Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

20 minuter sedan, skrev clion:

Har vart på gymmet 3 dar i veckan  Det är kul när man orkar mer och det gör det nog om det vil inte skryta  Jag väger 62 och lyfter 68  och så går de på kompisarna undrar mm   men jag  har ju vissa medikamenter .Nåväl Darlingen skickar meddelande och jag sitter med lurarna på tänkte fiska efter musik .Men hon vet inte vad  jag gör just nu så jag kan ju chatta  lite med er

Så här är det jag har regat äktenskapet på Skatte mynd För ansökan om hennes Uppehållstillstånd Och eftersom  jag regat äktenskapet på skattemyndigheten  så blir det olika skatter Så nu får jag 300 kronor med i månaden  PGA att hon är regad som min fru men har inte de sista 4 siffrorna  Och när hon kommer hit så ska jag underhålla henne ha ha Då blir det mer kulor .Så är det MEN DE GREJORNA ÄR FÖR FLYCKTINGARNA NU RÅKA JAG ÅKA MED DÄR TACK JAG ÄR SVERIGE DEMOKRAT OK OM JAG FÅR LITE TYPÅ #== SÅ OK MEN DE JÄVLIGA FLYCKTINGARNA FÅ HYRAN BETALD OCH MATPENGAR MM MM

Nu när du är igång med gymmandet så kanske den här videon från gymmet i Ghana passar.

Nu fattar man var uttrycket "lyfta skrot" kommer ifrån ;)

 

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja har haft lite Ja har vatt på gymmet idag och bara pillar lite på tangenterna  Herre gud  Många frågor med mera kommer

Jag suger på mina Kungar och mår bra SEN KOMMER DET MÅNGA FRÅGOR O M FDET OVCJAG SLÄCKER NER

Link to comment
Dela på andra sajter

608d409c4dfc7de81d94d39a36650eb1.jpg
Frugan är i Thailand, så passade på att rensa i skåpen, hittade en påse vört.

503c939c6083c017ece47cf0c4634479.jpg
Fick bli en avfrostning thai style.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev clion:

Har vart på gymmet 3 dar i veckan  Det är kul när man orkar mer och det gör det nog om det vil inte skryta  Jag väger 62 och lyfter 68  och så går de på kompisarna undrar mm   men jag  har ju vissa medikamenter .Nåväl Darlingen skickar meddelande och jag sitter med lurarna på tänkte fiska efter musik .Men hon vet inte vad  jag gör just nu så jag kan ju chatta  lite med er

Så här är det jag har regat äktenskapet på Skatte mynd För ansökan om hennes Uppehållstillstånd Och eftersom  jag regat äktenskapet på skattemyndigheten  så blir det olika skatter Så nu får jag 300 kronor med i månaden  PGA att hon är regad som min fru men har inte de sista 4 siffrorna  Och när hon kommer hit så ska jag underhålla henne ha ha Då blir det mer kulor .Så är det MEN DE GREJORNA ÄR FÖR FLYCKTINGARNA NU RÅKA JAG ÅKA MED DÄR TACK JAG ÄR SVERIGE DEMOKRAT OK OM JAG FÅR LITE TYPÅ #== SÅ OK MEN DE JÄVLIGA FLYCKTINGARNA FÅ HYRAN BETALD OCH MATPENGAR MM MM

Va svamlar du om? Har du fått en anabolapsykos på gymmet eller? Om du nu är Sverigedemokrat så kan du ju börja med att ta en kvällskurs i svensk grammatik.... Ett hett tips. Hela ditt inlägg är väldigt motsägelsefullt. Vad händer den dag då barn till Sverigedemokrater trackar ditt 50/50 Thai/svenska barn i skolan. Eller den dagen då du som stenbordsalkis i Pattaya kommer på dig själv med att klaga på att Sverige gått åt helvete p.g.a. alla flyktingar som bara kommer och utnyttjar landet och inte har något att tillföra......😂😂😂😂😂😂

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-16 at 14:23, skrev clion:

Ja va la fuller .Men jag bestämde ingen Prem

Asså är du på riktigt?😂😂😂😂😂

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev dooks:

Va svamlar du om? Har du fått en anabolapsykos på gymmet eller? Om du nu är Sverigedemokrat så kan du ju börja med att ta en kvällskurs i svensk grammatik.... Ett hett tips. Hela ditt inlägg är väldigt motsägelsefullt. Vad händer den dag då barn till Sverigedemokrater trackar ditt 50/50 Thai/svenska barn i skolan. Eller den dagen då du som stenbordsalkis i Pattaya kommer på dig själv med att klaga på att Sverige gått åt helvete p.g.a. alla flyktingar som bara kommer och utnyttjar landet och inte har något att tillföra......😂😂😂😂😂😂

Dricker du också kung, eller möjligen T-röd?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kung verkar vara farligt att dricka. Har prövat det några gånger och har haft turen att inte åka dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev dooks:

Va svamlar du om? Har du fått en anabolapsykos på gymmet eller? Om du nu är Sverigedemokrat så kan du ju börja med att ta en kvällskurs i svensk grammatik.... Ett hett tips. Hela ditt inlägg är väldigt motsägelsefullt. Vad händer den dag då barn till Sverigedemokrater trackar ditt 50/50 Thai/svenska barn i skolan. Eller den dagen då du som stenbordsalkis i Pattaya kommer på dig själv med att klaga på att Sverige gått åt helvete p.g.a. alla flyktingar som bara kommer och utnyttjar landet och inte har något att tillföra......😂😂😂😂😂😂

 

Oj  oj oj nu trampade du på en öm MPR-tå

 

besök älgarna och läs på

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Enis:

 

Oj  oj oj nu trampade du på en öm MPR-tå

 

besök älgarna och läs på

 

enis

Vad menar du? Stenbord och Sverigedemokrater🤓

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev clion:

Nu måste jag åka bussen ner till gröna näsan så jag kan svara på era inlägg

Jag skulle föreslå att göra det i omvänd ordning. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev clion:

Nu måste jag åka bussen ner till gröna näsan så jag kan svara på era inlägg

 

10 minuter sedan, skrev Nemo:

Jag skulle föreslå att göra det i omvänd ordning. :)

Så trist att alla bussresor hem igen blev inställda....hoppas clion fick härbärge så han inte frös i natt.

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev clion:

 Så nu får jag 300 kronor med i månaden  PGA att hon är regad som min fru men har inte de sista 4 siffrorna  Och när hon kommer hit så ska jag underhålla henne ha ha Då blir det mer kulor .

Varför får du 300?

Är det något bidrag till de som inte har 4 sista?

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev rolba:

Varför får du 300?

Är det något bidrag till de som inte har 4 sista?

300kr/mån = 30burkar Kung alltså 1per dag ;) 

 

Han skickar ner 4.000kr/mån enligt hans info vad är då 300kr att jubla över kan man ju undra.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar lite med Frugan från Kungens kremering BKK:wai:

IMG_20171026_082841.jpg

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev rolba:

Varför får du 300?

Är det något bidrag till de som inte har 4 sista?

Nu får du skynda dig med giftermålet så du överlever :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte idag men igår. Checkat in i det som ska bli mitt krypin i ett par dagar. Helt ok. Finns allt man behöver, tvättmaskin, diskmaskin, spis och röda led ramper och speglar i sovrummet.😱IMG_1502.thumb.JPG.687642acd9fd0e0e70193a976b7b3d1a.JPGIMG_1503.thumb.JPG.a6fe7546d573786e7ced7892893115ab.JPGIMG_1499.thumb.JPG.3fe69a6e7cd08ff6c48ee908afbb3032.JPGIMG_1494.thumb.JPG.891fc55e59245e85478ac61e3dd30bd4.JPGIMG_1496.thumb.JPG.ae9c4ba32321f35dd65866aa1a07202e.JPG

IMG_1500.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger i poolen kyler ner mig.

fa6d28970d94dac7ba3cb16abedad0e7.jpg

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-24 at 18:15, skrev Enis:

Har du bara varit Bakis två gånger och haft en kvinnlig Chaufför :yarr:

 

Inte min dotter men skulle kunna vara min dotter åldersmässigt, bara min närmaste kollega och arbetskamrat

 

/Enis 

Har varit bakis betydligt fler gånger och då är det hemskt att sitta bredvid och åka.huva

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...