Tallviking Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 När jag låg i lumpen gick alla övningar ut på att lede fi kom från öster Och man plottade alltid fienden med rött på alla kartor Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 1, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2014 Måste va nått fel på mig, men jag njuter när jag ser hur dom dödar ISIS svinen! Sedan har dom Bajens färger osså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2014 Yankie boys gillar Häglunds "bandvagnar"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 http://youtu.be/O8YUvKQ6cL0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2014 http://youtu.be/O8YUvKQ6cL0 Klart man måste va ledig å suupa lite! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Klart man måste va ledig å suupa lite! Jag har läst boken om Spetsnaz som du rekommenderade.Nu snackar vi håååårda boys. Har också läst en annan bok som en fd.avhoppad GRU Major har skrivit om spetsnäzorna. Mycket intressant läsning om dom som bla.badar och kör das U-båt i våra vatten he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Skit i ryssarna,vi har mycket värre krig att vänta här hemma om inte SD får allas röster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Skit i ryssarna,vi har mycket värre krig att vänta här hemma om inte SD får allas röster. Heligt krig mot oss otrogna hundar som vi kallas. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Här har vi ett mycket intressant klipp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Slänger in ett mycket intressant klipp till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 (ändrad) Här har vi ett mycket intressant klipp Snacka om svar på tal! Roligt att se reaktionerna på de andra i bild de blev som förstenade, när hon radade upp orsak på orsak!! Ändrades December 6, 2014 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Slänger in ett mycket intressant klipp till. Snacka om tänkvärt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2014 Har lite svårt att förstå det militära här? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2014 Lite finsk flygfilm med svensk text! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Då jag var hemvärnet så kom dom västerifrån mot GBG Men.. de startade i Murmansk. Offe När jag låg i lumpen gick alla övningar ut på att lede fi kom från öster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Lite finsk flygfilm med svensk text! TOP GUN på finska “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2014 Dags för repmånad igen gubbar! Enligt Erässen" vill 57% va med! Min lastbil är krigsplacerad fast den är avställd, men kriga kan den! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 En gång i tiden så var jag krigsplacerad i Kalix.Vi skulle åka bandvagn från Umeå och ända dit.Nu tror jag att jag är krigsplacerad hemma. Det var en rolig tid på I 20.RIP gamla I 20. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2014 Men varför heter det repmånad? Ingen är ju inne en hel månad heller!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Dags för repmånad igen gubbar! Enligt Erässen" vill 57% va med! Min lastbil är krigsplacerad fast den är avställd, men kriga kan den! Har du målat "Helikopter" på lastbilen? Jag anser mig inte längre vara i stridbart skick så jag sällar mig till de övriga 43 procenten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Var i Vitvattnet 75? 30- ingen höjdare att vara Mc ord då Fast Stridsvagn S funkade bra De var från Skåne Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2015 Gripen tar inte till "lipen" när russki kommer! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 8, 2015 Dela Inlagd Januari 8, 2015 När jag låg i lumpen gick alla övningar ut på att lede fi kom från öster Det gick ända till Gudrun Schyman kom fram innan jag förstod vad man hade menat med "den lede Fi" i det militära. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 11, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 11, 2015 http://www.dn.se/nyheter/sverige/de-knackte-nazisternas-hemliga-kod/ Denna skall beses! Eller läsas om! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 16, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 16, 2015 Jag håller inte bara på med svetsning har annan "hobby" åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu