Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Guest Fredman
20 minuter sedan, skrev Enis:

DFA60A60-3531-4EFB-A2BC-6C86C2C031D9.thumb.jpeg.8db217fb56b4b87ce805b8f86594cf72.jpeg

 

 

och jag som hade lovat mig själv att inte dricka något i veckorna. Nog dags för en omförhandling med mig själv där.

 

enis

Om du var full när du lovade då gills det inte! 

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Enis:

DFA60A60-3531-4EFB-A2BC-6C86C2C031D9.thumb.jpeg.8db217fb56b4b87ce805b8f86594cf72.jpeg

 

 

och jag som hade lovat mig själv att inte dricka något i veckorna. Nog dags för en omförhandling med mig själv där.

 

enis

Du har då ialla fall öppnat bildörren när det är bär, svampplockning. Finss dom som inte

vevar ned sidorutan ens ök man vevar inte ned den idag, så släpp ni gnälla  på det

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev Enis:

DFA60A60-3531-4EFB-A2BC-6C86C2C031D9.thumb.jpeg.8db217fb56b4b87ce805b8f86594cf72.jpeg

 

 

och jag som hade lovat mig själv att inte dricka något i veckorna. Nog dags för en omförhandling med mig själv där.

 

enis

Bra bok en god macka från macken samt lite drickbart så överlever du!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev MickeN:

Håller på och packar, måste iväg och köpa 10 till. 20220718_071423.thumb.jpg.0680dd81359c25c8001cce0ece5b4f1a.jpg

Vart drar du sen?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Boa52:

Du har då ialla fall öppnat bildörren när det är bär, svampplockning. Finss dom som inte

vevar ned sidorutan ens ök man vevar inte ned den idag, så släpp ni gnälla  på det

Många felstavningar dår, ibland rinner det ur ögonen så jag ser inte bra

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Många felstavningar dår, ibland rinner det ur ögonen så jag ser inte bra

Ähh inte värre än vanligt, ingen fara.. 👍

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 minuter sedan, skrev Boa52:

Många felstavningar dår, ibland rinner det ur ögonen så jag ser inte bra

Bara där? Man undrar ju om du är stupfull, lider av grav dyslexi och nu även om du sitter och tjuter!? 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Fredman:

Bara där? Man undrar ju om du är stupfull, lider av grav dyslexi och nu även om du sitter och tjuter!? 

Tack

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev audirs2:

Vart drar du sen?

Från femman till nian, nästan 100 meter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Enis:

DFA60A60-3531-4EFB-A2BC-6C86C2C031D9.thumb.jpeg.8db217fb56b4b87ce805b8f86594cf72.jpeg

 

 

och jag som hade lovat mig själv att inte dricka något i veckorna. Nog dags för en omförhandling med mig själv där.

 

enis

Du kan få hyra in dig i mitt kylskåp i garaget 

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på att dra till Härnösand i helgen för att kolla på fortet Hemsö Fästning!

Vilket hotell är bäst för att natta sig på? 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev audirs2:

Funderar på att dra till Härnösand i helgen för att kolla på fortet Hemsö Fästning!

Vilket hotell är bäst för att natta sig på? 

Hotell Royal Härnösand.

http://hotelroyal.se/

 

Jag bodde där 2 år(på vinden) när jag gick gymnasium 81-83.

Faktum är att det ser bra ut idag, ligger bra till och har rimliga priser.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania
7 timmar sedan, skrev audirs2:

Funderar på att dra till Härnösand i helgen för att kolla på fortet Hemsö Fästning!

Vilket hotell är bäst för att natta sig på? 

https://www.hotellhoga-kusten.se/en eller https://www.lotsstugan.com/  På sida om..

Som  Soengsang skrev i stan så är det Royal  eller  Stadt, bättre  frukost på Stadt

Inte så mycket  i Härnösand kan jag tycka så ev  Sundsvall ett alternativ , bättre utbud av restauranger och pubar    

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev audirs2:

Funderar på att dra till Härnösand i helgen för att kolla på fortet Hemsö Fästning!

Vilket hotell är bäst för att natta sig på? 

Baltic hotell i Sundsvall brukar ha en fantastisk frukost.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev audirs2:

Funderar på att dra till Härnösand i helgen för att kolla på fortet Hemsö Fästning!

Vilket hotell är bäst för att natta sig på? 

Vi bodde på Stadt First hotell för några veckor sedan. Det ligger ju bäst till efter stadskajen tycker jag. Rummen har väl lite mer att önska. Inget strykjärn på rummet och inget fungerad internet. Annars var det väl ok med hyfsad frukost. 
 

Annars är ju Högakustenbron hotell ett alternativ https://www.hotellhoga-kusten.se/sv 

 

De är ju bara att åka 10-15 minuter norrut när du kommer ut på E4 från Hemsön så är du vid Högakustenbron.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Är det inte Knaust som gäller i Sundsvall?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
9 timmar sedan, skrev audirs2:

Funderar på att dra till Härnösand i helgen för att kolla på fortet Hemsö Fästning!

Vilket hotell är bäst för att natta sig på? 

Fin utsikt där och en trevlig restaurang

 

DSC00950.JPG

DSC00952.JPG

DSC00954.JPG

IMG_20170802_132819.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Mankan:

Vi bodde på Stadt First hotell för några veckor sedan. Det ligger ju bäst till efter stadskajen tycker jag. Rummen har väl lite mer att önska. Inget strykjärn på rummet och inget fungerad internet. Annars var det väl ok med hyfsad frukost. 
 

Annars är ju Högakustenbron hotell ett alternativ https://www.hotellhoga-kusten.se/sv 

 

De är ju bara att åka 10-15 minuter norrut när du kommer ut på E4 från Hemsön så är du vid Högakustenbron.

Bra förslag, och just Sundsvall e ju lite coolt,  då kan man köra på nya bron å allt!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev audirs2:

Bra förslag, och just Sundsvall e ju lite coolt,  då kan man köra på nya bron å allt!

Hahah den kör du ju över i vilket fall då du ska till Härnösand, håller inte riktigt med om att Sundsvall är ett alternativ, Härnösand är en fin stad, finns mycket i närområdet och på Hernö.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev audirs2:

Bra förslag, och just Sundsvall e ju lite coolt,  då kan man köra på nya bron å allt!

Mitt förslag var inte Sundvall och Sundsvallsbron utan Högakusten hotell vid Högakustenbron. Själva Sundsvallsbron är väl ingen jätte höjdare om man inte gillar Ortvikenspappersbruk som utsikt men bra att man slipper åka igenom rund viken man annars fick förut innan.

 

Statdtshottellet jag refererade ligger vid kajen i Härnösand. Härnösand porten till Högakusten är en fin sommastad 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Mankan:

Mitt förslag var inte Sundvall och Sundsvallsbron utan Högakusten hotell vid Högakustenbron. Själva Sundsvallsbron är väl ingen jätte höjdare om man inte gillar Ortvikenspappersbruk som utsikt men bra att man slipper åka igenom rund viken man annars fick förut innan.

 

Statdtshottellet jag refererade ligger vid kajen i Härnösand. Härnösand porten till Högakusten är en fin sommastad 

Fick många fina förslag, bla Sundsvall, det var det jag tänkte på, men som du säger så kan nog Härnösand va det som gäller! Sedan är det nära ut till fortet! Eller kan det va nära till Tavelsjö när man ändå är ute on the road?:lipa:

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
10 minuter sedan, skrev audirs2:

Fick många fina förslag, bla Sundsvall, det var det jag tänkte på, men som du säger så kan nog Härnösand va det som gäller! Sedan är det nära ut till fortet! Eller kan det va nära till Tavelsjö när man ändå är ute on the road?:lipa:

Besök Robert Lind i Kramfors och åk över Sandöbron😉

 

När du ändå är där så åk denna väg. 

https://friluftsbyn.se/bil-hoga-kusten/

image.thumb.png.71138224358a1c67a4a8449a76f21a41.png

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev audirs2:

Fick många fina förslag, bla Sundsvall, det var det jag tänkte på, men som du säger så kan nog Härnösand va det som gäller! Sedan är det nära ut till fortet!

Ja eller Höga kusten hotellet då Hornöberget om man vill. Där finns väl dock inte så mycket annat än Hotellets faciliteter och den fina utsikten men de kan nog vara trevligt om man vill ha en lugn kväll.  

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...