Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

15 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Knaprar ostkrokar. Eller heter det ostbågar?

cheez doodles

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Upp med tuppen som vanligt på helgerna! Inte ens med brännvin kroppen så får man sova ut! Aja, då tar vi ut och rasta av järnhästen! Bara 7km kvar! [emoji109]

21dba52c174e6fa5f53f5e562f966d81.jpg

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Öppnar två veckors post... tydligen den tiden på året när flygbolagen skickar ut nya medlemskort och namnbrickor till väskorna... 

20180818_080100.thumb.jpg.c5f525b84825e2b3a7933aa14f5cbe4d.jpg

 

Turkarna hade finast emballage... 

20180818_091631.thumb.jpg.f725546101eb886e0c0fdd56ccf2f578.jpg

 

Snacka om att slösa med jordens resurser!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev wUThai:

Själv var jag inne på en Huawei p20 pro.. Men tvekar lite fortfarande. Håller nog ut med grabbens lur tills Oneplus 6T kommer ut. Hoppas på att den är ip68 klassad och bättre kamera i mörker! Då slår jag nog till på en Oneplus!

Tänker lite samma, gillar Huawein pga kameran som verkar vara grym, har även vart inne på Xaiomi mi8....men tvekar då den är i samma prisklass som OP6, och OP klarar sig bättre i head to head tester mot mi8.

Så väntar lite och hoppas OP kommer med en ip68 snart.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag e det fest, Ryssar gillade det inte....Filippinerna var mer kultiverade och uppskattade delikatessen.
7a16051093a358921965c05adb04aa34.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Tänker lite samma, gillar Huawein pga kameran som verkar vara grym, har även vart inne på Xaiomi mi8....men tvekar då den är i samma prisklass som OP6, och OP klarar sig bättre i head to head tester mot mi8.

Så väntar lite och hoppas OP kommer med en ip68 snart.

Nu börjar jag bli desperat! Grabbens gamla lur är med kass! Så jävla slö! Kollade på Marques video angående Pixel 2 och varför han väljer Oneplus 6 med 8gb ram. Funderar fan på att beställa en idag! :)

Den är så sinnessjukt snabb! Lekt med grabbens Oneplus 6 idag... aldrig nånsin varit med om telefon som är så rapp! Inte en lur är ens i närheten! 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Nu börjar jag bli desperat! Grabbens gamla lur är med kass! Så jävla slö! Kollade på Marques video angående Pixel 2 och varför han väljer Oneplus 6 med 8gb ram. Funderar fan på att beställa en idag! :)

Den är så sinnessjukt snabb! Lekt med grabbens Oneplus 6 idag... aldrig nånsin varit med om telefon som är så rapp! Inte en lur är ens i närheten! 

 

 

Har du hört nått om op6T, och att den isof blir ip68?

Jag har mest sett spekulationer....

Är också less på min lur.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Har du hört nått om op6T, och att den isof blir ip68?

Jag har mest sett spekulationer....

Är också less på min lur.

Nej, inte hört nåt specifikt mer än vad ryktena säger. Oneplus är ju lite fega med IP-klassning och säger inte vilken ip-klassning telefonen har. Vilket är märkligt.. oneplus 6 är vattentålig men inte vattentät men inte IP-klassad?! Tveksamt om Oneplus 6T blir ip68 klassade då?! Den släpps i Oktober eventuellt början av November. Och jag vet att jag inte klara av att ha en slö telefon tills den släpps! Baaaahh!! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev samet:

Dessa två bilder symboliserar dagens övning... vem knäcker ledtråden? 

 

20180818_103222.jpg

20180818_104133.jpg

Mölndal

Christer/Arunee/Tawan

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev wUThai:

Nej, inte hört nåt specifikt mer än vad ryktena säger. Oneplus är ju lite fega med IP-klassning och säger inte vilken ip-klassning telefonen har. Vilket är märkligt.. oneplus 6 är vattentålig men inte vattentät men inte IP-klassad?! Tveksamt om Oneplus 6T blir ip68 klassade då?! Den släpps i Oktober eventuellt början av November. Och jag vet att jag inte klara av att ha en slö telefon tills den släpps! Baaaahh!! :)

Det e fan synd om vissa i västvärlden! Får nog skicka ett brev till FN om att WUThai behöver en ny tel omgående annars så överlever han inte morgondagen!! Ojdå, dog det några i Syrien igen, ojdå vad tråkigt!:big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev wUThai:

Nej, inte hört nåt specifikt mer än vad ryktena säger. Oneplus är ju lite fega med IP-klassning och säger inte vilken ip-klassning telefonen har. Vilket är märkligt.. oneplus 6 är vattentålig men inte vattentät men inte IP-klassad?! Tveksamt om Oneplus 6T blir ip68 klassade då?! Den släpps i Oktober eventuellt början av November. Och jag vet att jag inte klara av att ha en slö telefon tills den släpps! Baaaahh!! :)

Orka vänta till November......gjorde slag i saken.

637759567_Skarmavbild2018-08-18kl_13_03_33.thumb.png.676993d556fe0ad30852e5ecae056806.png

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Orka vänta till November......gjorde slag i saken.
637759567_Skarmavbild2018-08-18kl_13_03_33.thumb.png.676993d556fe0ad30852e5ecae056806.png
Hehe. Jag beställde med en nu. Tog en silk White 128gb 8gb. [emoji4]

b97a129fa914c771fff58773a9726ac0.jpg

Det får vi ta öl till på! [emoji109]

ccaa2fe445137fdd87e927f2ecfca3f8.jpg

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Hehe. Jag beställde med en nu. Tog en silk White 128gb 8gb. emoji4.png

b97a129fa914c771fff58773a9726ac0.jpg

Det får vi ta öl till på! emoji109.png

ccaa2fe445137fdd87e927f2ecfca3f8.jpg

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Samma pris på Telia ser jag, funderade på en 256gb....kanske dum som inte köpte en sån, men o andra sidan har jag hitintills aldrig ens behövt använda så mycket som 100gb, så 128 lär räcka.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma pris på Telia ser jag, funderade på en 256gb....kanske dum som inte köpte en sån, men o andra sidan har jag hitintills aldrig ens behövt använda så mycket som 100gb, så 128 lär räcka.
Priset är ju löjligt billigt för en sån telefon! Får bli en Oneplus 7T om ett år då! Hehe!

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Priset är ju löjligt billigt för en sån telefon! Får bli en Oneplus 7T om ett år då! Hehe!

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Har haft en OP2 tidigare, den var helt ok, men söp tyvärr bort den i Bkk.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

Tänker lite samma, gillar Huawein pga kameran som verkar vara grym, har även vart inne på Xaiomi mi8....men tvekar då den är i samma prisklass som OP6, och OP klarar sig bättre i head to head tester mot mi8.

Så väntar lite och hoppas OP kommer med en ip68 snart.

Är du en sån gubbe som dom kör i reklamen eller vad det är. Där dom menar att barnen ska ha viss tid med I-paden men det är vuxna som sitter med den mest.

Ser dj konstigt när vuxna människor sitter och knappar hela tiden. Har du ett svar varför ??

Link to comment
Dela på andra sajter

Har haft en OP2 tidigare, den var helt ok, men söp tyvärr bort den i Bkk.....
Jag var inte så jätteimponerad av oneplus innan. Men idag är det en high end telefon till ett riktigt bra pris! Rappare telefon finns inte på marknaden idag.. Kollade även en kamera review Huawei p20 pro vs oneplus 6. Det är en jävligt bra kamera i OP6!



Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...