Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Är du en sån gubbe som dom kör i reklamen eller vad det är. Där dom menar att barnen ska ha viss tid med I-paden men det är vuxna som sitter med den mest.

Ser dj konstigt när vuxna människor sitter och knappar hela tiden. Har du ett svar varför ??

Troligen förstår du inte.

Reklamen skiter jag i, jag är rätt intresserad av teknik.... får jag vara det för dig?

 

Du är mest intresserad av dunk och göra dig dum, ditt val..... men du är rätt bra på det, med tanke på att du bla inte kan tyda skriven text.... men och andra sidan hjälper du mig att förstå varför det finns radioprogram som "nyheter på lätt svenska", samt skor med kardborreband för vuxna.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick hem ett par "funky shoes", vänstra paret har jag designat.
IMG_0858.thumb.JPG.5d63d3e798dacd4939d08302df6f99f9.JPG
Håll dig till lampdesign... ;-)



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Troligen förstår du inte.

Reklamen skiter jag i, jag är rätt intresserad av teknik.... får jag vara det för dig?

 

Du är mest intresserad av dunk och göra dig dum, ditt val..... men du är rätt bra på det, med tanke på att du bla inte kan tyda skriven text.... men och andra sidan hjälper du mig att förstå varför det finns radioprogram som "nyheter på lätt svenska", samt skor med kardborreband för vuxna.

Att sitta och knappa på är väl inte teknik eller hur det är en leksak som du måste ha i handen. Det du skriver om att jag gör mej dum och dricker sprit

kan jag säga dej att jag dricker inte starksprit äter för mycke medicin för det. Ni sörlänningar svarar aldrig på en fråga utan då kommer det bara en massa

skitsnack . Var väl inte dum men frågade bara vad konsekvensanalys hade med hans inlägg att göra, var det groggen han blanda. Det är du som får Googla

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Att sitta och knappa på är väl inte teknik eller hur det är en leksak som du måste ha i handen. Det du skriver om att jag gör mej dum och dricker sprit

kan jag säga dej att jag dricker inte starksprit äter för mycke medicin för det. Ni sörlänningar svarar aldrig på en fråga utan då kommer det bara en massa

skitsnack . Var väl inte dum men frågade bara vad konsekvensanalys hade med hans inlägg att göra, var det groggen han blanda. Det är du som får Googla

Hur fan fick du in "konsekvensanalys" i detta om telefoner?

Ang telefon, jag köper en telefon när jag vill, för jag kan helt enkelt, bry du inte din lilla hjärna om det!

 

Sen så går det nog inte att förklara Enis inlägg för dig, var nog helt enkelt för komplicerad text för dig, som du inte kan sätta i samband med "konsekvensanalys", sen så tror jag att herr Enis skämtade lite, men det förstår väl inte kanske du?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev audirs2:

He he, det e lördag!:big_smile:

Det är det nog i Tavelsjö 7 dagar i veckan tyvärr :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Att sitta och knappa på är väl inte teknik eller hur det är en leksak som du måste ha i handen. Det du skriver om att jag gör mej dum och dricker sprit

kan jag säga dej att jag dricker inte starksprit äter för mycke medicin för det. Ni sörlänningar svarar aldrig på en fråga utan då kommer det bara en massa

skitsnack . Var väl inte dum men frågade bara vad konsekvensanalys hade med hans inlägg att göra, var det groggen han blanda. Det är du som får Googla

Huvva!

Måste vara jäligt starka mediciner.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Huvva!

Måste vara jäligt starka mediciner.

Så starka mediciner skrivs nog inte ut av läkare så man blir som en fjortis. sitta och knappa hela tiden och överallt

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hur fan fick du in "konsekvensanalys" i detta om telefoner?

Ang telefon, jag köper en telefon när jag vill, för jag kan helt enkelt, bry du inte din lilla hjärna om det!

 

Sen så går det nog inte att förklara Enis inlägg för dig, var nog helt enkelt för komplicerad text för dig, som du inte kan sätta i samband med "konsekvensanalys", sen så tror jag att herr Enis skämtade lite, men det förstår väl inte kanske du?

Vad du tror är inte relevant. Klart du kan köpa en ny telefon eller det är väl inte en telefon utan en vuxenleksak. En telefon ringer man med, inget mera

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Vad du tror är inte relevant. Klart du kan köpa en ny telefon eller det är väl inte en telefon utan en vuxenleksak. En telefon ringer man med, inget mera

Har du sett ute på ett bygge vad man använder en telefon till?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

En telefon ringer man med, inget mera

Just det visar att du inte begriper, du är som stofil som troligen är för dum för att hänga med, men det är föga förvånande då du inte ens kan förstå skriven text.

År 2018 använder man en telefon till det mesta i det vardagliga livet.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det e fan synd om vissa i västvärlden! Får nog skicka ett brev till FN om att WUThai behöver en ny tel omgående annars så överlever han inte morgondagen!! Ojdå, dog det några i Syrien igen, ojdå vad tråkigt!:big_smile:
Dog några i Syrien? Alla Syrianer är väl i Sverige? Och här dör väl ingen? Klart som fan kingen ska ha en ny telefon, jag betalar för den med mina egna pengar! :mdr:

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev audirs2:

Har du sett ute på ett bygge vad man använder en telefon till?

Ja det har jag och jag använde också min telefon, handdator i jobbet men jag sitter inte och knappar på den överallt som många gör, ser tyntigt ut

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Dog några i Syrien? Alla Syrianer är väl i Sverige? Och här dör väl ingen? Klart som fan kingen ska ha en ny telefon, jag betalar för den med mina egna pengar! :mdr:

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Dåligt inlägg

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Ja det har jag och jag använde också min telefon, handdator i jobbet men jag sitter inte och knappar på den överallt som många gör, ser tyntigt ut

Ett nytt ord har sett dagens ljus: tyntigt!:rotfl: Svenska akademin kommer ringa dig, sir!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Ja det har jag och jag använde också min telefon, handdator i jobbet men jag sitter inte och knappar på den överallt som många gör, ser tyntigt ut

Hahaha har du vart byggnadsarbetare också :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev audirs2:

Ett nytt ord har sett dagens ljus: tyntigt!:rotfl: Svenska akademin kommer ringa dig, sir!

Jag som många här står över allmänheten så nya ord det bestämmer jag om

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hahaha har du vart byggnadsarbetare också :)

Vart får du ifrån att jag har varit byggjobbare

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev wUThai:

Dog några i Syrien? Alla Syrianer är väl i Sverige? Och här dör väl ingen? Klart som fan kingen ska ha en ny telefon, jag betalar för den med mina egna pengar! :mdr:

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Brevet är skickat!!!:big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
31 minuter sedan, skrev samet:

Ja där var vi... men vart är vi påväg? 

Skåne

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Håll dig till lampdesign... 😉


 

"Vara den finaste som går i ett par skor"
Benriach, Du ska se minna ankel boots 555.😜
Håller på designa en ny grej nu, inga nya gay skor tyvärr.😝

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Jag som många här står över allmänheten så nya ord det bestämmer jag om

  Serandipisk detta ingår åxå i din bestämmande lag?:big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Duracell:

Fick hem ett par "funky shoes", vänstra paret har jag designat.

IMG_0858.thumb.JPG.5d63d3e798dacd4939d08302df6f99f9.JPG

 

1 timme sedan, skrev Benriach:

Håll dig till lampdesign... 😉


 

 

3 minuter sedan, skrev Duracell:

"Vara den finaste som går i ett par skor"
Benriach, Du ska se minna ankel boots 555.😜
Håller på designa en ny grej nu, inga nya gay skor tyvärr.😝

Produktutveckling

 

i stället för runda pluppar, flera centimeter långa spetsnitar

 

:big_smile:

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
1 timme sedan, skrev samet:

Ja där var vi... men vart är vi påväg? 

Admiral hotel i Köpenhamn alt Ullared 🍻

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...