Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

andrejsdenruskige
Gå inte till lokala flygpizzan, för där sitter hela oslomaffian [emoji482]


Nu är jag inte helt med.
Dicks det öl någonstans på en flygplats?
Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

 


Nu är jag inte helt med.
Dicks det öl någonstans på en flygplats?

 

Hemma med en 3’5 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
53 minuter sedan, skrev jlh66:

Om man hårdgranskar möstret i sömmarna så ser det faktiskt ut som lågprisjeanse?

Nja, det är väl inte lågpris, men långt ifrån det dyraste. 

 

Fin öl drickes oavsett. 

 

7AC6351F-4700-49CE-AC40-858472CA5611.thumb.jpeg.2d1afbeffee3a913bbacea8d239df7e4.jpegB1D72F83-3F9A-462C-A5CD-3C984B9E1EF1.thumb.jpeg.fa0784a66a9dc037a40428accf0eaf9f.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev jlh66:

Rostig och ingen Bahco..0 poäng. trodde först att grillen va en variant av bajamaja 😲

Grillar inte shiftnyckel.

Sedan så är utsidan på grillen inte samma som insidan, tvärt om med din bajamaja.

Sedan så är inte Bahco samma som man köpte för 40 år sedan, nu tillverkas det i samma fabriker som allt annat i Kina.

Du betalar bara mer får samma sak.

Du kan nu köpa skitbilliga skit bahco och bra dito, samma som alla andra.

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev scorpio63:

Grillar inte shiftnyckel.

Sedan så är utsidan på grillen inte samma som insidan, tvärt om med din bajamaja.

Sedan så är inte Bahco samma som man köpte för 40 år sedan, nu tillverkas det i samma fabriker som allt annat i Kina.

Du betalar bara mer får samma sak.

Du kan nu köpa skitbilliga skit bahco och bra dito, samma som alla andra.

 

Nja, inte skulle jag lagt kött på det där gallret, är ju inte särskilt svårt att göra rent efter grillning.

Och tar man in verktygen så rostar de inte.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Nja, inte skulle jag lagt kött på det där gallret, är ju inte särskilt svårt att göra rent efter grillning.

Och tar man in verktygen så rostar de inte.

Lite skit rensar magen som vi säger här i norrland.

Jag garanterar att grillen är mer hygienisk än vad du än köper utanför ditt eget kök.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

:haha:Det är detta som härdar. Då blir man inte magsjuk så fort man anländer till Thailand 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev scorpio63:

Lite skit rensar magen som vi säger här i norrland.

Jag garanterar att grillen är mer hygienisk än vad du än köper utanför ditt eget kök.

Säkert, men inte särskilt aptitligt med skitiga grillgaller.

Men nu är inte ensam, det där är ett vanligt fenomen.....personligen fattar jag inte varför det ska vara så svårt att hålla gallren rena.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
1 minut sedan, skrev Soengsang:

Säkert, men inte särskilt aptitligt med skitiga grillgaller.

Men nu är inte ensam, det där är ett vanligt fenomen.....personligen fattar jag inte varför det ska vara så svårt att hålla gallren rena.

Jag håller med, jag skurar med svinto varje gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev scorpio63:

Lite skit rensar magen som vi säger här i norrland.

Jag garanterar att grillen är mer hygienisk än vad du än köper utanför ditt eget kök.

Ang shiftnyckeln så är det ett verktyg jag hittade i växthuset nu när jag plockade ner det som var kvar av det.

20180511_201723.thumb.jpg.04fc3a7e5f402723130a0c5a707f1588.jpg

Nu är ett nytt växthus beställt som ska tåla snölast, jag åker ju utomlands nästa jul oxå.

Resterande bitar kommer att byggas små växthus till pallkragarna:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag håller med, jag skurar med svinto varje gång.

Jag fattar inte varför, jag bränner ur dom och drar med stålborste.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev scorpio63:

Ang shiftnyckeln så är det ett verktyg jag hittade i växthuset nu när jag plockade ner det som var kvar av det.

20180511_201723.thumb.jpg.04fc3a7e5f402723130a0c5a707f1588.jpg

Nu är ett nytt växthus beställt som ska tåla snölast, jag åker ju utomlands nästa jul oxå.

Resterande bitar kommer att byggas små växthus till pallkragarna:-)

Ordning o reda är ingen prio hos dig va?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Precis nyss, skrev scorpio63:

Ang shiftnyckeln så är det ett verktyg jag hittade i växthuset nu när jag plockade ner det som var kvar av det.

20180511_201723.thumb.jpg.04fc3a7e5f402723130a0c5a707f1588.jpg

Nu är ett nytt växthus beställt som ska tåla snölast, jag åker ju utomlands nästa jul oxå.

Resterande bitar kommer att byggas små växthus till pallkragarna:-)

Du skulle behöva en bastant thaidam(ej thaiflicka) som höll ordning på hus o tomt medans du jobbar.

Du får ta med en nästa resa :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Själv så kör jag igång grillen ca 30 minuter innan och låter den bränna av. Sedan kör jag en rengöring innan grillningen. Lätt som en plätt :haha:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev hamnoi:

Ordning o reda är ingen prio hos dig va?

Jodå. men det är inte en sak i sänder nu,

Allt händer samtidigt och då blir det lite rörigt.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Du skulle behöva en bastant thaidam(ej thaiflicka) som höll ordning på hus o tomt medans du jobbar.

Du får ta med en nästa resa :D 

Den jag hade med sist var riktigt fin, Ingen kommer hit till Sverige med mig längre.

Det är bättre att ha vänner på plats där man vill leva.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Själv så kör jag igång grillen ca 30 minuter innan och låter den bränna av. Sedan kör jag en rengöring innan grillningen. Lätt som en plätt :haha:

Japp, bara att bränna ur:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är årets ris borta.

20180511_212349.thumb.jpg.a70d749f6da784c827294a3af346d715.jpg

Nu kommer riset från fjolåret.

20180511_212403.thumb.jpg.e69bd8de64c843df183dddb995c1af5a.jpg

Jag hade förträngt den där jävla björken på baksidan jag fällde förra året.20180511_212446.thumb.jpg.64a19ca972f092ee4a5a5b2362ffb8d5.jpg

 

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev hamnoi:

Ordning o reda är ingen prio hos dig va?

Lite skit rensar.... nä, det ger mer skit

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Mankan:

Oavsett vad så var det en dyr garageinredning. För det var väl mest där den stod oanvänd för att den var för dyrbar att köra med.

Men det blev ju ett par högoktaniga kvalitetsvideor därifrån i alla fall...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Benriach:

Men det blev ju ett par högoktaniga kvalitetsvideor därifrån i alla fall...

Clirres garagevideos är nog fan det bästa jag sett på mpr :)

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Benriach:

Men det blev ju ett par högoktaniga kvalitetsvideor därifrån i alla fall...

Blanda inte ihop mig med Clion tack.

Jag kan nog dumma mig ändå.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Abercrombie:

Den förra boken, "Vägra följa John", var kvalificerat dravel. Gör ett nytt försök med denna.

20180511_150323-1612x1209.jpg

Hahaha, Jennifer Wegerup...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...