Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

On 2018-10-11 at 17:50, skrev Enis:

Först har man den fryst, sedan slår man ihjäl någon med den, sedan tinar man den... sedan kommer dina bilder och slutligen bjuder man polisutredarna på middag 😁

 

/Enis

Har du också inspirerats av Roald Dahls berättelse om kvinnan som slår ihjäl sin man med steken och bjuder poliserna på mordvapnet. 😀

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev clion:

Har vart på gymmet på morgonen med mina 4 kompisar Sen Bibban på Angereds Torg och läsa Blaskor

Sen blev det Gröna Näsan och inhandla div drycker så hem ock relaxa med Musik

https://youtu.be/MZslRxuCoP4

Härligt Clirre,hur går det med Ghana kvinnan ,har du fått något datum än ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Läser Expressen bland annat detta om Thailand !

 

Thailands immigrationsdepartement har beslutat att ta till hårdhandskarna mot resenärer som stannar i landet för länge.

På två veckor har immigrationspolis gripit hundratals utländska resenärer i Phuket, efter att ha sökt igenom hotell och vandrarhem.

 

 

Thailändsk immigrationspolis har gripit 583 resenärer som befunnit sig i Phuket mellan 1 och 14 oktober med ogiltiga visum, enligt myndighetens uppgifter som presenterades på måndagen. 

Myndigheten kommer att jobba mer aktivt för att få tag i turister som inte respekterar landets regler och bryter mot inresetillstånd under en operation som går under benämningen "X-ray out law foreigners". 

 

Resenärer med ogiltliga visum grips i Thailand

– Den här månaden har vi sökt igenom omkring 397 boenden, inklusive hotell, efter spår av utländska turister. Vi upptäckte även resenärer som stannat för länge, säger Col Kathathorn Kumthieng, chef på immigrationsdepartementet, till lokala medier. 

– Hotell och vandrarhem som begått fel har bötfällts och informerats om att de ska rapportera när utlänningar bor på deras anläggningar inom 24 timmar, säger han. 

Förutom resenärer som varit i Thailand för länge har även 880 resenärer som tagit sig in i landet olagligt gripits.Visa källbilden

 

 

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Tallviking:

Väntar på att Shania Twain-konserten skall börja

 

 

image.jpg

Har dom stängt av halva Globen !!!!?????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev svampen:

Har dom stängt av halva Globen !!!!?????

Blir lite svårt att ha ett "back stage" annars ! :-)

 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Placeringen av scenen anpassas beroende på hur många sittplatser man vill ha alternativ sålt. 

 

Ibland är scenen byggd upp på läktaren... då blir det mer stå/sittplatser. 

Link to comment
Dela på andra sajter

20181018_123541.thumb.jpg.c44fb8b9abd4fbc57dfac868b84fdc62.jpgArmerar och gjuter pelare på befintlig mur. Tur att man har nåt pyssel då frugan är på jobbet.

Och jag praktiskt lagd av mig och måste ha nåt att sätta fingrarna i 😎.

Sen blir det målning av huset.

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎10‎-‎16 at 16:44, skrev ellim63:

Jaså du betalar.. Då tar jag två kokta med bröd! 👍

 

DSCPDC_0001_BURST20181016162543132_COVER.thumb.JPG.2bad54666ef1e06e3fd1ec7207dfeeff.JPG

Emil kan du inte få darlingen och färga håret svart Hon är ju så söt hon ska ha svart hår

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev kenneth073:

Härligt Clirre,hur går det med Ghana kvinnan ,har du fått något datum än ?

Hej Jag har avslutat det förhållandet pga at jag satt med hörlurna på  och lyssnade på musik Jag och Ghana damen Skypade ju varje dag så Connection va bra  I förra veckan satt jag och lyssnade på musik så ringer hon på Skype ( felkoppling ) Jag hör hur hon pratar ock skrattar med en man ja sa hallå hallå sen la de på telefonen Jag Skypade henne och frågade va fan håller du på med Jag är på marknaden bla bla

Jag gjorde slut det var 2 gången som nått inte stämde Den första hon hade ju chattat med en Maipenrai gubbe

Veckan innan detta samtalet kom så var jag och kollade i svampskogen   när jag närmade mig ser jag en bil som står på min plats Fan tänkte jag  Och när jag närmade mig så ser jag en Thaidam som jag älskar ( Hon blev väldigt förbannad ang exet ) Det blev ju kramar och hur mår du jo jag mår bra Sen kommer det vill du ha en Thaidam hon vill komma hit mmmm

Jag sa att jag är gift mm Sen efter det samtalet kom det här samtalet som jag hörde på  Skype

Jag ringde till Pau och sa som det var så nu är det nya damer äventyr  som står för dörren

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minutes ago, clion said:

Hej Jag har avslutat det förhållandet pga at jag satt med hörlurna på  och lyssnade på musik Jag och Ghana damen Skypade ju varje dag så Connection va bra  I förra veckan satt jag och lyssnade på musik så ringer hon på Skype ( felkoppling ) Jag hör hur hon pratar ock skrattar med en man ja sa hallå hallå sen la de på telefonen Jag Skypade henne och frågade va fan håller du på med Jag är på marknaden bla bla

Jag gjorde slut det var 2 gången som nått inte stämde Den första hon hade ju chattat med en Maipenrai gubbe

Veckan innan detta samtalet kom så var jag och kollade i svampskogen   när jag närmade mig ser jag en bil som står på min plats Fan tänkte jag  Och när jag närmade mig så ser jag en Thaidam som jag älskar ( Hon blev väldigt förbannad ang exet ) Det blev ju kramar och hur mår du jo jag mår bra Sen kommer det vill du ha en Thaidam hon vill komma hit mmmm

Jag sa att jag är gift mm Sen efter det samtalet kom det här samtalet som jag hörde på  Skype

Jag ringde till Pau och sa som det var så nu är det nya damer äventyr  som står för dörren

 

Härligt att höra att du lämnat den bedragerskan i Ghana. För mycket skumt i hennes agenda. 

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev clion:

Hej Jag har avslutat det förhållandet

Skönt och höra, hur funkar det med skilsmässa där.....mycket krångel?

Var du och din fru registrerade som gifta för Svenska myndigheter också, där bör det ju isåfall vara enklare med skilsmässa?

 

Lycka till nu, kanske Thailand i vinter till huset nudå?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Härligt att höra att du lämnat den bedragerskan i Ghana. För mycket skumt i hennes agenda. 

Citat

Ja jag trodde på henne eftersom jag måste prata med pappan  Det är ju lite liknande i Thailand

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Skönt och höra, hur funkar det med skilsmässa där.....mycket krångel?

Var du och din fru registrerade som gifta för Svenska myndigheter också, där bör det ju isåfall vara enklare med skilsmässa?

 

Lycka till nu, kanske Thailand i vinter till huset nudå?

Ja skilsmässan gick bra  Vi börjar med huset jag har fri tillgång

Det var ju så här Lång story jag frökottar den hennes äldste bror  Lurade oss jag och darlingen Han var kapten på en fiske båt Ock på den tiden fanns det mängder av de små firrarna som det skulle koka o AA nu är jag så gasad ingen ide och förklara

Bonden som hon blev i hop med hade ju mycket marker och arrenderade vissa  

Exet ställde krav på honom jag  hade ju köpt en Merca  och hade en skuld på 120.000

Han ville ge mig dem i kontanter  Ja sa det tar mig 7 år ock få in de kulorna på mitt konto Ok han fick fixat det

Så på den vägen är det hann betalade 200. tusen Bath som den jävla brodern  betalat till Mamma sang Som fick papperen på marken och huset i pant  

Men nu har jag träffat en ny Thai Darling  Hoppas det funkar

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev clion:

Ja skilsmässan gick bra  Vi börjar med huset jag har fri tillgång

Det var ju så här Lång story jag frökottar den hennes äldste bror  Lurade oss jag och darlingen Han var kapten på en fiske båt Ock på den tiden fanns det mängder av de små firrarna som det skulle koka o AA nu är jag så gasad ingen ide och förklara

Bonden som hon blev i hop med hade ju mycket marker och arrenderade vissa  

Exet ställde krav på honom jag  hade ju köpt en Merca  och hade en skuld på 120.000

Han ville ge mig dem i kontanter  Ja sa det tar mig 7 år ock få in de kulorna på mitt konto Ok han fick fixat det

Så på den vägen är det hann betalade 200. tusen Bath som den jävla brodern  betalat till Mamma sang Som fick papperen på marken och huset i pant  

Men nu har jag träffat en ny Thai Darling  Hoppas det funkar

Det var mer på skilsmässan i Ghana jag funderade, om det är krångligt?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev clion:

Emil kan du inte få darlingen och färga håret svart Hon är ju så söt hon ska ha svart hår

Och jag tycker hon är söt som hon är! ❤️

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev swedenfarang:

Härligt att höra att du lämnat den bedragerskan i Ghana. För mycket skumt i hennes agenda. 

Jul Skum 🎅

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev clion:

Hej Jag har avslutat det förhållandet

Äntligen, härligt Clitte! Hoppas nu att du kan lämna denna i dubbel bemärkelse mörka tiden bakom dig...

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar ofrivilligt på den Thailändska delegationen som ockuperat Sakristian. :blah: :lol:

538718205_Mte002.thumb.JPG.c25bc644474ad959b149659a4819ec32.JPG

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev clion:

Ja skilsmässan gick bra  Vi börjar med huset jag har fri tillgång

Det var ju så här Lång story jag frökottar den hennes äldste bror  Lurade oss jag och darlingen Han var kapten på en fiske båt Ock på den tiden fanns det mängder av de små firrarna som det skulle koka o AA nu är jag så gasad ingen ide och förklara

Bonden som hon blev i hop med hade ju mycket marker och arrenderade vissa  

Exet ställde krav på honom jag  hade ju köpt en Merca  och hade en skuld på 120.000

Han ville ge mig dem i kontanter  Ja sa det tar mig 7 år ock få in de kulorna på mitt konto Ok han fick fixat det

Så på den vägen är det hann betalade 200. tusen Bath som den jävla brodern  betalat till Mamma sang Som fick papperen på marken och huset i pant  

Men nu har jag träffat en ny Thai Darling  Hoppas det funkar

Det var det bästa du kunde göra ,lycka till nu med thaibruden ,Clion.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev clion:

Hej Jag har avslutat det förhållandet pga at jag satt med hörlurna på  och lyssnade på musik Jag och Ghana damen Skypade ju varje dag så Connection va bra  I förra veckan satt jag och lyssnade på musik så ringer hon på Skype ( felkoppling ) Jag hör hur hon pratar ock skrattar med en man ja sa hallå hallå sen la de på telefonen Jag Skypade henne och frågade va fan håller du på med Jag är på marknaden bla bla

Jag gjorde slut det var 2 gången som nått inte stämde Den första hon hade ju chattat med en Maipenrai gubbe

Veckan innan detta samtalet kom så var jag och kollade i svampskogen   när jag närmade mig ser jag en bil som står på min plats Fan tänkte jag  Och när jag närmade mig så ser jag en Thaidam som jag älskar ( Hon blev väldigt förbannad ang exet ) Det blev ju kramar och hur mår du jo jag mår bra Sen kommer det vill du ha en Thaidam hon vill komma hit mmmm

Jag sa att jag är gift mm Sen efter det samtalet kom det här samtalet som jag hörde på  Skype

Jag ringde till Pau och sa som det var så nu är det nya damer äventyr  som står för dörren

 

Bra gjort & welcome home!

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...