Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Har du blivit vegeterian ?  [emoji6]
Nääää! Maten i annan tråd[emoji846][emoji12]

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev clion:

Du skrev inlägg eller svar men hittar det inte  

Är du blockad eller

 

Gjorde ett inlägg som blev dubbelt och tog därför bort det ena.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

25 grader så det är bara och njuta av tillvaron

IMG_20180706_175905.thumb.jpg.76a2b8eb158855e14abf39f26824ca0d.jpg

Hade gärna varit i Orust nu men tyvärr :(

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

It's a hard work but someone has to do it..

 

Gräsmattan behöver vattnas :wacko:

 

20180706_180458.thumb.jpg.ab6552c8debc5c0c9df686966a3aaa1a.jpg

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar in Ovädret dundrar på runt om Pennybridge !

IMG_20180706_182951.JPG

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kors i taket!

Lyckades lura med mig grabben ut för middag och fotboll på paddan.

 

Sangmal skulle virka juldukar så han ställde in.

 

image.thumb.jpg.ab71779ab631a64093d9defcf05dc86e.jpg

 

 

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev hamnoi:

Kors i taket!

Lyckades lura med mig grabben ut för middag och fotboll på paddan.

 

Sangmal skulle virka juldukar så han ställde in.

 

image.thumb.jpg.ab71779ab631a64093d9defcf05dc86e.jpg

 

 

 

 

Wtf! Ingen Sparken? ???

 

Link to comment
Dela på andra sajter

It's a hard work but someone has to do it..
 
Gräsmattan behöver vattnas :wacko:
 
20180706_180458.thumb.jpg.ab6552c8debc5c0c9df686966a3aaa1a.jpg
 
 
 
Kul se att du fått plats för din öl. Menar att du fick stångas på Balkongen när din goda fru tog över.
Hopas ni trivs i nya Bostaden.

Trevlig Helg

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Knasen:

Wtf! Ingen Sparken? ???

 

Satans Carlsberg som dikterar villkoren, inte ett ställe här som har sparken nu😡

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Nilsson68:

Kul se att du fått plats för din öl. Menar att du fick stångas på Balkongen när din goda fru tog över.
Hopas ni trivs i nya Bostaden.

Trevlig Helg

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
 

Ja det är skönt att slippa öla och trängas ihop med tomater, thaibasilika, chiliplantor, pelargoner eller andra halv-vissna typer 😆

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
13 minuter sedan, skrev Knasen:

Ja det är skönt att slippa öla och trängas ihop med tomater, thaibasilika, chiliplantor, pelargoner eller andra halv-vissna typer 😆

 

 

Hoppas att det inte var min frus provtryckning av er bekvämlighetsanläggning som gjorde att ni behövde flytta?

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Kenneth4618:

Hoppas att det inte var min frus provtryckning av er bekvämlighetsanläggning som gjorde att ni behövde fytta?

Nädå 😁

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Bullar upp hemma - kompisarna kommer strax....

 

IMG_5699.thumb.JPG.4325794f17aca861568a3ace21f55022.JPG

 

 

Hade jag dukat upp melon till mina kompisar hade det nog inte räckt med ett blått öga.

 

Men du har nog glömt doftljus och ballonger för att få den där ultimata party upplevelsen:party:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Hade jag dukat upp melon till mina kompisar hade det nog inte räckt med ett blått öga.
 
Men du har nog glömt doftljus och ballonger för att få den där ultimata party upplevelsen:party:
Lillsnorren, dina perversa hak i Bkk och dom som piskar dig och låser in dig i en hundbur... Det är inga riktiga vänner! Menar du att du servera dina "vänner" med en bitboll så är det accepterat?

Smack that bitch up!


Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte varför Rillex namn dök upp i mitt ganska skruvade huvud, när jag öppnade denna flarra..😎

20180706_195207.jpg

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev wUThai:

Lillsnorren, dina perversa hak i Bkk och dom som piskar dig och låser in dig i en hundbur... Det är inga riktiga vänner! Menar du att du servera dina "vänner" med en bitboll så är det accepterat?

Smack that bitch up!


Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Jag betackar mig dina sexdrömmar, du är gift för helvete! Sluta skicka bilder på den skrumpna saken du kallar ”åderpåle” men som mest liknar en torkad maggot.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte varför Rillex namn dök upp i mitt ganska skruvade huvud, när jag öppnade denna flarra..[emoji41]
20180706_195207.thumb.jpg.fc1a49a94f0691f033d7372596f3dbe5.jpg
Därför han är så jäkla go, färg glad och öppen.


Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 timme sedan, skrev hamnoi:

Jag betackar mig dina sexdrömmar, du är gift förnhelvete! Sluta skicka bilder på den skrumpna saken du kallar ”åderpåle” men som mest liknar en torkad maggot.

Gubben, du vet att jag tycker om dig! Jag har inga fördomar! 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Sangwal:

Vet inte varför Rillex namn dök upp i mitt ganska skruvade huvud, när jag öppnade denna flarra..😎

20180706_195207.jpg

Frågan jag ställer mig är: Varför åkte du till 4st bolag innan du hittade den flaskan?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev hamnoi:

Frågan jag ställer mig är: Varför åkte du till 4st bolag innan du hittade den flaskan?

När självaste mäster Hamnoi, säger att det är en flaska för champions, då ligger man i.

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Så ja. Då har jag byggt ihop denna tyska maskin. Och de garanterar tydligen att den inte innehåller några kemiska stridsmedel....

 

IMG_5702.thumb.JPG.7584e7a2aefb15841f97320ff8a8e71b.JPG

 

 

IMG_5707.thumb.JPG.1c7b871b1fd3f6bd070941a4d767464e.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
13 timmar sedan, skrev hamnoi:

Hade jag dukat upp melon till mina kompisar hade det nog inte räckt med ett blått öga.

 

Men du har nog glömt doftljus och ballonger för att få den där ultimata party upplevelsen:party:

Ja fan, du hade helt rätt. Dom ratade frukten, satt bara i varsitt hörn, rengjorde vapnet, snortade och skröt om vilka gäng de var med i.

Nästa gång bjuder jag bara väninnorna från bridgeklubben.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...