Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Just fått motor och värmare starta på avstånd med kundens iPhone och iPad på en R250.

Kollat tracker på Google Earth så att man kan spåra båt över hela världen.

På väg att käka med en nöjd kund. Sedan ledig tills på tisdag. 

Semester om en vecka.

post-10495-0-40899200-1373049423_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

En riktig fulöl men den går också ner :-)

 

Nej.. Icke...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej.. Icke...

Om jag ska vara ärlig så går den till nöds ner om det inte finns något annat att dricka och jag är tärstig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Blir lite patetiskt när folk ska spela viktiga för att dom dricker öl som smakar skit. Soferio är öl för män... ni andra halvfigurer kan väl sitta och dricka er öl som man hulka efter varje klunk för att nån jävla nörd sagt att det är en god öl! Ne, skål på er män som vet hur en ölajävel ska smaka och tas! :mdr:

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir lite patetiskt när folk ska spela viktiga för att dom dricker öl som smakar skit. Soferio är öl för män... ni andra halvfigurer kan väl sitta och dricka er öl som man hulka efter varje klunk för att nån jävla nörd sagt att det är en god öl! Ne, skål på er män som vet hur en ölajävel ska smaka och tas! :mdr:

{style_image_url}/attachicon.gif IMAG0223.jpg

Man dricker den öl man vill dricka helt enkelt däremot kan man ha en personlig uppfattning om en öl. Elefantölen från Carlsberg är en öl för män tycker jag. Skål på dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dricker tequila och tittar på ciderhusreglerna, har läst boken och tyckte den var bra.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Soferio är öl för män...

 

 

Din definition på män är att dom dricker öl som smakar  urk  (Sofiero), inte

 

så konstigt när du själv dricker Carlsberg´s  elephant även den ligger nära , Urk   :not_i:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Din definition på män är att dom dricker öl som smakar urk (Sofiero), inte

så konstigt när du själv dricker Carlsberg´s elephant även den ligger nära , Urk :not_i:

Jag hade en åsikt om elefantölen men kom just på att jag inte druckit den sedan jag pluggade i Lund och det är 30 år sedan :-). Mitt minne är att man blev full fort av den. Smaken minns jag inte riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir lite patetiskt när folk ska spela viktiga för att dom dricker öl som smakar skit. Soferio är öl för män... ni andra halvfigurer kan väl sitta och dricka er öl som man hulka efter varje klunk för att nån jävla nörd sagt att det är en god öl! Ne, skål på er män som vet hur en ölajävel ska smaka och tas! :mdr:

 

 

attachicon.gifIMAG0223.jpg

 

Word!!

 

Orkar inte ta en bild, sorry, men dricker 5.2%, billigaste ölen, funkar för mig, är det nån som retar sig på mig för det, eller nåt annat, ställ er i kö... ;)

Drick det som passar dig men låt andra dricka vad de tycker är gott utan att gnälla. Detta gäller väl egentligen allt, potatis med eller utan skal, Scania vs MAN, Chang vs LEO, svensk gourmet vs thaislafs... etc.

Gäller dock inte telefoner för där är det bara Android som gäller!!!

Ooops hur kom vi in på det nu igen... hehe... ;)

 

 

 

Skål!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Din definition på män är att dom dricker öl som smakar  urk  (Sofiero), inte

 

så konstigt när du själv dricker Carlsberg´s  elephant även den ligger nära , Urk   :not_i:

Så mao så är du en halvfigur! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir lite patetiskt när folk ska spela viktiga för att dom dricker öl som smakar skit. Soferio är öl för män... ni andra halvfigurer kan väl sitta och dricka er öl som man hulka efter varje klunk för att nån jävla nörd sagt att det är en god öl! Ne, skål på er män som vet hur en ölajävel ska smaka och tas! :mdr:

Här är det öl för män!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Testar nåt annat

post-3653-1373055406,05_thumb.jpg

Sent from my analog teleprinter using A4 paper

Link to comment
Dela på andra sajter

Så mao så är du en halvfigur! :)

 

Jamenvafaan Kan du säga att du tycker att Sofiero är en god öl?

 

Det kan inte jag, och jag vill inte att mina bröder här ska behöva dricka sämre än mej. 

Nu äntligen när vi i Svea har fått igång en underbar ölproduktion (bland den bästa i världen) så behöver vi inte dricka alkoholdryck med ölsmak...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir lite patetiskt när folk ska spela viktiga för att dom dricker öl som smakar skit. Soferio är öl för män... ni andra halvfigurer kan väl sitta och dricka er öl som man hulka efter varje klunk för att nån jävla nörd sagt att det är en god öl! Ne, skål på er män som vet hur en ölajävel ska smaka och tas! :mdr:

 

 

attachicon.gifIMAG0223.jpg

Gillar man öl så gillar man öl. Annars inte.

 

Finns ytterst få sorter jag ogillar men Harboe är en. Annars rinner det mesta ner :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är det öl för män!

 

attachicon.gifDSC_01481.jpg

 

 

EXAKT den ölen som står i kylen nu för mig.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

absolut den bästa gin man kan köpa.

Ja den är riktigt bra. Gillar även post-9030-1373056114,95_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Så mao så är du en halvfigur! :)

 

Japp, om Sofiero är mallen så ja, med glädje :thumbsup:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Här är det öl för män!

 

attachicon.gifDSC_01481.jpg

Skål på dig metalbroder! Men nu kör jag lite gott kärringvin till en klassiker!

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...