Jump to content
IGNORED

Militärtråden

audirs2

Recommended Posts

Enis

Kan vara telefonväxel, mellanförstärkare eller flera andra saker. Svårt att gissa utan bild och plats

Eller en sibborator :-)

Enis

• Fint 4

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

• Replies 833
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• audirs2

335

• Tallviking

113

• Tommy

36

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I Maj var syrran och jag på bilsemester till Normandie. Vi åkte dit för att titta på museum om WW2. På vägen dit stannade vi i Arnhem för att se på krigsmuseet där.    

Mitt besök 1992 på ön Corrigodor i Manilabukten som var en filippinsk och amerikansk befästning under andra världskriget.     En rejäl bössa.   Malintatunneln där de

Karlberg från insidan igår lördag. Träffade även Finlands militär attache den nuvarande. Tv känner säkert han!  Vem e gubben på väggen? Kommer mera bilder senare, den som inte sett detta slott och mil

Posted Images

audirs2

Kan vara telefonväxel, mellanförstärkare eller flera andra saker. Svårt att gissa utan bild och plats

Japp, storleksmässigt kan det stämma! Men mycket intressant militär stuff finns det i Värmdö skogarna! Lägger inga bilder eller Gps cord här!! 

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

GreenValley

Eller en sibborator :-)

Enis

Ja jävlar, det såg ut som hos Amos Persson!

Snart kommer även skrubbleken upp på tapeten! :crazy:

Edited by GreenValley
  • 3 weeks later...
audirs2

Denna filmen har icke jag sett förut! 

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

audirs2

finnarna e inte intreserade av jordfräsar utan de vill ha kvalite på sin utrustning ,som en gammal sissi så vet jag men en hurri vet inte så mycket,,,

Pärkele suomi poika, farkosten har faktiskt  Nato standard nuförtiden, det är inget dåligt betyg! :good:  Hur många egna flygplan tillverkar Finland?  :nono:

• Fint 1

Glenn Phuket

finnarna tillverkar sina övningsplan typ modellen vinka innan de dags för det tyngre planen, men du som hurri har ju ingen aning om detta..

audirs2

finnarna tillverkar sina övningsplan typ modellen vinka innan de dags för det tyngre planen, men du som hurri har ju ingen aning om detta..

Nu missar du att det även tillverkas Fougamagister på lincens från Frankrike!

• 1 month later...
Naam kaeng

finnarna e inte intreserade av jordfräsar utan de vill ha kvalite på sin utrustning ,som en gammal sissi så vet jag men en hurri vet inte så mycket,,,

Hurri?!

Något nedsättande påhopp eller?

• Fint 1
Kenneth4618

När jag låg i lumpen gick alla övningar ut på att lede fi kom från öster

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222