audirs2 Inlagd April 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 14, 2018 47 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Livet fortsätter som vanligt. Bra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 14, 2018 Dela Inlagd April 14, 2018 Besökte I14 för säkerhets skull idag.... men såg tyvärr inga militärer.. .. bara en massa förvirrade ungdomar och halvvuxna som letade skrivsalar för Högskoleprovet. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larsin Inlagd April 14, 2018 Dela Inlagd April 14, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: Besökte I14 för säkerhets skull idag.... men såg tyvärr inga militärer.. .. bara en massa förvirrade ungdomar och halvvuxna som letade skrivsalar för Högskoleprovet. /Enis Ja där stånkade och pustade man när man gjorde rekryten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2018 (ändrad) Ryssen sköt ner jänkarnas moderna vapen med saker som var 40 år gamla! Sedan undrar ryssen hur amerikansk militär teknologi har hamnat i Syrien? I Ukraina undrar man hur rysk militär tek har hamnat i Ukraina? Sedan får man inte glömma att båda sidor har rätt! Ändrades April 27, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Dagens klipp en Kronan för 350:- huja va billigt !?!? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 14, 2018 Dela Inlagd Maj 14, 2018 Man tager vad man haver i fordonsväg när man skall kriga ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2018 https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/L0G9RP/nytt-regemente-pa-gotland-visar-att-vi-har-militara-muskler Höll på att skita ner mig av skratt när jag läste detta! Har för övrigt träffat Ardin för ett år sedan och han tyckte att om hundra år så kan Sverige försvara sig igen, tack för kaffet! Blir riktigt imponerad av svetsarns uttalande! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leni Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Hotet/Kriget är redan här och har etablerat sig, redan nu sker det krigshandlingar i landet som vi betalar för i form av en idi*tisk invandring, Vi har 10,000 tals militärt utbildade personer som tar över mer och mer. Jag tror dom flesta ser det men blundar. Religonen Islam är större för dessa djur än sunt tänkande. Våldtäkter som är vanliga i krig anmäls det 20 st om dan och i stort sätt alla förövare är invandrare. osv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 En del medlemmar borde endast ha tillgång till att skriva i Älgtråden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 2 timmar sedan, skrev GreenValley: En del medlemmar borde endast ha tillgång till att skriva i Älgtråden! Fel Där i ett Demokratiskt Sammhälle ???? Eller ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 20 minuter sedan, skrev svampen: Fel Där i ett Demokratiskt Sammhälle ???? Eller ? Vad är Snurrigt Green Valley ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 2 timmar sedan, skrev Leni: Hotet/Kriget är redan här och har etablerat sig, redan nu sker det krigshandlingar i landet som vi betalar för i form av en idi*tisk invandring, Vi har 10,000 tals militärt utbildade personer som tar över mer och mer. Jag tror dom flesta ser det men blundar. Religonen Islam är större för dessa djur än sunt tänkande. Våldtäkter som är vanliga i krig anmäls det 20 st om dan och i stort sätt alla förövare är invandrare. osv Ja ? Det är fruktansvärt ännu mer fruktansvärt att alla mer eller mindre blir frisläppta utan påföljd satan vad detta sammhälle har havererat tycker alla utom våran Super Regering som tillåter detta ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leni Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 (ändrad) Det som händer är precis vad dom själva säger muslimerna. Demoralisera samhället och skapa kaos och föd många barn samt ta hit så många ni kan. Vi har nu kaos inom så gott som delar av samhället. Våldtäkter blir knapt en notis likaså att dom tränger sig in i hemmet hos folk. Moskerna blir fler och har redan kallelseutrop till att städerna är muslimska. Drog och prostituionshandel är 99 % invandrare. Och snart kommer åtskilliga miljoner vildar från afrika. Stäng Gränserna nu och mota ut packet. Moderaterna försöker ta poäng genom att säga att grova brott ska leda till utvisning, FEL alla brott ska leda till det. haha lite rörigt men jag menar varje ord. Och dom där djävla älgarna ska vi inte tala om. Jag har för mig att man inte ens får ett visum i Thailand förutom månadsvisa om man är dömd. Rätta mig om jag har fel. SD 2018 är en bra början åt rätt håll. Ändrades Maj 21, 2018 av Leni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 7 minuter sedan, skrev Leni: Jag har för mig att man inte ens får ett visum i Thailand förutom månadsvisa om man är dömd. Rätta mig om jag har fel. Behövs inget utdrag ur brottsregister för de flesta visumen....för visum TILL Thailand. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leni Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Behövs inget utdrag ur brottsregister för de flesta visumen....för visum TILL Thailand. Ok jag kan ha fel ska kolla, Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 1 minut sedan, skrev Leni: Ok jag kan ha fel ska kolla, Tack Tror det ev. behövs till någon variant, jag ska hämta mitt typ 5-6:e i ordningen, årliga "Nonim-spouse family ME" imorgon, och jag har då aldrig behövt något utdrag, det krävs inte....nog om det nu, finns lämpligare trådar/avdelningar för det. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2018 Japp, militär och invandring är 2 helt olika saker! Och utvandring åxå för den delen! Folk har ALLTID vandrat någonstans! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Nu är jag redo för morgondagens jubileum/återträff. Det är nu nästan 40 år sedan FN-bataljon 70M grupperade sig i den norra delen av Sinai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2018 Stod parkerad längs gamla Sundsvallsvägen och spanade mot startbana 09 i ca 4 timmar idag, 2 st Jas drog iväg under den tiden! F 18 fick dom inte igång ens, jänkejunk! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 1 timme sedan, skrev audirs2: Stod parkerad längs gamla Sundsvallsvägen och spanade mot startbana 09 i ca 4 timmar idag, 2 st Jas drog iväg under den tiden! F 18 fick dom inte igång ens, jänkejunk! Var du i Uppsala? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2018 16 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Var du i Uppsala? Yes sir! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 26, 2018 Dela Inlagd Maj 26, 2018 9 timmar sedan, skrev audirs2: Yes sir! De började flyga på eftermiddagen och några gånger i natt. Du kunde ju kommit in på en fika då du var mycket nära min bryggare och jag vae hemma hos den “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2018 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: De började flyga på eftermiddagen och några gånger i natt. Du kunde ju kommit in på en fika då du var mycket nära min bryggare och jag vae hemma hos den Tänkte på det faktiskt, kom upp till avfarten gamla Uppsala med termosen, man ser bra därifrån! Det var en gammal man som tog fram mobilen och fotade när "hemliga" Jas drog iväg, då kom militia och drog han i örat! Den juridiska gränsen gäller tydligen några meter från staketet ut tydligen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2018 https://svenska.yle.fi/artikel/2018/06/07/hogsta-militarledarna-fran-usa-och-ryssland-mots-i-helsingfors-pa-fredag-deras Skålar dom i vodka eller whiskey? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 16, 2018 https://www.independent.co.uk/news/world/europe/russia-norway-us-marines-nato-border-moscow-ukraine-crimea-a8399601.html Norge så rädda för ryssen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu