Jump to content
IGNORERAD

Militärtråden

audirs2

Recommended Posts

Tv 10 har hyfsade  VV 2 dokumentärer Idag var om E Mannstein Kl 16.55 För sport fånar har de mycket oxå Nu är det mycket Bögfotboll 

Offe

Dela på andra sajter

USA 0 Finland 1!  :good:  Fina smällar blir det!  

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Finland förbereder sig! Fin animation i slutet av filmen!

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/militar-kan-kallas-in-vid-terrorangrepp_4349957.svd

Har alltid önskat att få försvara mosker och annat religöst junk! Men vi har öppet mellan 08 - 17 bara! 

Nähä Du, med dom ärtbössorna Sverige å Finland har kan man ente försvara saj :(   Di skulle för längesen utvecklat en var mans robot som kan skjuta ner di ryska flygen .-

Dela på andra sajter

Sverige lär ha 4 Obs 4 artilleripjäser I det mesta är vi sämre än Finland Utom flyg och ubåtar Så om nått händer får vi lita på Suomi igen 

Offe

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Kenneth4618

http://www.di.se/artiklar/2015/3/24/svenskt-flyg-overvakade-ryska-stridsplan/

Nu säger Wallström till på allvar, då lyssnar nog ryssen!  :haha:  Menar att eftersom hela Arab gänget slutat handla av oss efter hennes "tillsägelse" så borde ju ryssen göra samma!  :nono:

Putin darrar nog av skräck nu

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Nu i Finland, ubåtsjakt pågår, den var först i Estland å kolla och är nu 7 km utanför Helsnigfors och kollar. Marinen har släppt 3 st varnings bomber, marinen i Sverige är på alerten nu åxå! 

Dela på andra sajter

Finnarna bombar och min idol uttalar sig igen :)

Det är råa tag nu säger han, ingen svensk mellanmjölk alltså, utan finsk SISU?

33c7abf6beeceeeca22cc183627e52c7.jpg

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nu i Finland, ubåtsjakt pågår, den var först i Estland å kolla och är nu 7 km utanför Helsnigfors och kollar. Marinen har släppt 3 st varnings bomber, marinen i Sverige är på alerten nu åxå! 

Vissa krafter vill ha Sverige och Finland med i Nato.Det är förmodligen inga ryska ubåtar heller.

Kraftig propaganda i kvällstidningarna i båda länderna om att ryssarna mobiliserade 80.000 man uppe i norr.

Jag såg inget i tidningarna om att Nato hade övningar några kilometer från ryska gränsen i Estland bla.

Finland,Sverige och Nato har världens största flygövningar i norrland.Nato har baser runt hela Ryssland i princip och satte dit en marionettregering bla. i Ukraina, som Obama medgav.

Finland och Sveriges förra regering undertecknade ett avtal om värdlandsstöd med Nato. Det innebär att Sverige och Finland tillåter och underlättar för Natostyrkor som vill genomföra krigsövningar och bedriva krigsinsatser mot tredje land med Sverige och Finland som bas. Det gör det även möjligt för Nato att använda Sverige och Finland som passage för trupper och krigsmaterial.

Ukraina är en historia i sig som Nato ljuger kraftigt om.Men tror man på huvudmedian så är Ryssland alltid boven i dramat.

USAs har varit i krig i princip nästan hela tiden sedan den uppkom.

USA har 2 armeer pentagon och langley som bedriver ISIS.

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

Vissa krafter vill ha Sverige och Finland med i Nato.Det är förmodligen inga ryska ubåtar heller.

Kraftig propaganda i kvällstidningarna i båda länderna om att ryssarna mobiliserade 80.000 man uppe i norr.

Jag såg inget i tidningarna om att Nato hade övningar några kilometer från ryska gränsen i Estland bla.

Finland,Sverige och Nato har världens största flygövningar i norrland.Nato har baser runt hela Ryssland i princip och satte dit en marionettregering bla. i Ukraina, som Obama medgav.

Finland och Sveriges förra regering undertecknade ett avtal om värdlandsstöd med Nato. Det innebär att Sverige och Finland tillåter och underlättar för Natostyrkor som vill genomföra krigsövningar och bedriva krigsinsatser mot tredje land med Sverige och Finland som bas. Det gör det även möjligt för Nato att använda Sverige och Finland som passage för trupper och krigsmaterial.

Ukraina är en historia i sig som Nato ljuger kraftigt om.Men tror man på huvudmedian så är Ryssland alltid boven i dramat.

USAs har varit i krig i princip nästan hela tiden sedan den uppkom.

USA har 2 armeer pentagon och langley som bedriver ISIS.

Så det var alltså en undervattenfarkost från USA som var i skärgården utanför Helsingfors idag då eller ?

CIA eller Navy Seals ?

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Så det var alltså en undervattenfarkost från USA som var i skärgården utanför Helsingfors idag då eller ?

CIA eller Navy Seals ?

Är det någon som har bevis vad det var för något utanför Stockholm eller helsingfors?

Jag har inte läst om incidenten utanför Helsingfors förutom det jag såg nu på mpr.

P.S Ingen skärgård att tala om utanför H-fors.

Dela på andra sajter

CIA eller Navy Seals ?

De gör väl som svenskarna, jagar sillastim, de finns bevisligen.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Det bästa vore nog om Finland och Sverige höll sig utanför Nato medlemskap, men att man håller dörren öppen för hjälp från väst. Detta håller troligen ryssen lite lugnare om det finns 2 st länder nära dom som INTE är med i Nato!

Dela på andra sajter

Oregistrerad

CIA eller Navy Seals ?

Hahaa!

Finska försvarsministerns har meddelat att teoretiskt sett så är det möjligt att det var en ubåt.

Men med säkerhet så vet man inte ett skit, bara att dom har haft känning på någonting.

Om jag kastade en nyckelknippe förbi honom och han inte visste vad det var för något så är det en UFO.

UFO förkortning av unidentified flying object.

Tro inte på kvällstidningarna att Ryssland är ett hot mot våra länder.Det är USA som är det riktiga hotet och alla länder som 

inte säljer olja eller slutar att använda dollar är terrorister enligt USA.Som Irak,Libyen,Ryssland,etc.

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

Är det någon som har bevis vad det var för något utanför Stockholm eller helsingfors?

Jag har inte läst om incidenten utanför Helsingfors förutom det jag såg nu på mpr.

P.S Ingen skärgård att tala om utanför H-fors.

Tror du sådana uppgifter publiceras på Aftonbladet ! :whoco5:

Dela på andra sajter

Hahaa!

Finska försvarsministerns har meddelat att teoretiskt sett så är det möjligt att det var en ubåt.

Men med säkerhet så vet man inte ett skit, bara att dom har haft känning på någonting.

Om jag kastade en nyckelknippe förbi honom och han inte visste vad det var för något så är det en UFO.

UFO förkortning av unidentified flying object.

Tro inte på kvällstidningarna att Ryssland är ett hot mot våra länder.Det är USA som är det riktiga hotet och alla länder som 

inte säljer olja eller slutar att använda dollar är terrorister enligt USA.Som Irak,Libyen,Ryssland,etc.

Du är för gullig med ditt brinnande USA-hat som du ständigt och jämt predikar ut !

Dela på andra sajter

Tror du sådana uppgifter publiceras på Aftonbladet ! :whoco5:

Där publicerar de mest div alu-båtar från skärgården.

Ändrades av tomurdoc

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...