Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Singelgubbe ikväll Frugan på Damparty så det fick bli Gräsänklingsmat på kvälla nerskjöldes med Julmust :huh:

IMG_20171201_162342.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev B747:

Det finns ju thaitjejer som har sett annat än buffelarslen.

Inte många thaitjejer som inte sett ett buffelarslen och tyvärr får dom se dom på falangubbar, same, same buffelarslen. Du fatta noll

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev svampen:

Singelgubbe ikväll Frugan på Damparty så det fick bli Gräsänklingsmat på kvälla nerskjöldes med Julmust :huh:

IMG_20171201_162342.jpg

Frugan är också på vift. Hon sa att i morgon kan jag leka med dig hela dagen och kvällen. Undrar vad hon menar med det?

Ja Ja nu får man nöja sig med adventskalendern på TV :look_down:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Boa52:

Inte många thaitjejer som inte sett ett buffelarslen och tyvärr får dom se dom på falangubbar, same, same buffelarslen. Du fatta noll

Döm inte andra efter dig själv korkskalle.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev B747:

Döm inte andra efter dig själv korkskalle.

Dåligt svar, dina intressen är att sitta i en pub och supa, synd om din Thaidam som måste följa med varje gång du super till

Hon är en snäll Thaidam och vill ställa upp för fyllfalangen. Hoppas du fattar det och inte bara tänker på ditt Ego

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Boa52:

Dåligt svar, dina intressen är att sitta i en pub och supa, synd om din Thaidam som måste följa med varje gång du super till

Hon är en snäll Thaidam och vill ställa upp för fyllfalangen. Hoppas du fattar det och inte bara tänker på ditt Ego

Ditt intresse är att dricka ur en dunk i skogen,synd om din thaidam som tvingas sitta med dig,hon vill ställa upp för fyllfalangen.

Hoppas du fattar det och inte bara tänker på ditt ego,

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha Ha Nu är Norrlands Dårarna igång kan bli roligt  "E’ glas till öln? Ve fot? Nä, hör’u, ja tror int dä." Ho Ho

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev B747:

Ditt intresse är att dricka ur en dunk i skogen,synd om din thaidam som tvingas sitta med dig,hon vill ställa upp för fyllfalangen.

Hoppas du fattar det och inte bara tänker på ditt ego,

Ah, Sitter inte i skogen och dricker, fattar du inte ironin när vi skriver. Men du visar ju många ggr att du sitter i puben och super

I bland skryter du om det också, mänga på forumet påstår att du är en fyllskalle, även en snäll sådan

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev svampen:

Ha Ha Nu är Norrlands Dårarna igång kan bli roligt  "E’ glas till öln? Ve fot? Nä, hör’u, ja tror int dä." Ho Ho

Ja e fra Bodn. Me flytt ti fjollträsk längesen.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev svampen:

Ha Ha Nu är Norrlands Dårarna igång kan bli roligt  "E’ glas till öln? Ve fot? Nä, hör’u, ja tror int dä." Ho Ho

Svamp skrälle det var inte i närheten av dialekt i norrland, vampsvammel

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Ah, Sitter inte i skogen och dricker, fattar du inte ironin när vi skriver. Men du visar ju många ggr att du sitter i puben och super

I bland skryter du om det också, mänga på forumet påstår att du är en fyllskalle, även en snäll sådan

Jag ger fullständigt fan i vad folk på forumet påstår om mig.Jag har mina kompisar som jag bryr mig om,och resten skiter jag i.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev svampen:

Ha Ha Nu är Norrlands Dårarna igång kan bli roligt  "E’ glas till öln? Ve fot? Nä, hör’u, ja tror int dä." Ho Ho

 

Precis nyss, skrev Boa52:

Svamp skrälle det var inte i närheten av dialekt i norrland, vampsvammel

En från norr säj int näj ti en sup mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja e fra Bodn. Me flytt ti fjollträsk längesen.

Ännu sämre dialekt från norrland eller som du tänkte Boden. Fantasi gubbar

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev B747:

Jag ger fullständigt fan i vad folk på forumet påstår om mig.Jag har mina kompisar som jag bryr mig om,och resten skiter jag i.

Tror @Boa52 ä lit avis du bo i stan o inte han

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Ännu sämre dialekt från norrland eller som du tänkte Boden. Fantasi gubbar

Men sant. Ja ä född i Östersund me flytt till Bodn nä ja va 5. Uppvuxen dä o flytt till fjollträsk efter gymnasiet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev B747:

Jag ger fullständigt fan i vad folk på forumet påstår om mig.Jag har mina kompisar som jag bryr mig om,och resten skiter jag i.

Det är ok men du har ju mage att påstå saker om andra här på forumet, som mej te.x. Håll dej då till dina kompisar skriv inte skit

om oss andra

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Nu Hettar Det Till i Kåtan "Men Vars Ä Täkduka?image.png.ef28788abdd8354a1bd05c1cf827ed44.png

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev svampen:

Ja Nu Hettar Det Till i Kåtan "Men Vars Ä Täkduka?image.png.ef28788abdd8354a1bd05c1cf827ed44.png

Den har du ju stule och sålt, svampskrälle. fick du 1 liter Ok konjak för den

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Enis:

31B29BF1-FF8A-4E52-9D4F-26AB58647E17.thumb.jpeg.52a4fb89095a08dea24f1c56f468e2f0.jpeg

 

CA7CB96A-FED9-4C9B-B89E-BF40205F43E7.thumb.jpeg.277cd3b46f34bd762a2029843fe297c2.jpeg

 

en kycklinggryta med öl på g

 

 

enis

Hej

Åker väl ut, men går det för dej när du lägger ut bilder på din mat, vem f-n är intreserad av vad du äter Huva. Har du inget roligt att berätta en fredagskväll

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Hej

Åker väl ut, men går det för dej när du lägger ut bilder på din mat, vem f-n är intreserad av vad du äter Huva. Har du inget roligt att berätta en fredagskväll

@Enis mat är klass. Skillnad på din barksoppa. 555

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...