Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Kötthandlarn

Efter fyra veckors slappande, så närmar sig verkligheten igen med ordinarie arbetstider etc........

Då återgår man till det ordinarie söndagsnöjet i form av lunchlådegryta..........:giggle:

Hmmm, mycket rester som tillsammans med ngt nytt skall kombineras till ngt ätbart...........

DSCN1907.JPG.7fb741baff8a99146772482cb72af1d0.JPG

 

 

Å det är väl änna typiskt att efter två veckors spöregn och kraftig vind, så kommer sommarvädret åter lagom tills man skall börja jobba igen........🤬

DSCN1908.JPG.d9b01ae0e8fff92103016b24b51af072.JPG

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev stjp8729:

Tar lite amatörbilder helt oredigerade med mobilen från Hanoi

Har du kollat in var F1 ska köras?

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev clion:

Och kan smyga in mig i första klass

sita där med stela direktörer eller liknande och silver bistick OK finare gratis drycker

 

Lögn, det kan du inte alls. 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Fantomen:

Funtar du på att åka dit?

Funderar gör man ju alltid, men blir nog inte nästa år iaf, senare kanske, lite lustig bansträckning, lite som Miami skulle blivit, men stadsbanor är alltid kul.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minutes ago, Bibben said:

Funderar gör man ju alltid, men blir nog inte nästa år iaf, senare kanske, lite lustig bansträckning, lite som Miami skulle blivit, men stadsbanor är alltid kul.

 

 

Jo samma här ;)

Får se om det blir Vietnam eller Melbourne... Förhoppningsvis iaf ett av rejsen.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Fantomen:

Jo samma här ;)

Får se om det blir Vietnam eller Melbourne... Förhoppningsvis iaf ett av rejsen.

 

Två mycket bra val!!

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige:

 

Bra rutet.

 

Nu väntar jag bara på boken som jag hoppas att du skriver

Fr se om jag hinner med de är mycket just nu

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Lögn, det kan du inte alls. 

 

 

Så här är det Bobbi Jag har kommit för sent 2 ggr till Gaten  Och de som inte är bokade vantar på om nån inte kommer  sitter där på första raden

och blir bokade .Nu kom jag 5 minuter senare med min bokade biljett som nu var upptagen

Hur löser vi det sa damerna

Bissnis vart fullbokat  men 1 klass fanns 3 lediga stolar Där slängde de in mig

Och nu har jag lärt mig hur det fungerar Och därför går jag inte fram direkt mm mm  

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev clion:

Så här är det Bobbi Jag har kommit för sent 2 ggr till Gaten  Och de som inte är bokade vantar på om nån inte kommer  sitter där på första raden

och blir bokade .Nu kom jag 5 minuter senare med min bokade biljett som nu var upptagen

Hur löser vi det sa damerna

Bissnis vart fullbokat  men 1 klass fanns 3 lediga stolar Där slängde de in mig

Och nu har jag lärt mig hur det fungerar Och därför går jag inte fram direkt mm mm  

Jag tvivlar starkt på det också men det är i teorin möjligt, så ska inte säga emot dig här.

Däremot så var det detta som jag vet är en lögn från din sida, och det som jag citerade. 
"Och kan smyga in mig i första klass sita där med stela direktörer eller liknande och silver bistick OK finare gratis drycker"

PS, lär dig läsa och förstå det du citerar innan du svarar.

 



 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Fantomen:

Funtar du på att åka dit?

 

29 minuter sedan, skrev Bibben:

Funderar gör man ju alltid, men blir nog inte nästa år iaf, senare kanske, lite lustig bansträckning, lite som Miami skulle blivit, men stadsbanor är alltid kul.

 

 

 

Tror det är ett klokt val att inte åka första året. Andra är jag definitivt sugen på. 

 

Första året på nya race är det oftast totalt koas. Oavsett hur mycket man tänker och planerar så gör det på röven när 50.000 pers gör eller går på ett annat sätt än man tänkt dig. 

 

Frankrikes GP förra året. Alla hann inte ens fram till banan på söndagen innan racet var slut. 

 

Melbourne hade varit så jäkla grymt. Fick ett sista minuten erbjudande av en trevlig herre på MPR iår, men kunde inte tyvärr. Så det står kvar på listan...

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev clion:

Så här är det Bobbi Jag har kommit för sent 2 ggr till Gaten  Och de som inte är bokade vantar på om nån inte kommer  sitter där på första raden

och blir bokade .Nu kom jag 5 minuter senare med min bokade biljett som nu var upptagen

Hur löser vi det sa damerna

Bissnis vart fullbokat  men 1 klass fanns 3 lediga stolar Där slängde de in mig

Och nu har jag lärt mig hur det fungerar Och därför går jag inte fram direkt mm mm  

Clion kan det där och flera på MPR har ju lärt sig och flyger lyxigt numera ;) Ser fram emot lite business/first class med LH från dig Clion i vinter.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fantomen:

Ja det var tider det! Idag känns det som man bor i ett kloster. Inte en jävel som kn***ar här längre.

Snart tar vi ett par kalla på Bangsaray Clirre!

 

Underbart Har du Lie ? Ge mig ditt nummer  allt gratis med lie 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar ett glas till och funderar på vad jag kan fantisera ihop i ångorna senare ikväll... jag har redan en plan. Jag skall gömma mig i gången ut till planet och sedan smyga in i cockpit... kapten lär väl inte märka om man sätter sig i ett hörne? 

20190825_203740.jpg.3522ffca90254ad4ba6406833c0600cc.jpg

 

Blev precis lite nostalgisk, tänkte på min gamla gröna 🛶

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar inte dig

Vad är det för jobb du har vännen Du reser ju hela tiden ?

Och vi är från Älvängen  ds du kan skicka pm om du vill  

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev clion:

Fattar inte dig

Vad är det för jobb du har vännen Du reser ju hela tiden ?

Och vi är från Älvängen  ds du kan skicka pm om du vill  

 

Jag är flygvärdinna

Nödutgången kan vara bakom dig 🤷‍♀️

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev clion:

Fattar inte dig

Vad är det för jobb du har vännen Du reser ju hela tiden ?

Och vi är från Älvängen  ds du kan skicka pm om du vill  

 

1 minut sedan, skrev samet:

 

Jag är flygvärdinna

Nödutgången kan vara bakom dig 🤷‍♀️

ock jag som  trodde du var äventyrskanotist :big_smile:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minutes ago, samet said:

 

 

Tror det är ett klokt val att inte åka första året. Andra är jag definitivt sugen på. 

 

Första året på nya race är det oftast totalt koas. Oavsett hur mycket man tänker och planerar så gör det på röven när 50.000 pers gör eller går på ett annat sätt än man tänkt dig. 

 

Frankrikes GP förra året. Alla hann inte ens fram till banan på söndagen innan racet var slut. 

 

Melbourne hade varit så jäkla grymt. Fick ett sista minuten erbjudande av en trevlig herre på MPR iår, men kunde inte tyvärr. Så det står kvar på listan...

Jo klart att det kommer bli Kaos (med stort K) i Vietnam. Men det är en lätt- och billig resa dit så passar det in i schemat så ska jag försöka ta mig dit.

Om inte så kör vi 2021 där då va?

Rejset i grodätarlandet var ju ett skämt för åskådarna ja.. Läste mycket om det där på Reddit. Secket kaos!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minutes ago, clion said:

Underbart Har du Lie ? Ge mig ditt nummer  allt gratis med lie 

Har inte lie...

Lite som Weechat va med "gratis" brudar?

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Fantomen:

Jo klart att det kommer bli Kaos (med stort K) i Vietnam. Men det är en lätt- och billig resa dit så passar det in i schemat så ska jag försöka ta mig dit.

Om inte så kör vi 2021 där då va?

Rejset i grodätarlandet var ju ett skämt för åskådarna ja.. Läste mycket om det där på Reddit. Secket kaos!

 

2021 kör vi! 👊

Jag tar på mig regnjackan å flätorna så kan du lämna frugan hemma... 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minutes ago, samet said:

2021 kör vi! 👊

Jag tar på mig regnjackan å flätorna så kan du lämna frugan hemma... 

Det är fan taget! Förfest i Älvängen!

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Broskan:

Clion kan det där och flera på MPR har ju lärt sig och flyger lyxigt numera ;) Ser fram emot lite business/first class med LH från dig Clion i vinter.

 

//Broskan

Kan ju inte garantera Har ju åtg. 30 4 gånger  till Los från6 50 -- 60m gånger

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev clion:

Kan ju inte garantera Har ju åtg. 30 4 gånger  till Los från6 50 -- 60m gånger

Kan du översätta är du snäll :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...