Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Kenneth4618
27 minuter sedan, skrev Boa52:

Tror int du fatta att norrläningar kan handskas med eld, sen har väl åskan gjort det mesta

Nu snackar du skit igen :)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja jag tror att det är höst individuellt oavsett vart man valt att bosätta sig. Att grilla i sin egen grill på egen tomt( där det vad jag förstår inte råder något eldningsförbud) klarar nog de flesta av.

Vet du hur långt en eldflaga kan dra iväg, Det är det ag sger vi norrrläningar har gjort upp eld i skog och överallt men vi vet när vi inte kan, det vet inte

en storstadsbo och sörlänning, Varför slutade dom sälj engångsgrillar, dom använder vi inte här

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev audirs2:

Kom ner i morgon till min verkstad så får du se var jag har blästrat och målat över 6 0 0 0 st containers!!!:big_smile:

Hur inteligent är man om man målar 6000 st containar, ok pengar och jobb inteligent, NJA

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
31 minuter sedan, skrev Boa52:

Hur inteligent är man om man målar 6000 st containar, ok pengar och jobb inteligent, NJA

Ja att man inte behöver vara så smart när man jobbar som vaktmästare på socialen har du lyckats bevisa för länge sedan :)

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Ja att man inte behöver vara så smart när man jobbar som vaktmästare på social har du lyckats bevisa för länge sedan :)

Där har du fel , att måla en massa containar, helt enkelt, att sköta om 250 människor inte lätt det tror jag du förstår. Döda ting lätt, männikor svårt

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
Precis nyss, skrev Boa52:

Där har du fel , att måla en massa containar, helt enkelt, att sköta om 250 människor inte lätt det tror jag du förstår. Döda ting lätt, männikor svårt

Är det 250 människor på långvården?

Eller andra inrättningar?

Och 1 skötare på 250 människor.....

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Är det 250 människor på långvården?

Eller andra inrättningar?

Och 1 skötare på 250 människor.....

Varför måste du va dum, 250 soc,arbetare men du vill bara spela Allan

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
Precis nyss, skrev Boa52:

Varför måste du va dum, 250 soc,arbetare men du vill bara spela Allan

Skötte du om 250 soc arbetare?

Kan dom inte sköta om sig själva?

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Boa52:

Där har du fel , att måla en massa containar, helt enkelt, att sköta om 250 människor inte lätt det tror jag du förstår. Döda ting lätt, männikor svårt

Vem har påstått att det är lätt att sköta människor?

För den delen är det ibland inte alltid helt enkelt att byta toner ellet fylla på papper i en skrivare heller. Men byta sommar/vinterdäck, tömma papperskorgar, vattna plastblommor på socialen det behöver man knappast vara raketforskare för att göra.

Däremot att få förtroende till att löpande tex renovera/måla containrar i egen regi, det krävs det flit, noggrannhet och driftighet till. Att bli satt i åtgärd av Samhall smäller nog inte mycket i jämförelse.

Men du fattar väl inte såna banala saker då du lever i din bubbla....trots dina som du påstår 100+ års arbetslivserfarenhet.

All heder till småföretagare som @audirs2

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Soengsang:

Vem har påstått att det är lätt att sköta människor?

För den delen är det ibland inte alltid helt enkelt att byta toner ellet fylla på papper i en skrivare heller. Men byta sommar/vinterdäck, tömma papperskorgar, vattna plastblommor på socialen det behöver man knappast vara raketforskare för att göra.

Däremot att få förtroende till att löpande tex renovera/måla containrar i egen regi, det krävs det flit, noggrannhet och driftighet till. Att bli satt i åtgärd av Samhall smäller nog inte mycket i jömförelse.

Men du fattar väl inte såna banala saker då du lever i din bubbla....trots dina som du påstår 100+ års arbetslivserfarenhet.

All heder till småföretagare som @audirs2

Sorry gubbe det du skriver fans inte i mina arbesuppgifter utan bara i din elaka fantasi, du fattar noll som vanligt. Du är ett stort EGO gubbe

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev Boa52:

Sorry gubbe det du skriver fans inte i mina arbesuppgifter utan bara i din elaka fantasi, du fattar noll som vanligt. Du är ett stort EGO gubbe

Men hur skötte du om 250 soc arbetare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Sorry gubbe det du skriver fans inte i mina arbesuppgifter utan bara i din elaka fantasi, du fattar noll som vanligt. Du är ett stort EGO gubbe

Lär dig o komma ihåg vad du skriver!

Vill du jag ska leta upp det?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Sorry gubbe det du skriver fans inte i mina arbesuppgifter utan bara i din elaka fantasi, du fattar noll som vanligt. Du är ett stort EGO gubbe

Du har ju själv skrivit det

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Nu har det klarnat vem jag tillägnade dagens bild ;)

Det iallafall han som först dök upp i min tanke när jag såg skylten

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Skogsbränderna i norr är helt klart anlagda av Samerna som inte skott om renarna inför sommarbetet.

 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Där har du fel , att måla en massa containar, helt enkelt, att sköta om 250 människor inte lätt det tror jag du förstår. Döda ting lätt, männikor svårt

Börja förstå varför ni i Norrland inte kallas för civiliserade människor! Sätta på renar och skit, tvi vale!:rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev audirs2:

Börja förstå varför ni i Norrland inte kallas för civiliserade människor! Sätta på renar och skit, tvi vale!:rotfl:

Nja, gäller nog mest de i inlandet.....ute vid kusten finns industrin och normala människor, finns förvisso i inlandet också med man blir skeptisk då man läser vissas rappakalja, så det är nog ett fåtal.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
5 timmar sedan, skrev samet:

Snikfrukost på grossen i Uppsala... men ingen @Kenneth4618 här inte... 

 

20180719_065217.jpg

Hos Dahl ser jag

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Hos Dahl ser jag

Stämmer bra. Snart klar i Uppsala. Då drar jag till @Enis land för en snabb justering. Sedan tillbaka till Huddinge... tur att jag trivs med att köra bil...

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev ellim63:

Rensar chili!

 

DSC_4598.thumb.JPG.3dd198baee66987d382a681dcfd87849.JPG

Och chili rensar magen!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Njuter av att i morgon går jag på min första semesterdag på över två år. 

IMG_20180719_174407.thumb.jpg.b198a5eaf7a2b14472b1660ebfa43162.jpg

😉

Ska ut och flyg/tågluffa 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har vart sosse i många  år   men har sett  saker som gör  mig förbannad

Det finns inget  parti som stämmer med mina åsikter

Jag är till och  medlem i SD

Det har inget och göra med  flyktingar

Utan de är de gangster som har fuskat sig in här nu  

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...