Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Hälsar på min pensionsförsäkring.
20180414_094926.thumb.jpg.9af0e07d00a473c6cca75c57af2e041c.jpg
Ja, det kan bli mycket korv av en sån...



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev wUThai:

Hur vet du vad jag får och inte får? Är ju inte så att vi känner varandra. Synd att du framställer dig som lögnare och skitsnackare. Det ska du passa dig för, kan ju bli väldigt otrevligt om du sprider lögner om folk.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Det är väl ingen lögn att du inte får festa utan bevakning i Pattaya. 

Så då sprider jag ingen lögn. 

Så då behöver du inte hota mig 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev wUThai:

Hur vet du vad jag får och inte får? Är ju inte så att vi känner varandra. Synd att du framställer dig som lögnare och skitsnackare. Det ska du passa dig för, kan ju bli väldigt otrevligt om du sprider lögner om folk.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Skitsnackare är vi många här på mpr  mig själv in räknad. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Precis nyss, skrev Stoneys:

Det är väl ingen lögn att du inte får festa utan bevakning i Pattaya. 

Så då sprider jag ingen lögn. 

Så då behöver du inte hota mig 

Är du helt dum i huvudet? Fortsätter du och ljuger om mig så är det inget hot längre utan ett löfte. Seså, kryp tillbaks till din chang och dina sunkbarer och bli charmad av spökerna som du postar här. Nämn inte mig eller citera mig fler gånger. Du är en fucktard och inget annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev wUThai:

Är du helt dum i huvudet? Fortsätter du och ljuger om mig så är det inget hot längre utan ett löfte. Seså, kryp tillbaks till din chang och dina sunkbarer och bli charmad av spökerna som du postar här. Nämn inte mig eller citera mig fler gånger. Du är en fucktard och inget annat.

Träffade tydligen och angående sunk bar så ska jag visa den i Pattaya bakom aveny men det är väl inte en sunk bar enligt dig, men tydligen Harrys och Zip bar. Sluta nu med dina hot för du får bara sitta på bänken ett tag. 

Men jag kommer inte anmäla dig för hotar man folk på ett forum då är man kanske helt hundra. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
3 minuter sedan, skrev Stoneys:

Träffade tydligen och angående sunk bar så ska jag visa den i Pattaya bakom aveny men det är väl inte en sunk bar enligt dig, men tydligen Harrys och Zip bar. Sluta nu med dina hot för du får bara sitta på bänken ett tag. 

Men jag kommer inte anmäla dig för hotar man folk på ett forum då är man kanske helt hundra. 

Som jag misstänkte. Du är inte bara en fucktard utan du är riktigt trögfattad med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev wUThai:

Är du helt dum i huvudet? Fortsätter du och ljuger om mig så är det inget hot längre utan ett löfte. Seså, kryp tillbaks till din chang och dina sunkbarer och bli charmad av spökerna som du postar här. Nämn inte mig eller citera mig fler gånger. Du är en fucktard och inget annat.

Du ljuger om att jag sitter på sunk barer, men det får ju medlemmarna tycka när bild på din bar i Pattaya och dom jag brukar gå på. 

 

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Som jag misstänkte. Du är inte bara en fucktard utan du är riktigt trögfattad med. 

Därför fort sättet du också när du inte vill ha med mig att göra. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Njuuuuter i vårsolen

IMG_20180414_113558.thumb.jpg.dba8965d1031b2098823d01a8a77e3fe.jpg

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Kollar in golv

 

 

image.jpg

Har du "rörjeans"?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
19 minuter sedan, skrev Stoneys:

Du ljuger om att jag sitter på sunk barer, men det får ju medlemmarna tycka när bild på din bar i Pattaya och dom jag brukar gå på. 

Nej, det gör jag inte. Det har du bevisligen visat att du brukar sitta på beerbars "sunkbarer, som jag kallar det för" jag skulle ju givetvis förstått att du inte fattade den kopplingen. Jag brukar också sitta och svinga några öl på diverse sunkbarer. Ser jag Harrys som en sunkbar? Absolut inte, inte ens i närheten av en sunkbar. Beerbar=sunkbar. Förstår du nu? Om inte, så får nån annan försöka förklara för dig. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev wUThai:

Som jag misstänkte. Du är inte bara en fucktard utan du är riktigt trögfattad med. 

Har du blivit moderat som säger vad jag får och inte får sitera eller skriva. Gillar du inte det så får du väl blockera mig. Men du kan ju inte själv sluta :big_smile:

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
2 minuter sedan, skrev Stoneys:

Har du blivit moderat som säger vad jag får och inte får sitera eller skriva. Gillar du inte det så får du väl blockera mig. Men du kan ju inte själv sluta :big_smile:

Nej, men jag blir förbannad när folk ljuger om mig. Att du inte fattar det är ju synd. Men du är ok med att man ljuger om folk man inte ens träffat eller känner. Nu släpper jag detta och tar det mellan fyra ögon nästa gång i Pattaya. Du är väl i Pattaya i December? Jag är där då. 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev wUThai:

Nej, det gör jag inte. Det har du bevisligen visat att du brukar sitta på beerbars "sunkbarer, som jag kallar det för" jag skulle ju givetvis förstått att du inte fattade den kopplingen. Jag brukar också sitta och svinga några öl på diverse sunkbarer. Ser jag Harrys som en sunkbar? Absolut inte, inte ens i närheten av en sunkbar. Beerbar=sunkbar. Förstår du nu? Om inte, så får nån annan försöka förklara för dig. 

 

 

Ha ha nu ljuger du, det är minst 15 år sedan jag satt i en beerbar. Har nog skrivit vad jag tyckte om Nid beerbar också men den höjdes till skyarna av vissa medlemmar här. Jag vet inte vad du tyckte när Nids diskuterades. Bevis att jag suttit i en sådan bar då 

Ändrades av Stoneys

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla bra bildtråd får jag säga :crazy:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-04-09 at 15:26, skrev samet:

Örebro :big_smile:

 

20180409_145042.jpg

20180409_150608.jpg

20180409_150512.jpg

Sista bilden, där bor väl Elim??:big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
7 minuter sedan, skrev M33:

Nu börjar det regna så då blir det ett glas vitt och en bok 👍🏻

 

1575E4BA-F231-4763-87F3-BC7393697598.thumb.jpeg.50fbeec8a725e791a45094f7407ca0fc.jpeg

Lättläst?

;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Lättläst?

;)

Bara blanka sidor, passar en dyselektriker som mig

Link to comment
Dela på andra sajter

Är den som en Moscow Mule (vodka, lime & ginger beer)? 
...d259b059e2c93746ac117cecbf96e3fd.jpg



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
24 minuter sedan, skrev M33:

Bara blanka sidor, passar en dyselektriker som mig

Men du é snygg som fan med de glasögonen på dig..........:thumbsup:

Å då är det ingen form av ironi eller sarkasm utan på fullaste allvar....

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...