Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

4 minutes ago, koppar55 said:

Absolut, november om det passar.:haha:

Min nästa fredag i Bangkok borde komma någon gång runt mitten av november så det borde passa bra.  Har inte varit på Tawandaeng sedans Thaksin var premiärminister, Leksand hade ett hockeylag och Sverige en valuta.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎10‎-‎01 at 19:22, skrev hamnoi:

Att se damer spela fotboll är som att se kossor tävla på V75:)

Där har du fel lite jag har sett de 3 senaste matcherna  och det är gratis  De spelar bra MEN de skriker som fan Väldigt stor skillnad mot killarna

Jag blev ju dit lurad av mina Gym kompisar  

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Där har du fel lite jag har sett de 3 senaste matcherna  och det är gratis  De spelar bra MEN de skriker som fan Väldigt stor skillnad mot killarna

Jag blev ju dit lurad av mina Gym kompisar  

Sett tillräckligt med damfotboll, visst har det sin tjusning men kvalitén räcker inte mer än mot ett bra P-15 lag, sån skillnad är det.

 

https://jamstalldhetsfeministern.wordpress.com/2016/07/30/damlandslaget-i-fotboll-blir-utklassade-av-pojklag-alltsa-ska-damfotbollsspelare-ha-minst-lika-hog-lon-som-herrarna/

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev hamnoi:

Sett tillräckligt med damfotboll, visst har det sin tjusning men kvalitén räcker inte mer än mot ett bra P-15 lag, sån skillnad är det.

 

https://jamstalldhetsfeministern.wordpress.com/2016/07/30/damlandslaget-i-fotboll-blir-utklassade-av-pojklag-alltsa-ska-damfotbollsspelare-ha-minst-lika-hog-lon-som-herrarna/

Tycker det är en dålig jämförelse De spelar ju i olika ligor  En 15  årig kille är ju lika stor som damerna och mycket tuffare starkare  

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev clion:

Tycker det är en dålig jämförelse De spelar ju i olika ligor  En 15  årig kille är ju lika stor som damerna och mycket tuffare starkare  

Ok, gillar du damfotboll för att det är bra fotboll, eller är det mer för att du gillar att glo på brudar, eller för att det är gratis?

För fotbollskvalitén kan det ju inte vara som du hävdade, då jag visat att de inte håller högre klass än P-15.

 

Jag ser hellre på P-15 än damfotboll, just för att det (oftast) är bättre fotboll.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev hamnoi:

Ok, gillar du damfotboll för att det är bra fotboll, eller är det mer för att du gillar att glo på brudar, eller för att det är gratis?

För fotbollskvalitén kan det ju inte vara som du hävdade, då jag visat att de inte håller högre klass än P-15.

 

Jag ser hellre på P-15 än damfotboll, just för att det (oftast) är bättre fotboll.

Höjdpunkten är att käringarna skriker mer och högre än vad kossorna råmar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Marinerar en ekologiskt odlad lammstek med vitlök, timjan, rosmarin, svartpeppar, honung och rapsolja...

 

DSC_5126.thumb.JPG.1f8f0ccc97f4582a17d4f0be3c137ee0.JPG

 

Och där åkte det i lite rödvin i påsen... 

 

DSC_5127.thumb.JPG.a9b9daeb3df416bafe9fe528c73b6bf5.JPG

 

 

Och en sipp vitt i kroppastollen!

 

DSC_5128.thumb.JPG.b2002688890dc87192921f7d35ce8fde.JPG

 

Sisådär, nu får den gotta till sig i kylskåpet till i morgon!

 

DSC_5129.thumb.JPG.afe2684c15f30701f290d1e5f9537f5f.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev GreenValley:

Höjdpunkten är att käringarna skriker mer och högre än vad kossorna råmar!

Haha, och anledningen till att man hör skriken är att det är 55 tappra själar som tittar på kosläppet.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev hamnoi:

Haha, och anledningen till att man hör skriken är att det är 55 tappra själar som tittar på kosläppet.

Har du varit på kosläpp nån gång..? Det är ju kaos kvadratkilometer omkring! :ahh: :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev hamnoi:

Haha, och anledningen till att man hör skriken är att det är 55 tappra själar som tittar på kosläppet.

5555555555

Damfotbollsbingo kan bli en riktig publikmagnet!

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev ellim63:

Har du varit på kosläpp nån gång..? Det är ju kaos kvadratkilometer omkring! :ahh: :friends:

Har ni så stora marker runt er, kvadratkilometer för kossorna, tror inte det

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Har ni så stora marker runt er, kvadratkilometer för kossorna, tror inte det

Pusspåre..

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev GreenValley:

Höjdpunkten är att käringarna skriker mer och högre än vad kossorna råmar!

Skulle tro att dom gör så gott dom kan sen om det inte behagar herrarna låt bli att titta och gnäll inte

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev ellim63:

Har du varit på kosläpp nån gång..? Det är ju kaos kvadratkilometer omkring! :ahh: :friends:

Såg Jitex-Öxabäck 1987, det räcker;)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Skulle tro att dom gör så gott dom kan sen om det inte behagar herrarna låt bli att titta och gnäll inte

Lite som med dig och bokstäver, ibland blir det tokigt men du gör så gott du kan:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev ellim63:

Kräftor

35 kr förpackningen på kööpppra

 

så man får inte köpa för många så det går överstyr

 

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev ellim63:

amarula

rea på skaldjurkryssningen.... men det blev ju inte så billigt för mig

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Enis:

376868E4-707F-4784-BEF2-37BEA6D82507.thumb.jpeg.ac26a5ee48ca1508b257628ebea44198.jpeg

 

7613D1C8-49D4-4B90-997B-A81A433C0D0B.thumb.jpeg.f07783e3f1351d01c5d42a58e297b03c.jpeg

676DD3F2-35AA-4FB6-B504-5F3F17956D56.thumb.jpeg.d298913810ce57ccbd05c626eb6da7a1.jpeg

 

8367BF88-AE7F-43A6-AD30-DB1FF79FAC79.thumb.jpeg.b13a13c0b0b8f8ac7c61d0060d87155d.jpeg

 

enis

Många munnar att mätta.😉

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev GreenValley:

Höjdpunkten är att käringarna skriker mer och högre än vad kossorna råmar!

Stämmer ha ha

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Läser AB och undrar om det är vår vän Soengsang som har kört fast med flis båten ;)

Soengsang.JPG.ba3d9e6e460a4e6f0288809094d06534.JPG

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8w8eQ1/stort-lastfartyg-pa-grund-norr-om-stockholm

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...