Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Att ha ett växlingskontor halvskymt bakom en mur känns inte som ett optimalt läge? Soi Nana. Kursen var för övrigt 3.85 baht för en krona.

20180216_135613-1209x1612.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎01‎-‎27 at 13:45, skrev rolba:

Väntar på att fotbollen ska börja. Bundesliga.

20180127_194108.thumb.jpg.a490efb06a03e52906ead95d45c49c89.jpg

Har du lagt ner Drag racingen Jag gjorde det efter 3 lopp Sålde bilen fick en Saab 96 i inbyte plus kuler

Sen va det raka spåret till paradiset .Fasten jag har frugan från Ghana så är Thailand ett paradis  Ett foto på stugan Ja har en Österrikare

20 meter från stugan Som  har en restaurang  som har en underbar winersnittsel  Den du Lamai ha ha

DSC03389.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev clion:

Har du lagt ner Drag racingen Jag gjorde det efter 3 lopp Sålde bilen fick en Saab 96 i inbyte plus kuler

Sen va det raka spåret till paradiset .Fasten jag har frugan från Ghana så är Thailand ett paradis  Ett foto på stugan Ja har en Österrikare

20 meter från stugan Som  har en restaurang  som har en underbar winersnittsel  Den du Lamai ha ha

DSC03389.jpg

Hur är det med "din" stuga?

Äger du eller din ex fru stugan?

Som jag förstått så bor exfruns mor + övrig släkt där och du har blivit inbjuden att övernatta där när du är på besök med förbehåll att du.

1: är nykter

2: ej har kvinnligt sälskap

 

hur roligt kan det vara att "äga hus" i Thailand med de förbehållen :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Hur är det med "din" stuga?

Äger du eller din ex fru stugan?

Som jag förstått så bor exfruns mor + övrig släkt där och du har blivit inbjuden att övernatta där när du är på besök med förbehåll att du.

1: är nykter

2: ej har kvinnligt sälskap

 

hur roligt kan det vara att "äga hus" i Thailand med de förbehållen :D 

 

Ändrades av clion
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev clion:

Jag äger huset hon marken Mamman och hennes äldre bror bor där Vi jag har vårat rum  mamman sover på golvet i stora rummet det har hon gjort i hela sitt liv Brodern har ett rum .Och i mitt rum kan jag smyg supa   exet har ju sagt till mamman och hålla kol på mig

Så i vårat mitt rum  öppnas dörren åt höger där ställer jag div drycker Modern eller kärniga som jag gillar som fan  Hon lånar pengar till mig ibland hon har kuler i tyget som de sveper om sig då och då Jag har pilsnern bakom dörren hon glor ju på typ sängen mm  så hon är lätt lurad

hon fyller 83 i år hon är härlig

Sätt in en stöt! hon är ju 83. Och sedan ser du till att att du ärver henne och ditt hus blir ditt :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag äger huset hon marken Mamman och hennes äldre bror bor där Vi jag har vårat rum  mamman sover på golvet i stora rummet det har hon gjort i hela sitt liv Brodern har ett rum .Och i mitt rum kan jag smyg supa   exet har ju sagt till mamman och hålla kol på mig

Så i vårat mitt rum  öppnas dörren åt höger där ställer jag div drycker Modern eller kärniga som jag gillar som fan  Hon lånar pengar till mig ibland hon har kuler i tyget som de sveper om sig då och då Jag har pilsnern bakom dörren hon glor ju på typ sängen mm  så hon är lätt lurad

hon fyller 83 i år hon är härlig

Angående kvinnligt sällskap Jag träffade ju en fin Thailändska för 2 år sen hon var härlig tyvär så vågade hon innte förklara för sin äldre syster om mig ( hon vart gift med en rik Engelska Mann  Så jag fick ligga ner i baksättet när vi körde in på tomten  hennes syster bodde jämte och såg allt .Hon tränade på nåt typ friskt och svettis och där fick jag innte komma och titta mm mm Så  jag avslutade förhalandet

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Sätt in en stöt! hon är ju 83. Och sedan ser du till att att du ärver henne och ditt hus blir ditt :D 

Citat

Sluta nu stolle

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Precis gjort laserbehandling (IPL) #4 av 6.

Bröst, mage och rygg är kanske hårfria till semestern....

 

 

0BD074FD-835D-44E3-937F-1C557FA70DC6.thumb.jpeg.b580ee0eafb49191fbdea373dee92348.jpeg

Är du fikus?

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev M33:

Precis gjort laserbehandling (IPL) #4 av 6.

Bröst, mage och rygg är kanske hårfria till semestern....

 

 

0BD074FD-835D-44E3-937F-1C557FA70DC6.thumb.jpeg.b580ee0eafb49191fbdea373dee92348.jpeg

Porrpungen då? :big_smile:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev clion:

Har du lagt ner Drag racingen Jag gjorde det efter 3 lopp Sålde bilen fick en Saab 96 i inbyte plus kuler

Sen va det raka spåret till paradiset .Fasten jag har frugan från Ghana så är Thailand ett paradis  Ett foto på stugan Ja har en Österrikare

20 meter från stugan Som  har en restaurang  som har en underbar winersnittsel  Den du Lamai ha ha

DSC03389.jpg

Är ju inte direkt racingsäsong nu i Sverige så då kan man ju kolla på fotboll i baren.

Jag är inte intresserad av någon Saab så jag får väl ha mitt skrot kvar så länge. :-) Såvida ingen lastar upp rejält med kulor.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev clion:

jag fick ligga ner i baksättet när vi körde in på tomten

Hahahaha! Hysteriskt! Clirre för fan! Dra ner till Thailand och glöm den där Abigail-scammern! Lev livet nu och låt inte henne dra dig på mer pengar! 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Hahahaha! Hysteriskt! Clirre för fan! Dra ner till Thailand och glöm den där Abigail-scammern! Lev livet nu och låt inte henne dra dig på mer pengar! 

Håller med.

Clirre sparka ut kärringen om du inte får dricka i ditt eget hus och tvingas smyg supa.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev wUThai:

Hahahaha! Hysteriskt! Clirre för fan! Dra ner till Thailand och glöm den där Abigail-scammern! Lev livet nu och låt inte henne dra dig på mer pengar! 

Jag känner henne jag gifte mig med hennes  familj  

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev clion:

Jag känner henne jag gifte mig med hennes  familj  

Jo så är det nog, speciellt hennes "bror"...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev clion:

Jag känner henne jag gifte mig med hennes  familj  

Du ödslar bort tid på Abigail Clirre! Hur många år sen var det du träffade henne senast? Förstår verkligen inte att du bara orka lägga ner tid på en illusion! Det kommer aldrig sluta lyckligt mellan er två.. kommer bara kosta dig pengar. Släpp henne nu och lev livet nu! Sluta jaga efter ett fast förhållande... hittar du nån så hittar du nån! När man jagar och måste ha ett förhållande så slutar det sällan bra. Dyker det upp nån som verkar bra så kan man ju satsa på det. Bara ett råd i all välmening.  

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Är du fikus?

Herre  gud måste man håla på med sånt nu

Tur man inte är 30bast Va e det för damer nu för tiden

Link to comment
Dela på andra sajter

Fikus ha ha ha   den va bra  kuken står som f nä nu lägger jag ner n svara på cavemans  inlägg  är ju nada   

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev samet:

 Preppar lite middag... gött att Svedala bjuder till på nått iallafall :haha:

20180216_191234.thumb.jpg.65825670c4b617e16a431bf3601de427.jpg20180216_192247.thumb.jpg.beb65d677b12ca15e6492f0f468ccb79.jpg20180216_192242.thumb.jpg.4b3a8e1a7d1073c150f320f0f6472c31.jpg20180216_192238.thumb.jpg.e9b8f4c796489e884af0257d739987cb.jpg20180216_192252.thumb.jpg.09595014a6bb04caf97783aefb70272a.jpg20180216_191224.thumb.jpg.d7cacb850ba6cd2e7e441826e83dde9c.jpg20180216_191700.thumb.jpg.40a34570b88814dfa1fa7fea84c22ef9.jpg20180216_192054.thumb.jpg.4e4d138e674c7605e64daeb2a680d7f1.jpg

Fan va ni äter

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev clion:

Fan va ni äter

Om du hade satsat på Thailand hade du haft mycket mer fet.. än du har haft på Skype förhållande med Galna.

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...