Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev frogfish:

Fuck Södermalm del 1.

Dottern vill av nån anledning ha en rosa resväska😆

1508741954005.thumb.jpg.4272c1b86388108a1c052063a6292160.jpg

Aj Aj Aj :waaaht:  Kabinväska med fyra hjul!!   Det är  till att utmana ödet här på MPR :look_down:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på att redan nu inhandla en HP-stol till ålderns höst. Snacka om kukförlängare när man glider runt i en sån här på hemmet...34f8c08a161d99fea728a9c9f2c6f035.jpg



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Checkar in och kollar in det vesäntligaste

 

B09CBAF3-DCCC-430A-B3E4-F72BEDAB0727.thumb.jpeg.a860e7c5fecfa40c7575845b020df187.jpeg

 

266D6D7D-3F29-4217-A63F-97CBFEFFF48B.thumb.jpeg.0ba6ce306fdb9f813180ed6688ae580c.jpeg

 

BC46DF34-2467-4697-ACC7-F49515186594.thumb.jpeg.ffd658a9a36775a76d440b5b0ee59d9a.jpeg

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrattar i mjugg åt att BTT mer eller mindre lyckats ta över MPR med sina inlägg. Det är bara att gratulera mannen som ständigt lyckas med att få en del att ta honom och hans inlägg på fullaste allvar.

 

Fritz.. 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-22 at 08:27, skrev Soengsang:

Inser att om 1h45min så kommer jag in i Ryssland.
Det e fan som o komma till en annan planet, 100tals papper att signera, tullare o Immigration att muta etc före man kommer därifrån....
62ae374e75ea90ab5807756f27732050.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Testat att åka Suezkanalen? Där kan man prata annan planet...

Där måste man ta ombord en kanallots, som skall ha egen hytt, mutor och speciell mat, halal förstås men att muta med sprit går bra!

Förutom Lotsen måste man även ta med en "Line handler" men  han kan sova på däck, behöver inga mutor och nöjer sej med det som serveras, helst halal.

De senare (3 olika vid lika många tillfällen) satte upp en lite souvenir butik på däck där men kunde köpa egyptiska skräpartiklar, de gubbarna var vi snälla emot, och naturligtvis behövde de inte göra ett skit på sin kanalresa, det gjorde inte den skitviktiga lotsen heller, han åkte med och blev mutad...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev Fritz:

Skrattar i mjugg åt att BTT mer eller mindre lyckats ta över MPR med sina inlägg. Det är bara att gratulera mannen som ständigt lyckas med att få en del att ta honom och hans inlägg på fullaste allvar.

 

Fritz.. 

Rätt, man kan bara skratta åt eländet. Samtidigt är det ju  på något vis synd att de som numera utgör  MPR:s mest aktiva medlemmar finner sånt nöje i detta ständiga ältande.  Förutom vad trådarna nedan ältar som huvudsyfte, hur många gånger har man inte läst om den där jävla vattenkokaren på Herr Changs spis. Fett ointressant "redan" tusende  gången. 

 

Svar ja redan nu för att förekomma det mest självklara svaret: Jag ska från nu börja använda ignorera tråd funktionen.

 

Rant over.

 

btt.thumb.PNG.70dec03033d1f2ea1c46ebd75d56cfab.PNG

 

 

 

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev spooncreek:

Rätt, man kan bara skratta åt eländet. Samtidigt är det ju  på något vis synd att de som numera utgör  MPR:s mest aktiva medlemmar finner sånt nöje i detta ständiga ältande.  Förutom vad trådarna nedan ältar som huvudsyfte, hur många gånger har man inte läst om den där jävla vattenkokaren på Herr Changs spis. Fett ointressant "redan" tusende  gången. 

 

Svar ja redan nu för att förekomma det mest självklara svaret: Jag ska från nu börja använda igenorera tråd funktionen.

 

btt.thumb.PNG.70dec03033d1f2ea1c46ebd75d56cfab.PNG

 

 

 

 

 

Kommer du på MPR-Träffen? :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-21 at 19:59, skrev ellim63:

Du är välkommen närsomhelst, jag hoppas du förstår det! :wai:

Ja ni som tillhör "tunga" gänget passar bra ihop! Mvh 80 kg klubben! :rotfl::rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
4 minuter sedan, skrev audirs2:

Ja ni som tillhör "tunga" gänget passar bra ihop! Mvh 80 kg klubben! :rotfl::rotfl:

 

Flugviktare........

80 kg vägde jag vid födseln........

Mamma har fortfarande inte förlåtit mig för bristmärkena på hennes mage.......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
19 timmar sedan, skrev måne:

Har du lagt ner fotandet på dina härliga promenader eller har P.D dragit ner dig i träsket?

 

Ibland undrar jag vem som drar ner vem i träsket.......

Vi är nog lika goda kålsupare där........:rotfl:

 

Nä, fotandet å promenaderna har jag inte lagt ner men det var bra längesedan nu..........

Haft mycket att göra på helgerna under lång tid men framförallt vädret har man ju haft en hel del övrigt att önska utav.........

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
3 timmar sedan, skrev Enis:

Checkar in och kollar in det vesäntligaste

 

B09CBAF3-DCCC-430A-B3E4-F72BEDAB0727.thumb.jpeg.a860e7c5fecfa40c7575845b020df187.jpeg

 

266D6D7D-3F29-4217-A63F-97CBFEFFF48B.thumb.jpeg.0ba6ce306fdb9f813180ed6688ae580c.jpeg

 

BC46DF34-2467-4697-ACC7-F49515186594.thumb.jpeg.ffd658a9a36775a76d440b5b0ee59d9a.jpeg

 

enis

 

Det var tur att duschväggen var flyttbar, annars hade det varit katastrofalt svängrum åt det hållet..........:giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Enis:

E8C5DE22-D2A9-4B1E-90AF-D11AC3E552E3.thumb.jpeg.862f58e124240e93ae88bf1326377edd.jpeg

 

försöker slappna av i baksätet

 

enis

Inte det lättaste,har gått igenom den proceduren 2 gånger

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev måne:

Inte det lättaste,har gått igenom den proceduren 2 gånger

Har du bara varit Bakis två gånger och haft en kvinnlig Chaufför :yarr:

 

Inte min dotter men skulle kunna vara min dotter åldersmässigt, bara min närmaste kollega och arbetskamrat

 

/Enis 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Enis:

E8C5DE22-D2A9-4B1E-90AF-D11AC3E552E3.thumb.jpeg.862f58e124240e93ae88bf1326377edd.jpeg

 

försöker slappna av i baksätet

 

enis

Fantastiskt med dessa herrelösa bilar :)

 

Among

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick lite leverans från Bkk lite mat en lagad Platta samt minnes mynt från Kungens Tempel.

IMG_20171025_110833.jpg

IMG_20171025_111108.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grannpojkarna har Thaiboxning  som hobby,och i helgen ska dom till Kalasin.

Eftersom det är fattiga grabbar,så boxningen sker i gamla kalsonger.

Det är duktiga killar som tränar varje dag,så idag fick dom nya shorts .

:)

P1030138.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vart på gymmet 3 dar i veckan  Det är kul när man orkar mer och det gör det nog om det vil inte skryta  Jag väger 62 och lyfter 68  och så går de på kompisarna undrar mm   men jag  har ju vissa medikamenter .Nåväl Darlingen skickar meddelande och jag sitter med lurarna på tänkte fiska efter musik .Men hon vet inte vad  jag gör just nu så jag kan ju chatta  lite med er

Så här är det jag har regat äktenskapet på Skatte mynd För ansökan om hennes Uppehållstillstånd Och eftersom  jag regat äktenskapet på skattemyndigheten  så blir det olika skatter Så nu får jag 300 kronor med i månaden  PGA att hon är regad som min fru men har inte de sista 4 siffrorna  Och när hon kommer hit så ska jag underhålla henne ha ha Då blir det mer kulor .Så är det MEN DE GREJORNA ÄR FÖR FLYCKTINGARNA NU RÅKA JAG ÅKA MED DÄR TACK JAG ÄR SVERIGE DEMOKRAT OK OM JAG FÅR LITE TYPÅ #== SÅ OK MEN DE JÄVLIGA FLYCKTINGARNA FÅ HYRAN BETALD OCH MATPENGAR MM MM

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...