, kursmaterialet var 1 månad gammalt, så det hade tillkommit en bokstav på den tiden. A för Asexuell tror jag.  

 

Men att citera okänd från allt från  siten Allt  för föräldrar:  Om en kvinna ska kunna välja bland de allra bästa männen så måste hon kunna suga k*k, annars blir hon utkonkurrerad av andra kvinnor. Tänk på att minst var tionde kvinna är riktigt bra på att suga! 

Så det finns dom står  upp på barrikaderna 

  • Ge karma 1
  • Haha 6
Link to comment
Dela på andra sajter

kolla min fot

Bra att du redan tagit ställning

49 minuter sedan, skrev navion hispania:

Imponeras av att den sveriges  innovationsförmåga tar sig ny uttryck och hävdar sig på världsscenen: I samband med en internationell jämställdhetskonferens i Umeå 2022 lanserades Machoindex på engelska. Det kan användas av både flerspråkiga organisationer inom Sverige och verksamheter i andra länder: The macho index. 

 

Eller kompisen kärring är barnmorska  så då gäller det  att höja kompetensen: Kurs i HBTQIPA+  Nu ska de inte  säga könet på barnet (son/dotter) utan bara grattis till barnet. Sen såklart inte Mamma och pappa utan livmoderförälder eller vad fan det var. Inget som vet varken in eller ut, kursmaterialet var 1 månad gammalt, så det hade tillkommit en bokstav på den tiden. A för Asexuell tror jag.  

 

Men att citera okänd från allt från  siten Allt  för föräldrar:  Om en kvinna ska kunna välja bland de allra bästa männen så måste hon kunna suga k*k, annars blir hon utkonkurrerad av andra kvinnor. Tänk på att minst var tionde kvinna är riktigt bra på att suga! 

Så det finns dom står  upp på barrikaderna 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...