Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Peolito:

Lägger upp min fredagsskjorta till Hamnois förtjusning.IMG_4371.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Tror någon i grannskapet saknar ett par gardiner🙈

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror någon i grannskapet saknar ett par gardiner[emoji85]

Du kan få köpa skjortan av mig Självklart med min kroppsodör kvar. Lite som att köpa begagnade trosor.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter i soien, dricker en iskall chang...

633c4bed730533d227f58ed30606e9bb.jpg

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev apknug:

Bra där@clion jag bokade också Lufthansa men via muchen, där kör de med sitt charterbolag, sunexpress, och 16 år gamla A330-200. Kolla din rutt så kan jag meddela om det var katastrof eller inte när jag åkt ner.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

Undrar om det är Valen från München ?

20190823_145016.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

3 Tim sedan.
Kollade färdigställande av vårt nya kontor. Snart inflyttning.52b7190eabd70afc77210272235db16a.jpg05fff135646f4e10780a2190dd71f853.jpg081f54b0735ba34ae9445d604667ecff.jpg0d8c23e0c1e4d10fb97cdb9258081117.jpgd94b4f243b007d308ecbccb081f24f15.jpg

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev samet:

Åker Grab i Bankan, så mycket bättre än vanlig taxi...

 

20190823_213629.jpg

Varför?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev hamnoi:

Varför?

För att den kommer dit du är. Den kör ditt du vill. Den som kör tjafsar inte om att inte vilja köra ditt du vill för det är trafik. Du vet priset innan. Du kan betala med appen... bland annat... :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev samet:

För att den kommer dit du är. Den kör ditt du vill. Den som kör tjafsar inte om att inte vilja köra ditt du vill för det är trafik. Du vet priset innan. Du kan betala med appen... bland annat... :haha:

Tar de Amex? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev samet:

För att den kommer dit du är. Den kör ditt du vill. Den som kör tjafsar inte om att inte vilja köra ditt du vill för det är trafik. Du vet priset innan. Du kan betala med appen... bland annat... :haha:

Låter bra, men håller mig till vanlig taxi. Lite spänning i livet får man ha;)

Och hur ligger de prismässigt, i en seriös taxi skäms man ju när man ska betala i Bkk.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev samet:

För att den kommer dit du är. Den kör ditt du vill. Den som kör tjafsar inte om att inte vilja köra ditt du vill för det är trafik. Du vet priset innan. Du kan betala med appen... bland annat... :haha:

Har du använt det ofta och funkar det bra? Hur ser prisbilden ut? 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev hamnoi:

Låter bra, men håller mig till vanlig taxi. Lite spänning i livet får man ha;)

Och hur ligger de prismässigt, i en seriös taxi skäms man ju när man ska betala i Bkk.

Ska man åka kortare sträckor som i Bangkok så vette fan om orkar hålla på med Grab, men typ längre sträckor så är det nog jävligt smidigt då man får upp priset direkt i appen?! 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev M33:

Tar de Amex? ;)

 

12 minuter sedan, skrev hamnoi:

Låter bra, men håller mig till vanlig taxi. Lite spänning i livet får man ha;)

Och hur ligger de prismässigt, i en seriös taxi skäms man ju när man ska betala i Bkk.

 

8 minuter sedan, skrev Kingen:

Har du använt det ofta och funkar det bra? Hur ser prisbilden ut? 

Amex går att använda i appen.

 

Åkt en hel del med Grab. Priset är likvärdigt. Är det ingen trafik alls, då är vanlig taxi lite billigare. Är det mycket trafik med köer blir Grab billigare då det är fast pris från början.

 

Grab skall man dock inte åka långa sträckor, när man kommer "utanför" deras område, typ utanför storstan, då stiger priset eftersom man får betala returresan också. Så inte till Pattaya med Grab!

 

Men inom deras område är det kanon. 

 

Det är som Uber... fast med annat namn. Olika kategorier på bilar och en bra app som visar i realtid var bilen är. 

Ändrades av samet
Rättstavning
Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev hamnoi:

Låter bra, men håller mig till vanlig taxi. Lite spänning i livet får man ha;)

Och hur ligger de prismässigt, i en seriös taxi skäms man ju när man ska betala i Bkk.

Faktum är att Grab är perfekt i Thailand, inget dividerande vart man ska, prismässigt ungefär det samma, kanske något dyrare i Bkk, men fördelarna med smidigheten slår allt.

Många vanliga taxibilar är också anslutna till Grab, har hänt att en sån kommit då man beställt.

I Pattaya är de definitivt billigare än de vanliga taxibilarna, åker inget annat där.

 

 

 

 

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev samet:

För att den kommer dit du är. Den kör ditt du vill. Den som kör tjafsar inte om att inte vilja köra ditt du vill för det är trafik. Du vet priset innan. Du kan betala med appen... bland annat... :haha:

Jag håller med o att Grab är bra. Har min mesta erfarenhet i Pattis och för det mesta funkar det bra, men har även varit med om att det blivit förhandling om priset när vi har varit utanför stadskärnan. kan man koppla detta till något kort som Uber skulle det nog vara till fördel.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev samet:

 

 

Amex går att använda i appen.

 

Åkt en hel del med Grab. Priset är likvärdigt. Är det ingen trafik alls, då är vanlig taxi lite billigare. Är det mycket trafik med köer blir Grab billigare då det är fast pris från början.

 

Grab skall man dock inte åka långa sträckor, när man kommer "utanför" deras område, typ utanför storstan, då stiger priset eftersom mam får betala returresan också. 

 

Men inom deras område är det kanon. 

 

Det är som Uber... fast med annat namn. Olika kategorier på bilar och en bra app som visar i realtid var bilen är. 

Ok, låter ju bra då. Hur stort är "området"  i BKK? Funkar Suvvan till BKK? Aja, man får väl testa nästa gång man hamnar i Thailand, när fan nu det blir?! :)

Ändrades av Kingen
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Jag håller med o att Grab är bra. Har min mesta erfarenhet i Pattis och för det mesta funkar det bra, men har även varit med om att det blivit förhandling om priset när vi har varit utanför stadskärnan. kan man koppla detta till något kort som Uber skulle det nog vara till fördel.

Finns i appen. De tar alla de vanliga korten. Inte betalt cash senaste året.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kingen:

Ok, låter ju bra då. Hur stort är "området"  i BKK? Funkar Suvvan till BKK? Aja, man får väl testa nästa gång man hamnar i Thailand, när fan nu det blir?! :)

 

Har inte provat den vägen, då det finna taxikö som funkar och de är stenhårda åå flygplatsen om inget tjafs med kundern. 

 

Har åkt andra hållet med Grab. Då har det varit i samma pris. 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev samet:

Finns i appen. De tar alla de vanliga korten. Inte betalt cash senaste året.

ok ska kolla det inför nästa resa

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Pizzatime......😋

IMG_20190823_185926.jpg.0291a7cb575a9bf1e6578b684d45bd8c.jpg

 

IMG_20190823_190323.jpg.438f735eb149ca4b635c3d850eef1840.jpg

 

IMG_20190823_190612.jpg.a10b6ce102ff0b49fa6679685210ef8a.jpg

 

 

Skinka, paprika å rödlök......

 

IMG_20190823_191522.jpg.c693b3880abca27b90bf9f75d661ac46.jpg

 

 

En massa bacon å kebabkött.....

Blev tvungen att ta mer ost på toppen för att kunna binda ihop överflödet av topping....😋

IMG_20190823_192943.jpg.d2f2bb8454d6a3d5748be69d1be94e33.jpg

 

 

Skjuts in i glödhet ugn å resultatet kan väl vara nog så bra.......😊

IMG_20190823_195104.jpg.532dbdf77b2b050683ab3108194cefe5.jpg

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Pizzatime......[emoji39]
IMG_20190823_185926.jpg.0291a7cb575a9bf1e6578b684d45bd8c.jpg
 
IMG_20190823_190323.jpg.438f735eb149ca4b635c3d850eef1840.jpg
 
IMG_20190823_190612.jpg.a10b6ce102ff0b49fa6679685210ef8a.jpg
 
 
Skinka, paprika å rödlök......
 
IMG_20190823_191522.jpg.c693b3880abca27b90bf9f75d661ac46.jpg
 
 
En massa bacon å kebabkött.....
Blev tvungen att ta mer ost på toppen för att kunna binda ihop överflödet av topping....[emoji39]
IMG_20190823_192943.jpg.d2f2bb8454d6a3d5748be69d1be94e33.jpg
 
 
Skjuts in i glödhet ugn å resultatet kan väl vara nog så bra.......[emoji4]
IMG_20190823_195104.jpg.532dbdf77b2b050683ab3108194cefe5.jpg



Nu är det dags för dig att beställa en Ooni
Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

 

 


Nu är det dags för dig att beställa en Ooni

 

 

 

Hmmm, jo det hade nog varit fint........

Men fan vet om mina övriga grannar hade uppskattat det om jag placerade en sådan på balkongen?........:rotfl:

Försökte ju ansöka med spabad fyllt med diskmedel för några är sedan, men det gick ju sådär..........:giggle:

1299115905_Herrmiddag075.JPG.4ac5f8f0009218844965e4f65ea7d7f5.JPG

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...