Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Svettas ute i bubbelbadet...!

 

 

IMG_3141.thumb.JPG.8f0820ecc410866113401b3a5983c1c3.JPG

 

Får strax ta fram en liten svart hit till badtunnan....

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hammarby Sjöstad startar nu sista etappen av byggandet av bostäder, detta område hette förut Lugnets Industriområde och där startade jag "consörnen" för 30 år sedan i feb 1988!

Nu har dom kört fast med en pålmaskin och jag fick äran att tillverka en special borr som skall spruta vatten under högt tryck så borrfan kommer loss som kostar 2,000,000.-! :good:20180119_142319.thumb.jpg.50f6cc607ba6ad350b644148f943e818.jpg

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev Stoneys:

Insuper en sen julklapp, DSC_0311.thumb.JPG.47594763523c8590bd3268f22ebf0c25.JPGDSC_0312.thumb.JPG.6e88e99f7d61aebfab420a2af5e7ac94.JPG

Julklapp? Ser mer ut som en straffklapp! :mdr: 

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev wUThai:

Julklapp? Ser mer ut som en straffklapp! :mdr: 

Tycker inte jag,;) När man får Thailands bästa öl hem levererad så ler man bara:big_smile:

Sang som, är som det är, tar en stänkare när det bjuds.

Finns 2 sorters "idi*tER" dom som bjuder och dom som tackar nej.

Bjuder aldrig och tackar inte nej till en bjudning. ;)

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Stoneys:

Tycker inte jag,;) När man får Thailands bästa öl hem levererad så ler man bara:big_smile:

Sang som, är som det är, tar en stänkare när det bjuds.

Finns 2 sorters "idi*tER" dom som bjuder och dom som tackar nej.

Bjuder aldrig och tackar inte nej till en bjudning. ;)

Haha! Skulle aldrig bjuda en vän på SangSom eller på en Beer Chang.. Beer Chang smakar bara Aber och är skitkass idag sen dom sänkte % halten. Finns väl bara en sak som är värre i Thailand när det gäller dricka, och det är Hong Thong! Vidrigt är bara förnamnet! Jag hade absolut tackat nej till en sån bjudning! 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev wUThai:

Haha! Skulle aldrig bjuda en vän på SangSom eller på en Beer Chang.. Beer Chang smakar bara Aber och är skitkass idag sen dom sänkte % halten. Finns väl bara en sak som är värre i Thailand när det gäller dricka, och det är Hong Thong! Vidrigt är bara förnamnet! Jag hade absolut tackat nej till en sån bjudning! 

 

OK, då bjuder jag på en flaska ,Lao kao ;) efter som du ratar det andra. förresten bjuder jag aldrig,;)

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev wUThai:

Haha! Skulle aldrig bjuda en vän på SangSom eller på en Beer Chang.. Beer Chang smakar bara Aber och är skitkass idag sen dom sänkte % halten. Finns väl bara en sak som är värre i Thailand när det gäller dricka, och det är Hong Thong! Vidrigt är bara förnamnet! Jag hade absolut tackat nej till en sån bjudning! 

 

Ojojoj, nu står du inte högt på Stålis lista, Hong Thong är No1 i Thailand enligt stålis.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Stoneys:

OK, då bjuder jag på en flaska ,Lao kao ;) efter som du ratar det andra. förresten bjuder jag aldrig,;)

Lao Kao eller Hong Thong.... same same. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev hamnoi:

Ojojoj, nu står du inte högt på Stålis lista, Hong Thong är No1 i Thailand enligt stålis.

Stålis är i en annan liga!  

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Lao Kao eller Hong Thong.... same same. 

Fan, vad du har för åsikter;)," OM " jag skulle nu bjuda, du nekar till många sorter.

då får det fan duga med Mekong.;) Eller nekar du till fler sorter som jag aldrig skulle bjuda på, ;)

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Stoneys:

Fan, vad du har för åsikter;)," OM " jag skulle nu bjuda, du nekar till många sorter.

då får det fan duga med Mekong.;) Eller nekar du till fler sorter som jag aldrig skulle bjuda på, ;)

Ja, du är ju bara snål.. då får du väl hänga utanför 7/11 och hinka sunkiga Chang ihop med BTT! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Ja, du är ju bara snål.. då får du väl hänga utanför 7/11 och hinka sunkiga Chang ihop med BTT! :)

 

Bjuda=dumt

Neka=dumt

;)

2 st idi*ter den som nekar och den som bjuder.

 

 

 

 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Stoneys:

 

Bjuda=dumt

Neka=dumt

;)

2 st idi*ter den som nekar och den som bjuder.

 

 

 

 

Ja, alla är vi olika. Själv gillar jag att bjuda och nekar aldrig. Men det är väl därför du hänger i Pattaya 24/7 när du är i Thailand. Sexpat as Cheap-pat! :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev wUThai:

Ja, du är ju bara snål.. då får du väl hänga utanför 7/11 och hinka sunkiga Chang ihop med BTT! :)

Varför gillar du CHANG på din profil dryck.

 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Stoneys:

Varför gillar du CHANG på din profil dryck.

 

Vad tror du? Kanske för att jag gillade Chang en gång i tiden och inte orkat ändra profilbild? Vad tror du? :mdr: 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev wUThai:

Vad tror du? Kanske för att jag gillade Chang en gång i tiden och inte orkat ändra profilbild? Vad tror du? :mdr: 

Vet ej.

Du gillade en gång i tiden.

Orkar ej ändra profil.

 

 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
7 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Preppar inför 50-års firande av arbetskamraten........:thumbsup:

Imon kommer jag vara trött tror jag.......:giggle:

DSCN0360.thumb.JPG.040f2743a37b5db5a5b0b1ccec839f78.JPG

 

 

Skall nog köra "svampenbilder" hela kvällen med min Sony Ericson J10i2 tänkte jag mig........:rotfl:

image.png.6cf23a2e904464a31c8c52133f0d687b.png

 

Uj, uj, uj, uj, jag kommer definitivt vara trött imon.........:giggle:

Men fan va kul det va........:thumbsup:

Man regerade totalt på Boulebar, de andra var inte ens i närheten........:great:

DSCN0378.thumb.JPG.e1fc94c14401c9845d143e9f336a864d.JPG

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev wUThai:

Ja, alla är vi olika. Själv gillar jag att bjuda och nekar aldrig. Men det är väl därför du hänger i Pattaya 24/7 när du är i Thailand. Sexpat as Cheap-pat! :mdr:

Gillar Pattaya skarpt, där kan man gå ut och festa utan behöva ha gumman eller någon annan familj medlem som bevakar vad man gör:big_smile:

För jag får gå ut med polare i Pattaya utan bevakare, även åka till Bkk ett par dagar och tex fira en medlems 50 års kalas där även Clirre deltog.:big_smile:

Sen kan man lätt ta en tur tex till Kho samed som man gör ibland, samt flyga en tur söderut.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Stoneys:

Gillar Pattaya skarpt, där kan man gå ut och festa utan behöva ha gumman eller någon annan familj medlem som bevakar vad man gör:big_smile:

För jag får gå ut med polare i Pattaya utan bevakare, även åka till Bkk ett par dagar och tex fira en medlems 50 års kalas där även Clirre deltog.:big_smile:

Sen kan man lätt ta en tur tex till Kho samed som man gör ibland, samt flyga en tur söderut.

Pattaya är bra, men att hänga där hela semestern är inget alternativ längre... börjat tröttna lite faktiskt. Börjat gilla Bangkok mer och mer. Koh samet, har jag inte besökt än.. men det är för att jag inte är så förtjust i att bada i havet eller ligga på stranden. Ja, det är ju tråkigt om man inte kan röra sig en meter utan sin sambo eller fru. Varför hakar du upp dig på bevakare? Är du lite smygbevakad iaf?! :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev koppar55:

Några drinkar i en trevlig miljö innan seafood buffén.

20180120_172601.thumb.jpg.f095327e4d526eb1de07993b06af00f9.jpg

20180120_172221.thumb.jpg.a799977d3a634f956b0e81e1d23f7c6d.jpg

20180120_172208.thumb.jpg.9466bfbcae416cdada4ff2b536887497.jpg

Tog du på dig löparskorna idag...? 

Ändrades av ellim63
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev wUThai:

Pattaya är bra, men att hänga där hela semestern är inget alternativ längre... börjat tröttna lite faktiskt. Börjat gilla Bangkok mer och mer. Koh samet, har jag inte besökt än.. men det är för att jag inte är så förtjust i att bada i havet eller ligga på stranden. Ja, det är ju tråkigt om man inte kan röra sig en meter utan sin sambo eller fru. Varför hakar du upp dig på bevakare? Är du lite smygbevakad iaf?! :mdr:

Jag har ingen som bevakar mig, jag får gå precis där jag vill och åka tex, till Pattaya ensam utan sambo på semester, det är

det inte många medlemmar som får,  Kenneth och minst en till får det ;-)

Ändrades av Stoneys

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom just hem efter 3h långpromenad i snö och solsken

 

20180120_124725858_iOS.thumb.jpg.2a2a7f2900d79d8ef6d8fe34cc4ceb1a.jpg

 

20180120_124518160_iOS.thumb.jpg.485ce0849b042ff1bf7e6d98e3b762ce.jpg

 

20180120_124503571_iOS.thumb.jpg.eec53eda2eb303ce567030bcc8be32db.jpg

 

20180120_124457521_iOS.thumb.jpg.8c6c1df6760ea52c19d1743cac50ed7f.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...